Nie gs ale może ktoś pomoże..
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

: Nie gs ale może ktoś pomoże..
Cześć wszystkim, Ci co wiedzą to już nie jezdzę gs lecz hondą cbf 500. Po postoju tygodniowym przytrafiła mi się nie miła niespodzianka. Po tym jak wyprowadziłem moto z garażu w celu przepalenia i przejechania się po tygodniu przerwy. I muka widzę jakiś dziwny szlam pod gaźnikami. Myślałem, że jakiś może niewielki wyciek albo coś wiec probuje odpalić kreci ale z zajebistym obciązeniem aż w koncu przestaje nie odpala. Więc coś mnie skusiło aby zajrzeć do oleju. odkrecam korek wlewu a tu sru leje się jak bym przelał conajmniej z 1,5 litry...yhmm patrze na wlew a on paruje wsadzam palca a tu benzyna z niewielką ilością oleju... wiec korek odkreciłem, żeby spuścić to cudo i co ?? wylało się wiecej o 1,5 litra jak powinno być. Benzyna dostała się przez doloty gaźników na tłoki i przez tłoki do środka, do oleju itp.. wyciągnałem gaźniki sprawdziłem pływaki itp nie widać by sie zawieszały itp.. kranik podcisnieniowy też nie puszcza benzyny. Więc skąd i w jaki sposób benzyna dostała sie do oleju i to w takiej ilości?? Gaźniki wyciągniete czekają na czyszczenie i bede powoli składał tylko mam kilka pytań, czy komuś przytrafiło sie coś takiego?? jesli tak to jaka była przyczyna?? po drugie czy po scięknięciu tego niby oleju można zalać olejem i próbować odpalić ?? czy jednak trzeba wszystko rozbierać i czyscic(chodzi o sprzęgło itp??)
Brak mi pomysłów...

:
Miałem taką akcję w kawie er5. U mnie powodem były zawieszone zaworki igliglicowe, może jakiś śmieć blokujący maszynę. Po wymianie filtra i oleju latała bez problemu. Może kranik miałeś w pozycji res? Wiem, że w niektórych Moto paliwo leco wtedy bez względu na działanie podciśnienia. Ostatecznie jak mógł się uszkodzić i puszcza lewe paliwo.

:
Wymieniłem kranik, bo wszystko przed wymianą dałem do sprawdzenia. Gaźniki ładnie trzymały a kranik puszczał. W cbf nie ma pozycji w kranikach jest podcisnieniowo otwierany przez tłoczone powietrze drugim przewodem.Temat do zamknięcia problem rozwiązany :)

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.