SUZUKI GS 500F, 2005, Legionowo
Odpowiedz do tematu

: SUZUKI GS 500F, 2005, Legionowo
Hej wszystkim, mam do oceny motocykl. Chcę zaznaczyć tylko, że to mój pierwszy post na forum ogółem więc wybaczcie ewentualne błędy.

Tu link do aukcji:
OtoMoto



Szukam motocykla za 6000-6500 zł.

Moje główne pytanie to: Jak wy wyceniacie motocykl z aukcji?

Nawet w opisie widać, że plastik był wymieniany, do tego inny dekiel. Nie wiadomy stan zębatki oraz łańcucha. Niby opona nowa ale tylko przód.

Powiedzcie co sądzicie. O co dopytać się sprzedawcy?
Mam check-liste, ale może coś w tym egzemplarzu przykuło waszą uwagę. Na co najczęściej chorują GS'y?
To chyba tyle. Z góry dzięki za pomoc :D

:
na co chorują giełesy? na wpierdzielanie oleju ;) trzeba o tym pamiętać, zwłaszcza po dłuższej trasie :)

baja bongo i do przodu :D
giełes pińcet eeeee -> Fazeratti FZS600 (Paszczak)
:
Nie no ja wszystko rozumiem ale tu są oba dekle inne z czego jeden z wersji od przed lifta. Przednia tarcza do wymiany na wczoraj, tylna na przedwczoraj, tu prawa i lewa strona to chyba cała była malowana, tylna opona wydaje się być łysa.

6k? :rotfl: :rotfl: :rotfl: acha i kufer ze steleżem jako jedyne wyposażenie dodatkowe ma być jeszcze przedmiotem osobnej transakcji?

o bosz...

i jaki rocznik 2005 kiedy jak byk to malowanie wskazuje na 2004...

Freekill napisał/a:
Na co najczęściej chorują GS'y?

Wersje F są przewlekle chore na bardzo wysokie ceny. Ma jeszcze kilka innych przypadłości jak coraz mniejsze zainteresowanie i trudniejszą przez to zbywalność.

Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
:
czy to normalne że czacha ma szare naklejki a boki białe?

Oba dekle pasują do opisu - poprzedni właściciel naprawiał owiewki i czachę, zadupkiem się nie przejmował.
Obecny właściciel naprawił zadupek i pisze o lakierowaniu jakby motocykl tylko tył miał robiony... :P

wygląda mi też na to że do wymiany napęd...

Gość chyba wyszedł z założenia że jak inni wystawiają za 7k, a u niego ze 2k trzeba włożyć żeby pojeździć, to wystawi za 6 :D

Ale przednia tarcza cudna... żeby z takiej odległości było widać fale na zdjęciu to ona jest do wymiany przynajmniej rok temu, a nie na wczoraj :D

Co do kufra i stelaża to chyba bym się obawiał w niego na trasę spakować... Te rury są cieńsze niż uchwyty pod zadupkiem... I to kosztem uchwytu pasażera...

:
Woow, chłopaki chylę czoła. Nie spodziewałem się tak rozwiniętych i do tego tak trafnych odpowiedzi.

Dzwoniłem dziś do dziewczyny, która sprzedaje moto i zostałem przekierowany do jej narzeczonego (podobno zajmował się serwisowaniem). W rozmowie dopytałem o stan części eksploatacyjnych i jestem pod wrażeniem bo wszystko się zgadza z waszymi spostrzeżeniami.

Oto co usłyszałem:
"Klocki powinny być w porządku za to co do tarczy nie mam pewności, trzeba sprawdzić. Opona z tyłu bieżnik jeszcze ma jednak jest już stara i pewnie będzie do wymiany. A napęd to szczerze nie wiem."

Doszedłem do wniosku, że wszytko co wymienił będzie do wymiany, a wy to wypatrzyliście z samych zdjęć. :padam:

Mimo wszytko miałem zamiar odliczyć wszystkie znalezione usterki i starać się przynajmniej coś utargować, bo wydaje się, że poza częściami eksploatacyjnymi wszytko jest w porządku. Zmartwiły mnie te owiewki, ponieważ teraz też widzę, że czacha jest wymieniona. I do tego mówicie, że malowany, no i te dekle.

Co doradzacie? Jechać obejrzeć i się targować wytykając mu wszystkie mankamenty? Czy może odpuścić i szukać dalej. Jeśli tak to powiedzcie w jaką cenę próbować się wstrzelić.

:
Nie znam się to się wypowiem: kup wersję e... taniej będzie przy paciaku 😉

Ostatnio zmieniony przez Anka eS Sro 06 Lut, 2019, w całości zmieniany 1 raz
baja bongo i do przodu :D
giełes pińcet eeeee -> Fazeratti FZS600 (Paszczak)
:
Dac sobie spokoj. Do utargowania jest standardowe 300-500, nie licz ze wytkniesz wszystkie mankamenty a sprzedajacy Ci powie "no w sumie racja". Tym bardziej ze to panna. Wszystko robil narzeczony, ona nie ma pojecia o kosztach eksploatacji, ale i tak bedzie sie klocic do upadlego. 2 lata temu dala 7, dolozyla z kafla, wiec teraz oddajac za 7 i tak jest stratna... ;)

Honda VFR750 '94
Honda VT600 obrzyn '95
:
Anka eS, Na początku taki był plan i wcale nie wykluczam wersji E

gruby, Ah, a myślałem, że sprzęt całkiem fajny. W takim wypadku szukam dalej..
Dziękuję za pomoc i liczę, że pomożecie przy następnym motocyklu do oceny :D

:
Lepszym pomysłem może okazać się kupno czegoś za 3-4 tysiące i dołożenie więcej na serwis startowy. Będziesz miał pewność, że wszystko jest zrobione jak należy a może i taniej Cię to wyjdzie ostatecznie. Praktycznie każdy używany motocykl wymaga przynajmniej podstawowego serwisu po zakupie, pamiętaj żeby zostawić sobie na to środki.

PS Owiewka wersji F nie zmienia GSa w demona prędkości :P E z owiewką puiga spisuje się tak samo dobrze.

:
xalor, Hmm, wydaje się to dobrym rozwiązaniem.
Tak jak wspomniałem docelowo to miała być wersja E. Wybrałem F tylko ze względu na lepszy wygląd oraz z nadzieją, że będzie mniej wiało w trasie. Tak czy siak bardziej zależy mi na stanie technicznym oraz wygodnej pozycji.

tmi napisał/a:
Wersje F są przewlekle chore na bardzo wysokie ceny.

Coś w tym jest, same wygórowane ceny tych F'ek.

:
To może lepiej GSa ale Five Star? Ewentualnie GPZka :P Żeby nie było nie namawiam dlatego że sam mam :P :rotfl:

Romet Ogar 205> Suzuki RG 80> Suzuki GS 500E> .......... >Kawasaki GPZ 500> Suzuki Bandit 600S
:
Langus92, chyba jednak zostanę przy GS'ie, ewentualnie poszukam Hondy CB 500.

Dzwoniłem dziś do Piotrka (PePe). Okazało się, że owe Gs'y, które aktualnie są wystawione nie mieszczą się w kategorii A2. Dozbieram resztę pieniędzy i Piotrek ma mieć niedługo kolejne motocykle.

Na początku/w połowie marca wybiorę się do Łodzi i mam nadzieję, że znajdę odpowiednie moto.
Dzięki wam za podpowiedzi! Będę się odzywał jeśli sytuacja się jakoś zmieni.

:
Nie wiem czy patrzyłeś w dział Sprzedam u nas na forum.

Aktualnie Karol (PanCaro) sprzedaje GS'a z forumową historią można powiedzieć. Sprzęt pewny i znany, był na kilku zlotach i spotkaniach. Jeśli przymkniesz oko na rysy i ślady przewrotek to powinieneś być zadowolony.

Technicznie jest super utrzymany, tylko widać po nim, że miał kilku właścicieli którzy uczyli się nim jeździć. Malowanie oryginalne więc widać, że poważnych dzwonów nie miał.

Ja jeździłem nim 3 lata i sam go przerejestrowywałem na A2, więc można latać full legal.

Daleko nie masz, możesz podlecieć zobaczyć sobie sam. Trzymaj link http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=19213

GS500F '05 => XL1000V '05 + GSX-R750W '92 (ex BociekPL)
:
Rav, dzięki, widziałem post i interesowałem się w pierwszej kolejności.
Na pewno obejrzę bo mam bardzo blisko. Pisałem też do Karola i umówiłem się, że jak będę miał całą sumkę to wybiorę się na oględziny.

PS. Moto zniknął z OtoMoto i bałem się, że ktoś już go kupił. Szukam w międzyczasie alternatyw.

:
Rav napisał/a:
Ja jeździłem nim 3 lata


Rav, ta owiewka co była spawana, co tam się działo? Jakaś gleba czy szlif. Wymieniałeś lewy dekielek, bo nie mogę sie "suzuki" dopatrzeć.

Zastanawiałem się też czy masz może wciąż oryginalne risery?

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.