Tylny amortyzator - regulacja, mocowanie, naprawa, itp |
Autor |
Wiadomość |
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 23 Lip, 2009
|
|
|
ale za to masz pewność, że łożysk nie zatrzesz a komplet naprawczy pewnie kosztuje...
Też muszę swoje przesmarować przy okazji grzebania w zawieszeniu. Już mi się robią krótsze dog-bones i tył pójdzie wyżej. |
|
|
|
|
mico [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 25 Sie, 2009
|
|
|
Panowie (i Panie),
Czyli jak ustawić żeby cztery litery i kręgosłup jak najmniej odczuwały wyboje naszych polskich dróg ?
Na 1 czy na 7 ?
1 to największa wysokość zadupka czy 7 ?
Pozdr,
Mico |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Wto 25 Sie, 2009
|
|
|
1 - amortyzator ma ustawione najmniejsze napięcie wstępne
7 - amortyzator ma ustawiona największe napięcie wstępna |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
mico [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 26 Sie, 2009
|
|
|
hubertgontarz napisał/a: | 1 - amortyzator ma ustawione najmniejsze napięcie wstępne
7 - amortyzator ma ustawiona największe napięcie wstępna |
Dzięki
a jakie to ma przełożenie na siłę tłumienia ? na 1 bedzie mniej "dobijało" czy na 7 ? |
|
|
|
|
jacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 14 Wrz 2008 Pochwał: 1 Posty: 723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 27 Sie, 2009
|
|
|
Tłumienie zależy od gestości oleju a regulujesz tylko napięcie wstepne sprężyny, 1 to miekkie i najbardziej komfortowe ustawienie ale też najbardziej "buja" na wszelkich pagórkach motocyklem. Ustawiasz to zależnie od stylu jazdy, tego czy jezdzisz sam i swojej wagi. |
|
|
|
|
KADU [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 28 Sie, 2009
|
|
|
sa wogole jakies zamieniki tyulnego amora? Przepatrzylem chyba juz wszystkie strony i nic... |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pią 28 Sie, 2009
|
|
|
nie ma i to o dziwo, w ASO nowy może kosztować małą fortunę, trzeba więc szukać w rozsądnej cenie sprawnej używki z motocykla jak najnowszego. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
Irek [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 29 Sie, 2009
|
|
|
Widziałem w necie zamiennik OHLINSA ale cena taka że niektóre GSy na allegro po tyle chodzą. |
|
|
|
|
zloty1984 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 02 Wrz, 2009
|
|
|
witam. Panowie potrzebuje łożyska tego co opisał TSK27 http://img156.imageshack.us/i/98134792nn9.jpg/ do mocowania amortyzatora,bo sie rozsypało i przy okazji tuleja zaorana jest... wymianiał ktos może albo wie jaki zamiennik zastosowac?? |
|
|
|
|
mico [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 02 Wrz, 2009
|
|
|
jacek napisał/a: | Tłumienie zależy od gestości oleju a regulujesz tylko napięcie wstepne sprężyny, 1 to miekkie i najbardziej komfortowe ustawienie ale też najbardziej "buja" na wszelkich pagórkach motocyklem. Ustawiasz to zależnie od stylu jazdy, tego czy jezdzisz sam i swojej wagi. |
Dzięki! Właśnie takiej pełnej informacji mi brakowało |
|
|
|
|
pawelzsc [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 21 Lut, 2010
|
|
|
Trochę odświeżę temat bo nie będę zakładał nowego. Mam pytanie czy to normalne że przy ustawieniu amorka na poz. 4 siadając we dwoje czyli 70 kg kierowca i 70 pasażer zawieszenie siada prawie na maksa w dół. Nie testowałem jeszcze regulacji bo nie mam klucza,, ale dodam że podczas jazdy samemu zawieszenie pracuje wygodnie, bez zastrzeżeń i nie widać śladów zużycia (pocenia) amortyzatora |
|
|
|
|
SoZa [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 22 Lut, 2010
|
|
|
pawelzsc napisał/a: | Trochę odświeżę temat bo nie będę zakładał nowego. Mam pytanie czy to normalne że przy ustawieniu amorka na poz. 4 siadając we dwoje czyli 70 kg kierowca i 70 pasażer zawieszenie siada prawie na maksa w dół. Nie testowałem jeszcze regulacji bo nie mam klucza,, ale dodam że podczas jazdy samemu zawieszenie pracuje wygodnie, bez zastrzeżeń i nie widać śladów zużycia (pocenia) amortyzatora |
Poczytaj o regulacji sag - napiecie wstepne ustawia sie pod wage osób jadacych w danym momencie! |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pon 22 Lut, 2010
|
|
|
Tak zawieszenie "siada".
Do jazdy we dwójkę polecam 6-7. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
pawelzsc [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 22 Lut, 2010
|
|
|
SoZa napisał/a: | Poczytaj o regulacji sag |
A dokładniej co to takiego ? |
|
|
|
|
pili5 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 29 Mar, 2010
|
|
|
Witam chciałem dziś wyregulować tylny amortyzator(do jazdy w dwójke) lecz nie udało mi się. Próbowałem śrubokrętem ruszyć tą "ala nakrędke" na dole, ale nic nie szło.
Powiedzcie mi jak to zrobić.
Za odpowiedz z góry dzięki
Pozdrawiam
Maciek |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|