WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Proszę o opinię
Autor Wiadomość
Ziemo 

Model GSa: Planuję GSa
Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 3
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pon 16 Kwi, 2018   Proszę o opinię

Witam, proszę o opinię na temat tego egzemplarza. wiem, że leżał ale wygląda na delikatne uszkodzenia porysowane dekielki i malowane owiewki. jeśli ktoś widzi coś więcej to bardzo proszę o komentarz.







 
 
xalor 

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 26
Dołączył: 14 Lut 2016
Pochwał: 6
Posty: 177
Skąd: Krk
Wysłany: Pon 16 Kwi, 2018   

Trzeba podjechać, ściągnąć owiewkę, zobaczyć czy chłodnica nie jest sklejona, ograniczniki nie wybite, stan łożyska główki ramy, lagi proste. Na zdjęciu tego nie widać.

Autor postu otrzymał pochwałę.
 
 
Ziemo 

Model GSa: Planuję GSa
Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 3
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pon 16 Kwi, 2018   

Dzięki. chłodnicę raczej ogarnę sam. Co do lag to trochę je "powyciskam" żeby zobaczyć czy szczelne i przyłożę nożyk żeby sprawdzić czy proste. ograniczniki to te wypustki w półce od dołu?
co do łożyska to na podniesionej kierownicy pomajtać i zobaczyć czy nie wpada na środek. Napęd jest oficjalnie do wymiany, opony wyglądają na niezłe. Do szlifu sprzedający się przyznaje :D malował owiewki. tarcze zmierzę suwmiarką (5,5mm tył, 4mm przód - tak widziałem w forumowej instrukcj. to grubość nowych, czy grubość - jak obstawiam -minimalna?). chyba mogę przystąpić do oględzin ;)
  
 
 
xalor 

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 26
Dołączył: 14 Lut 2016
Pochwał: 6
Posty: 177
Skąd: Krk
Wysłany: Wto 17 Kwi, 2018   

Tak, ograniczniki skrętu to te wypustki. Jak przyświecisz latarką to będziesz widział czy nie zmiażdzone, drugim objawem jest, że kierownicę można bardziej skręcić w jedną stronę. Jeszcze samo w sobie nie dyskwalifikuje to sprzęta moim zdaniem, ale świadczy o mocniejszym strzale i jest sygnałem do bardzo uważnych oględzin.

Generalnie GSy są dość pancerne i byle otarcie dekla im nie straszne. Za to można wynegocjować lepszą cenę.

Tak, to co podałeś to mimimum kwalifikujące tarcze do wymiany, nowe są grubsze. Poza tym fajnie, żeby nie miała rantu. A napęd do gsa to ok. 350 zł z wymianą.
 
 
Ziemo 

Model GSa: Planuję GSa
Dołączył: 16 Kwi 2018
Posty: 3
Skąd: Gdynia
Wysłany: Czw 19 Kwi, 2018   

Nie załapałem się na poprzedni :( co powiecie na ten?





 
 
PePeMotoryzacja 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38
Dołączył: 25 Maj 2015
Pochwał: 32
Posty: 196
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 19 Kwi, 2018   

Przednie lagi od starszej wersji GS na srebrnej ramie.
Brak naklejek na czaszy, która może być malowana/klejona?
Brak śrubek mocujących czaszę i lewą owiewkę - pytanie czy uchwyty pod czaszą są całe do tych śrubek.
Naklejki na bocznych owiewkach(lew i prawa) raczej zmieniane.
Wszystko powyższe (wyczytane ze zdjęć) nie przekreśla motocykla ale na pewno mocno wpływa na cenę ze względu na jego "nieoryginalność".
pozdro
pepe
_________________
obecnie dżiksa:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄ„CA POLITYKI PLIKÓW“ COOKIES, NOWA POLITYKA PRYWATNOŚšCI:

Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.