Doczekałem się motocykla! Specjalnie na życzenie Langusa wstawiam fotkę. Jak go umyje lub zrobię jakieś ciekawe zdjęcie to będę tu zamieszczał.
Zrobione:
-Po serwisie wymienione uszczelniacze w lagach.
-Wymieniona instalacja elektryczna przez, którą GS nie miał ładowania. Przy okazji zdemontowany został beznadziejny alarm.
-Co ciekawe kufer powodował wpadanie motocykla w shimmy(po puszczeniu kierownicy), dlatego ograniczam z nim jazdę.
Do zrobienia:
-Wymienić akumulator
-Pilnować łańcucha bo zgubił większość o-ringów
-W przyszłości do zrobienia uszczelka bo silnik delikatnie się poci.
Wyposażenie:
-Kufer Shad
-Manetki Oxforda
-Szyba Pug
Podsumowując, super motorek jako pierwszy. Nie mogę się nacieszyć i oby tak zostało.
Odpowiedz do tematu
: GS500 E Freekill'a
:
No wreszcie! Bardzo ładna sztuka Szerokości życzę 😀
Romet Ogar 205> Suzuki RG 80> Suzuki GS 500E> .......... >Kawasaki GPZ 500> Suzuki Bandit 600S
:
Ładna sztuka!
Z ciekawości jaki model kufra? Chętnie zobaczę kształt. Bo ja cały czas jeździłem GSem z kufrem (GIVI V46) i nigdy nie miałem problemów z shimmy.
Z ciekawości jaki model kufra? Chętnie zobaczę kształt. Bo ja cały czas jeździłem GSem z kufrem (GIVI V46) i nigdy nie miałem problemów z shimmy.
Simson S51 '85 Suzuki GS 500E '97 Yamaha FZ6 S2 '08
: Re: GS500 E Freekill'a
Przerabialem to u siebie. Masz do wymiany lozysko glowki ramy
Freekill napisał/a: |
-Co ciekawe kufer powodował wpadanie motocykla w shimmy(po puszczeniu kierownicy), dlatego ograniczam z nim jazdę. |
Przerabialem to u siebie. Masz do wymiany lozysko glowki ramy
Honda VFR750 '94
Honda VT600 obrzyn '95
Honda VT600 obrzyn '95
:
Odpowiedz do tematu
Exodus przeoczyłem twoje pytanie. Nie wiem jaki model, ale kształt jest podobny do twojego kufra.
Tak jak powiedział brat Łełka trzeba było wymienić łożysko.
Aktualizacja od ostatniego wpisu:
-Wymienione łożysko główki ramy
-Wymieniona uszczelka pokrywy prawej strony silnika
-Nowy akumulator Yuasa
-Nowe śruby od stopki centralnej(stare już nie trzymały jak trzeba)
-Dołożony dodatkowy filtr paliwa
-Nowe podkładki wałka rozrządu bo był mały luz i czasami postukiwało. Stuki zniknęły
-Czyszczenie, regulacja luzów zaworowych
-Zmiana oleju i filtra
-Wymieniona uszczelka pokrywy głowicy silnika
Dodatkowo teraz przez zimę:
-Zmieniona żarówka Philips Night Vision 120%
-Nowe uszczelki zegarów
-Nowe twardsze klocki Vesrah na przód
-Zmieniony płyn hamulcowy przód i tył
-Zmieniony przewód hamulcowy przedni na stalowy oplot Goodridge
-Nowe zębatki Sunstar
-Nowy łańcuch DID VX2
Tak jak powiedział brat Łełka trzeba było wymienić łożysko.
Aktualizacja od ostatniego wpisu:
-Wymienione łożysko główki ramy
-Wymieniona uszczelka pokrywy prawej strony silnika
-Nowy akumulator Yuasa
-Nowe śruby od stopki centralnej(stare już nie trzymały jak trzeba)
-Dołożony dodatkowy filtr paliwa
-Nowe podkładki wałka rozrządu bo był mały luz i czasami postukiwało. Stuki zniknęły
-Czyszczenie, regulacja luzów zaworowych
-Zmiana oleju i filtra
-Wymieniona uszczelka pokrywy głowicy silnika
Dodatkowo teraz przez zimę:
-Zmieniona żarówka Philips Night Vision 120%
-Nowe uszczelki zegarów
-Nowe twardsze klocki Vesrah na przód
-Zmieniony płyn hamulcowy przód i tył
-Zmieniony przewód hamulcowy przedni na stalowy oplot Goodridge
-Nowe zębatki Sunstar
-Nowy łańcuch DID VX2