Cześć wszystkim, Ci co wiedzą to już nie jezdzę gs lecz hondą cbf 500. Po postoju tygodniowym przytrafiła mi się nie miła niespodzianka. Po tym jak wyprowadziłem moto z garażu w celu przepalenia i przejechania się po tygodniu przerwy. I muka widzę jakiś dziwny szlam pod gaźnikami. Myślałem, że jakiś może niewielki wyciek albo coś wiec probuje odpalić kreci ale z zajebistym obciązeniem aż w koncu przestaje nie odpala. Więc coś mnie skusiło aby zajrzeć do oleju. odkrecam korek wlewu a tu sru leje się jak bym przelał conajmniej z 1,5 litry...yhmm patrze na wlew a on paruje wsadzam palca a tu benzyna z niewielką ilością oleju... wiec korek odkreciłem, żeby spuścić to cudo i co wylało się wiecej o 1,5 litra jak powinno być. Benzyna dostała się przez doloty gaźników na tłoki i przez tłoki do środka, do oleju itp.. wyciągnałem gaźniki sprawdziłem pływaki itp nie widać by sie zawieszały itp.. kranik podcisnieniowy też nie puszcza benzyny. Więc skąd i w jaki sposób benzyna dostała sie do oleju i to w takiej ilości?? Gaźniki wyciągniete czekają na czyszczenie i bede powoli składał tylko mam kilka pytań, czy komuś przytrafiło sie coś takiego?? jesli tak to jaka była przyczyna?? po drugie czy po scięknięciu tego niby oleju można zalać olejem i próbować odpalić czy jednak trzeba wszystko rozbierać i czyscic(chodzi o sprzęgło itp??)
Brak mi pomysłów...
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
: Nie gs ale może ktoś pomoże..
:
Miałem taką akcję w kawie er5. U mnie powodem były zawieszone zaworki igliglicowe, może jakiś śmieć blokujący maszynę. Po wymianie filtra i oleju latała bez problemu. Może kranik miałeś w pozycji res? Wiem, że w niektórych Moto paliwo leco wtedy bez względu na działanie podciśnienia. Ostatecznie jak mógł się uszkodzić i puszcza lewe paliwo.
:
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Wymieniłem kranik, bo wszystko przed wymianą dałem do sprawdzenia. Gaźniki ładnie trzymały a kranik puszczał. W cbf nie ma pozycji w kranikach jest podcisnieniowo otwierany przez tłoczone powietrze drugim przewodem.Temat do zamknięcia problem rozwiązany