Cześć.

Tak sobie przygotowuje moto do sezonu (łożyska kół, luz zaworowy, ustawienie rozrządu bo był przestawiony o jeden ząbek :P itp..)i po przeczytaniu kilku postów na forum odnośnie zębatki zdawczej chciałem sprawdzić jej stan. Stan okazał się w 100% zadowalający, więc założyłem i przykręciłem dekiel, ale mam wrażenie że dużo ciężej chodzi mi teraz klamka sprzęgła. Przy pierwszym wciśnięciu sprzęgła coś jakby zaskoczyło (pstrykło). Zauważyłem jeszcze że jak zapnę jakiś bieg i trzymam wciśniętą klamkę to koło obraca się bardzo ciężko. Jest to możliwe że coś mogłem sknocić? Na forum nic nie znalazłem, a w necie tylko

http://forum.motocyklisto...nowa-przyczyna/

O jakich kuleczkach gość pisze? one znajdują się pod tą pokrywką na 2 imbusy?

Bartek

[ Dodano: Pią 18 Sty, 2019 ]
Chyba postawiłem diagnozę. Zatarta linka sprzęgła. Dziś ją wyjąłem i praktycznie nie pracuje w pancerzu. Jak młoteczek zakleszczyłem w imadle to musiałem dwoma rękoma pociągnąć pancerz aby go ruszyć. Ciekawe bo w sezonie działało dobrze. Wysprzęglik pracuje w rekach bardzo lekko delikatnie go potraktowałem białym smarem (nie wiem czy dobrze).

Mam inne pytanie. Jakie macie linki sprzęgła przy klamce w kierownicach turystycznych. Ja miałem delikatnie zagiętą (zaraz na początki rurka) i wydaje mi się że linka układa się deczko w nie naturalny sposób.

Pozdro
Bartek