Wyciek z nadmiaru paliwa podczas uruchomionego silnika |
Autor |
Wiadomość |
maneq
Model GSa: GS 500E
Wiek: 25 Dołączył: 02 Lut 2016 Posty: 48 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Sob 25 Mar, 2017 Wyciek z nadmiaru paliwa podczas uruchomionego silnika
|
|
|
Witam!
Dzisiaj wracając z parady GS jakoś nie trzymał wolnych obrotów. Dojechałem do domu, patrzę, dymi się z wydechu, okazało się, że leci z nadmiaru. Gdy silnik jest wyłączony nic nie leci, kiedy go odpalę leci ciurkiem, dodam gazu to leci mniej.
Jakieś pomysły od czego zacząć?
Szukałem podobnego tematu, ale nie znalazłem, gdyby był prosiłbym link
Pozdrawiam! |
|
|
|
|
olecki
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 31 Dołączył: 15 Maj 2011 Pochwał: 12 Posty: 1178 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Sob 25 Mar, 2017
|
|
|
Kranik albo coś z zaworkiem w gaźniku? Tu bym szukał |
_________________ Das Drone |
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 25 Mar, 2017
|
|
|
olecki napisał/a: | Kranik albo coś z zaworkiem w gaźniku? Tu bym szukał |
Zgadzam się z 0,7. Sprawdziłbym zaworek iglicowy/pływak. |
_________________ Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E. |
|
|
|
|
maneq
Model GSa: GS 500E
Wiek: 25 Dołączył: 02 Lut 2016 Posty: 48 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Sob 25 Mar, 2017
|
|
|
To w poniedziałek demontaż gaźników i zdam relację
@edit
Dzisiaj po odpaleniu i daniu ssania niezbyt obroty się podniosły, dymił na biało i po czasie zaczęło lecieć z nadmiaru. Mówi Wam to coś więcej? |
|
|
|
|
|
maneq
Model GSa: GS 500E
Wiek: 25 Dołączył: 02 Lut 2016 Posty: 48 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Pon 27 Mar, 2017
|
|
|
Tak się zastanawiam czy nie zamówić w ciemno tych zaworków żeby długo nie czekać, bo pogoda coraz lepsza można jakoś poznać zużycie zaworkow?
[ Dodano: Pon 27 Mar, 2017 ]
Od razu przepraszam, że post pod postem, ale nie widzę nigdy przycisku usuń
No więc przed chwilą rozebrałem gaźniki, membrany ok, żadnych dziur itp, komory czyste, więc chyba po prostu wymienię zaworki i tyle...
Teraz pytanie brać zaworki z gniazdami czy same zaworki?
Chyba, że macie jeszcze jakieś inne pomysły.
Jedynie co zauważyłem, jak zdjąłem obudowę filtra to na prawym gaźniku od strony filtra było z 1-2mm paliwa, ale to pewnie przez to, że cały czas zaworek był otwarty.
Co o tym sądzicie? |
|
|
|
|
Vankel
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 35 Dołączył: 14 Sty 2013 Pochwał: 1 Posty: 166 Skąd: Nowy Targ/Kraków
|
Wysłany: Pon 27 Mar, 2017
|
|
|
Wymień najpierw uszczelki gniazd, na pewno będą już twarde i z zewnątrz mogą jeszcze nieźle wyglądać ale obstawiam, że jak ruszysz tymi gumkami próbując je odciągnąć to się rozlecą
Zawroki do wymiany jak faktycznie jest już na nich mocno odciśnięty pierścień i są twarde. Jak lekko i guma jest w dobrym stanie to spokojnie będą trzymały.
A i nie wymieniaj gniazd tylko ich uszczelki, koszt chyba max 4 zł, a później ile radości |
_________________ 87 Simson S51 & 06 SV650S
Motocykl? tylko na "S" |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|