Brak sruby regulacji gaznika? |
Autor |
Wiadomość |
Xenno
Model GSa: GS 500E
Wiek: 25 Dołączył: 23 Mar 2019 Posty: 2 Skąd: Lidzbark
|
Wysłany: Sob 27 Lip, 2019 Brak śruby regulacji gaźnika?
|
|
|
Witajcie,
Na początku pragnę zaznaczyć, iż jestem kompletnym, młodym, amatorem motoryzacji.
Zacznę może od początku.
Zakupiłem rok temu moje suzuki GS 500 z 99r. Pierwsze wrażenie były dobre, żadnych stuków, "serwisowany". Lecz miałem do przejechania 200km. Po oko 70km motocykl stracił moc i zgasnął mi na środku drogi expresowej przy 90km/h. Bak był pełny, po odczekaniu minuty - motocykl sie uruchomił normalnie, jakby nic nie było. Podczas trasy miałem 2 podobne incydenty.
Oddałem to do znajomego mechanika, stwierdził on, iż jest to wina wężyk odpowietrzającego bak paliwowy, wiec go wyjął. Myślałem, że rzeczywiście jest to i podczas jazdy po mieście nie odczuwałem tego, gdyż robiłem max 10-15km, nie miałem czasu.
Jednakże kiedy zaczął się Maj - ruszyłem w małą trasę i po oko 20 km nastąpił ten sam problem - motocykl tracił moc(nie reagował na gaz) i zgasnął podczas jazdy. Potem motocykl gasł co 10 km, teraz jest problem go odpalić.
Gdy jest włączone ssanie - obroty chodzą jak chcą między 2-4 tysiące a jak "dotknie" się gazu to motocykl gaśnie. Świecie, filtr powietrza, oleje były wymieniane.
Motocykl raz stał tydzień bez jakiejkolwiek ingerencji i zauważyłem, że jedna świeca była zalana.
Przechodząc do sedna sprawy. Naczytałem się na forum, iż to może być problem zagiętego jakiegoś wężyka, sprawdzałem wszystkie wężyki, wszystko ok. Różne pozycje kranika - bez zmiany, ciągle ten sam problem,(motocykl też gasł w trasie na PRI) no i synchronizacja gaźników. Czynność, którą bałem się podjąć. Jako, iż najbliższy mechanik w mojej okolicy znajduje się 50 km, stwierdziłem, że spróbuje samemu jakoś zdziałać.
No ale..
Zdjąłem bak i zacząłem szukać ŚRUBY SYNCHRONIZACJI GAŹNIKA, ale jej nigdzie nie mogłem znaleźć. Inspirowałem sie filmikami na youtubie m.in tym: https://www.youtube.com/watch?v=svydD_uD7VU
I brakuje mi właśnie tej śruby, jak w 0:29 powyższego filmiku. W ogóle mój gaźnik rożni sie od tego wyżej. Wysyłam parę zdjęc jak to u mnie wygląda i proszę o pomoc!
Z góry dziękuje
|
|
|
|
|
simin
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2011 Pochwał: 53 Posty: 2016 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 27 Lip, 2019
|
|
|
1. Jak dla mnie sama synchronizacja tutaj ni nie da - musiałbyś sprawdzić poziom paliwa i zrobić pełne czyszczenie i regulację żeby być pewnym że to nie gaźniki.
2. objaw jak dla mnie bardziej pasuje do braku paliwa... U mnie tak to wyglądało gdy właśnie wężyk od baku był lekko zgięty o pokrywę zaworów - gasł po kilku km, a po 10 min znowu kilka km można było zrobić.
Spojrzałbym raczej na takie elementy jak filtr z zbiorniku paliwa i kranik.
3. Wyjmij gaźniki, albo przynajmniej pozdejmuj wężyki z góry. Ja miałem poliftowego więc jeszcze inaczej to wyglądało - ale ogólnie rzecz biorąc szukaj w okolicy linki gazu. Tam są przepustnice gaźników łączone i śruba synchronizacji musi być właśnie na tym łączeniu. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|