WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki,bardzo wytrzymały łańcuch kupić.
Autor Wiadomość
Ernet 

Model GSa: GS 500F
Wiek: 60
Dołączył: 23 Kwi 2019
Posty: 30
Skąd: kuj-pom
Wysłany: Sro 23 Paź, 2019   Jaki,bardzo wytrzymały łańcuch kupić.

Jeżdżąc mocno przyśpieszam i hamuję agresywnie silnikiem nawet z dużych prędkości ( klikam w klamkę hamulca delikatnie, aby za mną było widać,że hamuję ). Hamulców używam tylko na ostatnich kilku metrach przed zatrzymaniem. I teraz pytanie: jaki łańcuch ( Firma ? , rozmiar ) wybrać aby się nie rozciągnął , przy takiej charakterystyce jazdy, zbyt szybko. Pamiętam,że kiedyś mechanik doradził mi abym kupił najmocniejszą wersję firmy DID (która pasowała także do quadów ;-)) ) i on w mojej Kawasaki ( której już nie mam ) się sprawdził idealnie. Co Wy polecacie ?
_________________
Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na motocyklach, to jakby dziewica prowadziła blog o wyrafinowanym sexie :-)
 
 
xalor 

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 27
Dołączył: 14 Lut 2016
Pochwał: 6
Posty: 226
Skąd: Krk
Wysłany: Sro 23 Paź, 2019   

A wiesz, ze klocki są pare razy tańsze niż łańcuch i sprzęgło? :p

DID ZXVM jest w porządku. Chociaż do GSa nie jestem przekonany, ze warto tę stówkę dopłacić.
  
 
 
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 32
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 48
Posty: 1895
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro 23 Paź, 2019   

Chyba w Twist of the Wrist było powiedziane odnośnie hamowania silnikiem, że silnik jest drogi, a hamulce tanie :D

Pytanie też co masz na myśli mówiąc o agresywnym hamowaniu silnikiem - redukujesz 2 biegi i puszczasz od razu sprzęgło?

Mocne hamowanie silnikiem to można na V'ce robić, a próba zrobienia tego samego na rzędówce może nie być zbyt dobra dla silnika.

ZXVM jak najbardziej ok.

Mocniejszy, mniejsza szansa na nierówne wyciągnięcie, chociaż bardziej to przy 100+ KM się może zdarzyć, ale z drugiej strony też nie zaszkodzi :)
 
 
 
Ernet 

Model GSa: GS 500F
Wiek: 60
Dołączył: 23 Kwi 2019
Posty: 30
Skąd: kuj-pom
Wysłany: Czw 24 Paź, 2019   

No, to po kolei... Kawasaki Ninja 300 przejechałem 29 tys. km w trzy lata tak hamując silnikiem.
Nic się z nim nie stało.Hamowanie zawsze z tz. "międzygazem" bez szarpnięć silnikiem. Od biegu 6 do biegu 2. Taki styl daje mi po prostu dużo radości i.. ulubionego dźwięku ;-) . Poza tym nie jeżdżę w mieście np. 60 km/h na 6 czy 5 biegu - to zarzynanie silnika IMO, a wielu- jak widzę to na codzień- tak robi. Natomiast... no tak, klocki hamulcowe są tańsze niż silnik i sprzęgło, ale cytując klasyka, gdzie to "Radość z jazdy" :D Ale to tylko moje odczucia i moje zdanie...
_________________
Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na motocyklach, to jakby dziewica prowadziła blog o wyrafinowanym sexie :-)
  
 
 
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 32
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 48
Posty: 1895
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 24 Paź, 2019   

Ernet napisał/a:
Hamowanie zawsze z tz. "międzygazem" bez szarpnięć silnikiem. Od biegu 6 do biegu 2.
ok, już miałem wizję ostrej redukcji i blokowania tynlego koła samym silnikiem przy każdym hamowaniu :P
 
 
 
Ernet 

Model GSa: GS 500F
Wiek: 60
Dołączył: 23 Kwi 2019
Posty: 30
Skąd: kuj-pom
Wysłany: Czw 24 Paź, 2019   

simin napisał/a:
Ernet napisał/a:
Hamowanie zawsze z tz. "międzygazem" bez szarpnięć silnikiem. Od biegu 6 do biegu 2.
ok, już miałem wizję ostrej redukcji i blokowania tynlego koła samym silnikiem przy każdym hamowaniu :P


Nigdy, przenigdy się mi taka sytuacja nie zdarzyła :-)
_________________
Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na motocyklach, to jakby dziewica prowadziła blog o wyrafinowanym sexie :-)
 
 
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 32
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 48
Posty: 1895
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 24 Paź, 2019   

wystarczy solidnie zredukować i strzelić ze sprzęgła z manetką zamkniętą ;) W GS'ie przy takiej operacji silnik może się skończyć, ale V'ki potrafią tak hamować silnikiem ;)
 
 
 
Ernet 

Model GSa: GS 500F
Wiek: 60
Dołączył: 23 Kwi 2019
Posty: 30
Skąd: kuj-pom
Wysłany: Czw 24 Paź, 2019   

To jasne. Jednak 500-tka też potrafi konkretnie hamować silnikiem + niezły dźwięk przy okazji :hyhy:

[ Dodano: Pią 25 Paź, 2019 ]
Mam jeszcze jedno pytanie: jaki jest rodzaj łączenia łańcucha, poprzez zakuwkę czy zapinkę ?
_________________
Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na motocyklach, to jakby dziewica prowadziła blog o wyrafinowanym sexie :-)
 
 
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 32
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 48
Posty: 1895
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 25 Paź, 2019   

zakuwka.
 
 
 
Ernet 

Model GSa: GS 500F
Wiek: 60
Dołączył: 23 Kwi 2019
Posty: 30
Skąd: kuj-pom
Wysłany: Pią 25 Paź, 2019   

simin napisał/a:
zakuwka.


Dzięki.

[ Dodano: Pią 25 Paź, 2019 ]
simin napisał/a:
zakuwka.


Rozumiem,że łańcuch jest typu X-ring ?
_________________
Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na motocyklach, to jakby dziewica prowadziła blog o wyrafinowanym sexie :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.