Pali jak smok - zdecydowanie nadmierne zuzycie paliwa
Odpowiedz do tematu

: Pali jak smok - zdecydowanie nadmierne zużycie paliwa
Szanowni, krótko i na temat!

Od nalania pod korek (końcówka ciurkiem, powoli) do przełączenia na rezerwę przejadę +/- 150 km. Czy to jest wytłumaczalne? Czasem mocniej przyspieszę, ale raczej jazda drogami gminnymi między 50 a 100 km/h.

Teraz nieco dłużej, czym to może być spowodowane, co zasugerować mechanikowi?

- GS z 1998 roku, zarejestrowany z możliwością jazdy na kategorię B (w dowodzie 25 KW) - cholera wie czy ma zbitą moc, czy też nie. Wyczytałem tu na forum, żeby przeciągnąć go na trzecim biegu. Próbowałem i tam koło 110 chyba szedł, nie pamiętam niestety dokładnie.

- Po dłuższej przerwie od jazdy (np. teraz zimowanie) odpala dość bez problemu, ale pierwsze 15-20 minut jazdy to raczej wolna podróż skuterkiem, dopiero po tych 10-15 kilometrach czuć jak odzyskuje moc.

- Olej (Motul) wraz z filtrem wymieniałem wiosną ubiegłego roku, możliwe że odrobinę za dużo i powoduje to problemy?

- Synchronizację gaźników robiłem pod koniec lata ubiegłego roku. Nie zmieniła absolutnie nic w temacie spalania.

- UWAGA NAJLEPSZE: na co dzień jeżdżę autem w dieslu i pierwsze tankowanie GS'a wykonałem... Vervą ON! Zalane około 2 litrów i natychmiast na stacji spuszczone dokładnie z baku, bez wcześniejszego odpalenia motocykla. Na marginesie: przed tym wiekopomnym tankowaniem i tak palił jak smok.

RATUNKUUUU, nie stać mnie na tankowanie 85 zł za niecałe 200 km jazdy :D

:
kolor świec? Przelew z airboxa?

Zrób pełny serwis - zawory, gaźniki...


PS: Zbiornik GS'a miał 17 litrów przed liftem - w tym jakieś 3,5 l. rezerwy. Po tych 150 km ile wlewasz?

Te pierwsze 15-20 minut jazdy to pracuje na oba cylindry? Bo to dziwne że brak mocy jest odczuwalny...

Obstawiam że pracuje na 1 gar a w drugim świeca jest zalana i dlatego nie jedzie. Więc na pewno gaźniki na stół... Może filtr powietrza do wymiany.

:
simin napisał/a:
kolor świec? Przelew z airboxa?

Zrób pełny serwis - zawory, gaźniki...


PS: Zbiornik GS'a miał 17 litrów przed liftem - w tym jakieś 3,5 l. rezerwy. Po tych 150 km ile wlewasz?

Te pierwsze 15-20 minut jazdy to pracuje na oba cylindry? Bo to dziwne że brak mocy jest odczuwalny...

Obstawiam że pracuje na 1 gar a w drugim świeca jest zalana i dlatego nie jedzie. Więc na pewno gaźniki na stół... Może filtr powietrza do wymiany.


Niewiele po przełączeniu na rezerwę z reguły tankuję i wlewałem wtedy chyba +/- 16 litrów, ale ręki sobie nie dam uciąć i dam znać po najbliższym tankowaniu!

Hmm to faktycznie wygląda tak jakby pracował na jednym cylindrze... wobec tego świece pierwsze do sprawdzenia! Ale czy to może mieć wpływ na spalanie? Raczej jak już będzie rozkręcane to lepiej od razu zrobić zawory i gaźniki...

:
może mieć jeśli masz w 1 gaźniku tak wysoki poziom paliwa że zalewa świecę przez 20 minut ciągiem...

zawory i gaźniki obowiązkowo...

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.