Jaki,bardzo wytrzymaly lancuch kupic.
Odpowiedz do tematu

: Jaki,bardzo wytrzymały łańcuch kupić.
Jeżdżąc mocno przyśpieszam i hamuję agresywnie silnikiem nawet z dużych prędkości ( klikam w klamkę hamulca delikatnie, aby za mną było widać,że hamuję ). Hamulców używam tylko na ostatnich kilku metrach przed zatrzymaniem. I teraz pytanie: jaki łańcuch ( Firma ? , rozmiar ) wybrać aby się nie rozciągnął , przy takiej charakterystyce jazdy, zbyt szybko. Pamiętam,że kiedyś mechanik doradził mi abym kupił najmocniejszą wersję firmy DID (która pasowała także do quadów ;-)) ) i on w mojej Kawasaki ( której już nie mam ) się sprawdził idealnie. Co Wy polecacie ?

Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na motocyklach, to jakby dziewica prowadziła blog o wyrafinowanym sexie :-)
:
A wiesz, ze klocki są pare razy tańsze niż łańcuch i sprzęgło? :p

DID ZXVM jest w porządku. Chociaż do GSa nie jestem przekonany, ze warto tę stówkę dopłacić.

:
Chyba w Twist of the Wrist było powiedziane odnośnie hamowania silnikiem, że silnik jest drogi, a hamulce tanie :D

Pytanie też co masz na myśli mówiąc o agresywnym hamowaniu silnikiem - redukujesz 2 biegi i puszczasz od razu sprzęgło?

Mocne hamowanie silnikiem to można na V'ce robić, a próba zrobienia tego samego na rzędówce może nie być zbyt dobra dla silnika.

ZXVM jak najbardziej ok.

Mocniejszy, mniejsza szansa na nierówne wyciągnięcie, chociaż bardziej to przy 100+ KM się może zdarzyć, ale z drugiej strony też nie zaszkodzi :)

:
No, to po kolei... Kawasaki Ninja 300 przejechałem 29 tys. km w trzy lata tak hamując silnikiem.
Nic się z nim nie stało.Hamowanie zawsze z tz. "międzygazem" bez szarpnięć silnikiem. Od biegu 6 do biegu 2. Taki styl daje mi po prostu dużo radości i.. ulubionego dźwięku ;-) . Poza tym nie jeżdżę w mieście np. 60 km/h na 6 czy 5 biegu - to zarzynanie silnika IMO, a wielu- jak widzę to na codzień- tak robi. Natomiast... no tak, klocki hamulcowe są tańsze niż silnik i sprzęgło, ale cytując klasyka, gdzie to "Radość z jazdy" :D Ale to tylko moje odczucia i moje zdanie...

Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na motocyklach, to jakby dziewica prowadziła blog o wyrafinowanym sexie :-)
:
Ernet napisał/a:
Hamowanie zawsze z tz. "międzygazem" bez szarpnięć silnikiem. Od biegu 6 do biegu 2.
ok, już miałem wizję ostrej redukcji i blokowania tynlego koła samym silnikiem przy każdym hamowaniu :P

:
simin napisał/a:
Ernet napisał/a:
Hamowanie zawsze z tz. "międzygazem" bez szarpnięć silnikiem. Od biegu 6 do biegu 2.
ok, już miałem wizję ostrej redukcji i blokowania tynlego koła samym silnikiem przy każdym hamowaniu :P


Nigdy, przenigdy się mi taka sytuacja nie zdarzyła :-)

Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na motocyklach, to jakby dziewica prowadziła blog o wyrafinowanym sexie :-)
:
wystarczy solidnie zredukować i strzelić ze sprzęgła z manetką zamkniętą ;) W GS'ie przy takiej operacji silnik może się skończyć, ale V'ki potrafią tak hamować silnikiem ;)

:
To jasne. Jednak 500-tka też potrafi konkretnie hamować silnikiem + niezły dźwięk przy okazji :hyhy:

[ Dodano: Pią 25 Paź, 2019 ]
Mam jeszcze jedno pytanie: jaki jest rodzaj łączenia łańcucha, poprzez zakuwkę czy zapinkę ?

Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na motocyklach, to jakby dziewica prowadziła blog o wyrafinowanym sexie :-)
:
zakuwka.

:
simin napisał/a:
zakuwka.


Dzięki.

[ Dodano: Pią 25 Paź, 2019 ]
simin napisał/a:
zakuwka.


Rozumiem,że łańcuch jest typu X-ring ?

Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na motocyklach, to jakby dziewica prowadziła blog o wyrafinowanym sexie :-)
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.