Cześć Wszystkim!
Jestem zainteresowany zakupem pierwszego motocykla.
Zwracam się z prośbą o ocenę tego egzemplarza. Bractwo pomożecie? Sprawa PILNA!.
Suzuki gs 500 e 2001. Podobno ma niecałe 11000 przejechane i stało chyba 2 lata.
https://www.fotosik.pl/zdjecie/6e8739cdd2d357a8
https://www.fotosik.pl/zdjecie/8db76d52ddab04d4
https://www.fotosik.pl/zdjecie/5e9821f625bdf7c0
https://www.fotosik.pl/zdjecie/0df4a359b101f80a
https://www.fotosik.pl/zdjecie/b728a076749b93bb
https://www.fotosik.pl/zdjecie/da8f0e234b572eea
Dajcie znać co udało Wam się zauważyć na zdjęciach i podzielcie się opiniami.
Pozdrawiam
Odpowiedz do tematu
: Pomoc w ocenie Suzuki gs 500 e 2001r.
:
Odpowiedz do tematu
Witam, moto modelowo (lakierowanie) z 2000 roku,pierwsza rejestracja w 2001.
Ogólnie po zdjęciach to bardzo ładny GS, widać po elementach że ma mały przebieg.
Czy ma te "11tkm" o których piszesz (w innym poście) nie wiem, ale jak dla mnie przebieg tego moto jest niski.
Jeśli ma 11tkm, to jest do drugiego serwisu - co 6 tysięcy kilometrów regulacja zaworów nastawy gaźników...itd. Ogólnie musisz do ceny dołożyć koszty kompletnego serwisu silnika i płynów hamulcowych (P+T), być może jeszcze akumulatora i koszty przeglądu zerowego i rejestracji.
Dodatkowo musisz przygotować się na jeszcze "coś" do zrobienia, bo większość motocykli z Niemiec jeśli mają mały przebieg to znaczy że Niemiec nie jeździła bo było to "coś".
Dla przykładu podam że ostatnio miałem moto od Niemca które miało podobny przebieg i wyglądało jak nowe - tarcze i klocki, śruby...wyglądały jak nowe. Okazało się że moto pali na jeden cylinder, brakuje mocy na drugim garze?
Walczyliśmy 5 dni i okazało się, że wadliwa była oryginalna główna dysza w prawym gaźniku, najprawdopodobniej od nowości.
Tak czy siak moto wygląda bardzo ładnie, a jak kupisz i okazało by się że jest coś do zrobienia to będziemy wspólnie myśleć.
Pozdrawiam
pepe motoryzacja
Ogólnie po zdjęciach to bardzo ładny GS, widać po elementach że ma mały przebieg.
Czy ma te "11tkm" o których piszesz (w innym poście) nie wiem, ale jak dla mnie przebieg tego moto jest niski.
Jeśli ma 11tkm, to jest do drugiego serwisu - co 6 tysięcy kilometrów regulacja zaworów nastawy gaźników...itd. Ogólnie musisz do ceny dołożyć koszty kompletnego serwisu silnika i płynów hamulcowych (P+T), być może jeszcze akumulatora i koszty przeglądu zerowego i rejestracji.
Dodatkowo musisz przygotować się na jeszcze "coś" do zrobienia, bo większość motocykli z Niemiec jeśli mają mały przebieg to znaczy że Niemiec nie jeździła bo było to "coś".
Dla przykładu podam że ostatnio miałem moto od Niemca które miało podobny przebieg i wyglądało jak nowe - tarcze i klocki, śruby...wyglądały jak nowe. Okazało się że moto pali na jeden cylinder, brakuje mocy na drugim garze?
Walczyliśmy 5 dni i okazało się, że wadliwa była oryginalna główna dysza w prawym gaźniku, najprawdopodobniej od nowości.
Tak czy siak moto wygląda bardzo ładnie, a jak kupisz i okazało by się że jest coś do zrobienia to będziemy wspólnie myśleć.
Pozdrawiam
pepe motoryzacja
obecnie dżiksa:)