Odpowiedz do tematu
: Jaki,bardzo wytrzymały łańcuch kupić.
Jeżdżąc mocno przyśpieszam i hamuję agresywnie silnikiem nawet z dużych prędkości ( klikam w klamkę hamulca delikatnie, aby za mną było widać,że hamuję ). Hamulców używam tylko na ostatnich kilku metrach przed zatrzymaniem. I teraz pytanie: jaki łańcuch ( Firma ? , rozmiar ) wybrać aby się nie rozciągnął , przy takiej charakterystyce jazdy, zbyt szybko. Pamiętam,że kiedyś mechanik doradził mi abym kupił najmocniejszą wersję firmy DID (która pasowała także do quadów ) i on w mojej Kawasaki ( której już nie mam ) się sprawdził idealnie. Co Wy polecacie ?
Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na motocyklach, to jakby dziewica prowadziła blog o wyrafinowanym sexie
:
A wiesz, ze klocki są pare razy tańsze niż łańcuch i sprzęgło?
DID ZXVM jest w porządku. Chociaż do GSa nie jestem przekonany, ze warto tę stówkę dopłacić.
DID ZXVM jest w porządku. Chociaż do GSa nie jestem przekonany, ze warto tę stówkę dopłacić.
:
Chyba w Twist of the Wrist było powiedziane odnośnie hamowania silnikiem, że silnik jest drogi, a hamulce tanie
Pytanie też co masz na myśli mówiąc o agresywnym hamowaniu silnikiem - redukujesz 2 biegi i puszczasz od razu sprzęgło?
Mocne hamowanie silnikiem to można na V'ce robić, a próba zrobienia tego samego na rzędówce może nie być zbyt dobra dla silnika.
ZXVM jak najbardziej ok.
Mocniejszy, mniejsza szansa na nierówne wyciągnięcie, chociaż bardziej to przy 100+ KM się może zdarzyć, ale z drugiej strony też nie zaszkodzi
Pytanie też co masz na myśli mówiąc o agresywnym hamowaniu silnikiem - redukujesz 2 biegi i puszczasz od razu sprzęgło?
Mocne hamowanie silnikiem to można na V'ce robić, a próba zrobienia tego samego na rzędówce może nie być zbyt dobra dla silnika.
ZXVM jak najbardziej ok.
Mocniejszy, mniejsza szansa na nierówne wyciągnięcie, chociaż bardziej to przy 100+ KM się może zdarzyć, ale z drugiej strony też nie zaszkodzi
:
No, to po kolei... Kawasaki Ninja 300 przejechałem 29 tys. km w trzy lata tak hamując silnikiem.
Nic się z nim nie stało.Hamowanie zawsze z tz. "międzygazem" bez szarpnięć silnikiem. Od biegu 6 do biegu 2. Taki styl daje mi po prostu dużo radości i.. ulubionego dźwięku . Poza tym nie jeżdżę w mieście np. 60 km/h na 6 czy 5 biegu - to zarzynanie silnika IMO, a wielu- jak widzę to na codzień- tak robi. Natomiast... no tak, klocki hamulcowe są tańsze niż silnik i sprzęgło, ale cytując klasyka, gdzie to "Radość z jazdy" Ale to tylko moje odczucia i moje zdanie...
Nic się z nim nie stało.Hamowanie zawsze z tz. "międzygazem" bez szarpnięć silnikiem. Od biegu 6 do biegu 2. Taki styl daje mi po prostu dużo radości i.. ulubionego dźwięku . Poza tym nie jeżdżę w mieście np. 60 km/h na 6 czy 5 biegu - to zarzynanie silnika IMO, a wielu- jak widzę to na codzień- tak robi. Natomiast... no tak, klocki hamulcowe są tańsze niż silnik i sprzęgło, ale cytując klasyka, gdzie to "Radość z jazdy" Ale to tylko moje odczucia i moje zdanie...
Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na motocyklach, to jakby dziewica prowadziła blog o wyrafinowanym sexie
:
ok, już miałem wizję ostrej redukcji i blokowania tynlego koła samym silnikiem przy każdym hamowaniu
Ernet napisał/a: |
Hamowanie zawsze z tz. "międzygazem" bez szarpnięć silnikiem. Od biegu 6 do biegu 2. |
:
Nigdy, przenigdy się mi taka sytuacja nie zdarzyła
simin napisał/a: | ||
|
Nigdy, przenigdy się mi taka sytuacja nie zdarzyła
Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na motocyklach, to jakby dziewica prowadziła blog o wyrafinowanym sexie
:
wystarczy solidnie zredukować i strzelić ze sprzęgła z manetką zamkniętą W GS'ie przy takiej operacji silnik może się skończyć, ale V'ki potrafią tak hamować silnikiem
:
To jasne. Jednak 500-tka też potrafi konkretnie hamować silnikiem + niezły dźwięk przy okazji
[ Dodano: Pią 25 Paź, 2019 ]
Mam jeszcze jedno pytanie: jaki jest rodzaj łączenia łańcucha, poprzez zakuwkę czy zapinkę ?
[ Dodano: Pią 25 Paź, 2019 ]
Mam jeszcze jedno pytanie: jaki jest rodzaj łączenia łańcucha, poprzez zakuwkę czy zapinkę ?
Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na motocyklach, to jakby dziewica prowadziła blog o wyrafinowanym sexie
:
zakuwka.
:
Dzięki.
[ Dodano: Pią 25 Paź, 2019 ]
Rozumiem,że łańcuch jest typu X-ring ?
Odpowiedz do tematu
simin napisał/a: |
zakuwka. |
Dzięki.
[ Dodano: Pią 25 Paź, 2019 ]
simin napisał/a: |
zakuwka. |
Rozumiem,że łańcuch jest typu X-ring ?
Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na motocyklach, to jakby dziewica prowadziła blog o wyrafinowanym sexie