Kierownice, a rocznik GS500 |
Autor |
Wiadomość |
Mleko
Dołączył: 29 Sie 2018 Posty: 1 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sro 29 Sie, 2018 Kierownice, a rocznik GS500
|
|
|
Mam pytanie odnośnie kierownic fabrycznych w GS500. W jakich latach były clip-ony, a w jakich kierownica gięta?
Dodatkowo jeśli ktoś miał oryginalnie clip-ony, a wymieniał na giętą, to które elementy musiały ulec wymianie?
Bardzo proszę o pomoc, rozglądam się za pierwszym moto i chcę dobrze weryfikować ogłoszenia (chociaż kupuję w Niemczech). |
|
|
|
|
bezel
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 29 Lut 2016 Pochwał: 3 Posty: 151 Skąd: L-wo
|
Wysłany: Pią 31 Sie, 2018
|
|
|
Clip-on zniknęły wraz z faceliftingiem. Żeby przerobić potrzebujesz uchwytów wkręcanych w półkę i kiery. Linki i reszta powinny sięgnąć. |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Pią 31 Sie, 2018
|
|
|
Dokładnie było tak, że fabrycznie przedlifty w europie miały clip-on a polifty kierownicę "rowerową" ale np. na stany kierownica "rowerowa" była już chyba od '96 roku montowana, dokładnie trzeba by sprawdzić w fiszkach.
Aby zmienić clip-ony na "rowerową" trzeba wymienić górną półkę na taką z reiserami (były jako gotowy odlew) albo jak napisał bezel wkręcić w nią uniwersalne reisery |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
dgalka
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 17 Wrz 2016 Posty: 111 Skąd: Tomaszów Lubelski
|
Wysłany: Sro 19 Wrz, 2018
|
|
|
Witam, przerabiałem temat w swoim gs-sie. Mianowicie wymieniałem na półkę górną z mowszego modelu czyli tego po lifcie razem z półką zakupiłem też kierownice oryginalną itp u jednego sprzedawcy tak żeby to było jak należy. I tak przy wymianie jest trochę komplikacji przynajmniej u mnie było bo oryginalna półka plus oryginalna kiera to jakieś kilkanascie cm w góre i tutaj nie dostały linki gazu i sprzęgła.... więc musiałem je wymienić. Dodatkowo jak chcesz zmienić z clipów na oryginalną po liftingową musisz wywiercić dziurke na ulokowanie rolgazu, no i zainwestować w ciężarki ja zrobiłem ze wybiłem stare mocowania z clipów i wspawałem je w nową kiere więc ciężarki były te same.. być może jak zastosujesz niższą kirownice jakąś tuningową albo coś to linki starczy u mnie starczyło lecz przy skrecaniu blokowało gaz i sprzegło wiec kwestia paru cm i problem rozwiazany.. więc niższa kiera powinna sprawe rozwiązać...
Pozdro |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|