WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
pokrywa zaworów
Autor Wiadomość
Xaime 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 29
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 36
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 13 Mar, 2010   pokrywa zaworów

witam... u mnie ktoś niefortunnie przekręcił dwie tylne śruby trzymające pokrywę zaworów (te dwie duże) i olej leci jak ze świni, po tygodniu jazdy już ubywa oleju ;/ / co z tym zrobić ?? przegwintować ?? co z uszczelką od pokrywy zaworów?? ktoś ją kleił na ten silikon REINZ, wyczyścić odtłuścić i użyć jeszcze raz ?? muszę się z tym uporać bo wiecznie motocykl cały upieprzony w oleju... wyczytałem ze mogę użyć kleju do gwintów chodzi o ten http://allegro.pl/item957...intow_50ml.html ... czy jak przegwintuje i jakoś zrobię te gwinty to mógłbym na ten klej zakręcić te śruby ??
 
 
 
sezrg 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lis 2007
Pochwał: 17
Posty: 718
Skąd: swarzędz/poznan
Wysłany: Sob 13 Mar, 2010   

proponuje przegwintować delikatnie na wiekszy rozmiar.Kupić nowe sróby 2 sztuki to pewnie max 1zł. uszcelka nowa 100 zł
robac tak jak pisałe czyli jakies kleje do gwintu i czyszczenie starej uszczelki zda egzami ale na krótką bardzo krótką metę

ps kleje do gwintów na moje nie są wstanie dokrecic a zarazem docisnać tak dobrze uszczelki jak nowy gwint wraz ze sróbą
_________________
keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
 
 
 
MacGyver 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 35
Dołączył: 01 Sty 2010
Pochwał: 6
Posty: 668
Skąd: Otwock
Wysłany: Sob 13 Mar, 2010   

Ten klej do gwintu co zapodałeś to jest dobry ale do tego żeby śruby się nie odkręcały a nie do naprawy zerwanego gwintu, wiem bo u mnie w zakładzie używamy takiego do śrub przy skręcaniu silników. Ja również bym radził przegwintować na grubszą śrubę, ewentualnie przegwintować wkręcić szpilkę dodatkowo na jakiś dobry klej i po założeniu kopułki nakręcać nakrętki zamiast całych śrub w ten sposób powinno trzymać i można będzie zdejmować pokrywę wielokrotnie bez obaw.
_________________
Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
 
 
mifek 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 35
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 43
Skąd: Rawicz
Wysłany: Sob 13 Mar, 2010   

miałem tak w maluszku daaawno temu jak sie gwinty ukręcały od kolektora to gwintownik i jazda na większy gwint tylko potem musisz sobie rozwiercić otwory w pokrywce bo śruby mogą nie przejść. Jak będziesz już składał na gotowo to uszczelke posmaruj z jednej i drugiej strony silikonem wysokotemperaturowym i powinno dawać rade:)
_________________
Balansujcie dopóki się da, a gdy się już nie da, podpalcie świat!
 
 
maruder07 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 33
Dołączył: 15 Sie 2009
Pochwał: 4
Posty: 484
Skąd: Michałowo
Wysłany: Sob 13 Mar, 2010   

A Jaki silikon byśćie polecili by te uszczelki posmarować? I czy na pokrywce pod śrubami koniecznie muszą być oringi? Gdzie je moge dostać, jest to jakas specjalna guma?
_________________
Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą...
 
 
MacGyver 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 35
Dołączył: 01 Sty 2010
Pochwał: 6
Posty: 668
Skąd: Otwock
Wysłany: Nie 14 Mar, 2010   

Takie oringi to możesz dopasować w jakimś sklepie z częściami do samochodów lub jakiś innych maszyn, a silikon to podobno najlepszy do silników jest czarny
_________________
Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
 
 
maruder07 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 33
Dołączył: 15 Sie 2009
Pochwał: 4
Posty: 484
Skąd: Michałowo
Wysłany: Nie 14 Mar, 2010   

Tak znalazłem w sklepie jakiś czarny silikon (nie pamiętam nazwy) dałem za małą tubkę ok 50zł bo wziąłem ten najlepszy jaki był i co? Chodziło fajnie i nie zalewało mi silnika olejem do czasu gdy na zlot, zakończenie sezonu pojechałem. Porządnie nagrzałem silnik jadąc 10-15km/h i puściło! pod śrubami i pod pokrywką! Znów mi sie sączy po trochę i silnik brudzi a także podłogę w garażu po przyjeździe. Teraz myślę nad zakupem nowej uszczelki i ringów ale nie wiem czy warto.
_________________
Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą...
 
 
Xaime 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 29
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 36
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 14 Mar, 2010   

chodziło o to ze będę musiał przegwintowac to pewne a klej do gwintów dla pewności bo wiadomo to nie to samo co oryginalny gwint... hmm jeśli bym spróbował zrobić szpilkę to pod nakrętkę będę musiał dać jakaś odpowiednią podkładkę z taką średnicą jak łeb oryginalnej śruby

a ile moga kosztować używane mostki wałka rozrządu ?? może to by było tez dobrym rozwiązaniem ??

silikon ten czarny to VICTOR REINZ polecili mi go w sklepie motoryzacyjnym tak samo jak znajomy mechanik i uzywam go tez do uszczelniania... uszczelkę chyba dobrze wyczyszczę, odtłuszczę i założę ją jeszcze raz chyba ze będzie znów puszczać to się wykosztuje na nową...

dzięki za wszelkie propozycję i zainteresowanie :padam: wyjazd do Częstochowy się zbliża to fura musi być gotowa :oczami:
 
 
 
metalbeast 


Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2008
Pochwał: 2
Posty: 1226
Skąd: Głogów
Wysłany: Nie 14 Mar, 2010   

maruder07 napisał/a:
Teraz myślę nad zakupem nowej uszczelki i ringów ale nie wiem czy warto


Warto. Mnie się po pierwszej regulacji zaworów wydawało, że uszczelka którą mam w silniku, nie różni się niczym od nowej (która już była na miejscu) i ze skompstwa założyłem starą, oczywiście sililkonując ją elegancko.
Dobrze że nikt nie kupił ode mnie tej nowej uszczelki, bo paru m-c pojechałem w trasę i wróciłem z zachlapanymi od oleju portkami... Ta samo silikon puścił.
Założyłem nową a silikonem tylko przykleilem ją do rowka pokrywy i na półksiężycach wałków. Efekt - zero wycieków.
A niby obie uszczelki wyglądały tak samo.
Stara guma się uklepuje i traci elastyczność - efekt znasz.
_________________
!! MECHANISMUS per SATANISMUS !!

GSF 600S BANDIT
http://www.forum.gs500.pl...p?p=23379#23379
 
 
maruder07 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 33
Dołączył: 15 Sie 2009
Pochwał: 4
Posty: 484
Skąd: Michałowo
Wysłany: Nie 14 Mar, 2010   

metalbeast napisał/a:
Dobrze że nikt nie kupił ode mnie tej nowej uszczelki, bo paru m-c pojechałem w trasę i wróciłem z zachlapanymi od oleju portkami... Ta samo silikon puścił.
Założyłem nową a silikonem tylko przykleilem ją do rowka pokrywy i na półksiężycach wałków. Efekt - zero wycieków.
A niby obie uszczelki wyglądały tak samo.
Stara guma się uklepuje i traci elastyczność - efekt znasz.


No tak tak znam ten efekt, i widziałem jak mocno to chlapie, jak dałem braciakowi się przejechać, a on miał na sobie białe jeansy. Fajnie one wygladały po 2km hehe.

A gdzie moge dostać tą uszczelkę pod pokrywkę? Gdzie jej szukać?
_________________
Prędkość - Bogiem,
Turbo - Nałogiem,
Nitro -Zabawą,
Prowadzenie - podstawą...
 
 
Karollo 

Dołączyła: 30 Wrz 2009
Posty: 27
Skąd: #####
Wysłany: Nie 14 Mar, 2010   

#####
Ostatnio zmieniony przez Karollo Czw 09 Lip, 2015, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Majic 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 37
Dołączył: 11 Lut 2008
Pochwał: 1
Posty: 561
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 14 Mar, 2010   

I kup oryginalną Suzuki, a nie zamiennik.
_________________
Prowadzący G.G.G. (Gieesową Grupę Geriatryczną).
 
 
 
st3fan 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 40
Dołączył: 12 Sie 2008
Pochwał: 1
Posty: 437
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Pon 15 Mar, 2010   

Xaime, poczytaj jeszcze czy nie będzie dla Ciebie lepsze zregenerować te gwinty w systemie HeliCoil. Z tego co czytałem, to w zasadzie po takiej regeneracji gwint jest dużo bardziej wytrzymały od oryginalnego, a jego rozmiar pozostaje taki sam. Poza tym jak już rozwiercisz na większą śrubę to skąd pewność, że znów nie przekręcisz gwintu?
Ja w sumie też muszę jeden zregenerować i będę raczej uderzał w HeliCoil.
_________________

 
 
 
Salvelinus 


Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 42
Skąd: Łęczyca
Wysłany: Pon 15 Mar, 2010   

Polecam Helicoil a żeby było taniej baercoil. Jest tańszy a jakość nie odbiega od helicoil. Sam stosowałem ten patent i polecam.
_________________
Twój lot zależy od rozpiętości twych skrzydeł.
 
 
Kubunia 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 38
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 158
Skąd: Przemków
Wysłany: Pon 15 Mar, 2010   

I ja mogę polecić naprawę gwintu za pomocą Helicoil czy Baercoil. W pracy bardzo często zdarza się taka naprawa i żaden naprawiany gwint jeszcze się nie zepsuł. Zaletą tego rozwiązania jest gwint w takim samym rozmiarze jak był i duża wytrzymałość. Taką usługę oferują również warsztaty np. http://www.allegro.pl/ite...inty_gwint.html
_________________
http://www.bikepics.com/members/kubunia/96gs500/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.