WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
GS500F 2005 vs 2007
Autor Wiadomość
husumtorv 

Model GSa: Planuję GSa
Dołączył: 06 Lut 2017
Posty: 3
Skąd: Kopenhaga/Szczecin
Wysłany: Pon 06 Lut, 2017   GS500F 2005 vs 2007

Witam serdecznie.

Przymierzam sie do zakupu GS500F. Zainteresowaly mnie dwa ogloszenia i prosilbym o pomoc (na podstawie zdjec) w ocenie gdyz jestem zielony w tym temacie. Szczegolnie chodzi mi czy np. lusterka, kierunkowskazy itp sa oryginalne.

http://www.mc-center.dk/p...asp?vareid=3000

http://mymc.dk/motorcykel/item/gs-500-f

Dodatkowe pytanie: Czy w GS500F na owiewkach sa naklejki czy jest to malowanie? Ogladalem jeden z tych motocykli i zdziwilo mnie to ze owiewki sa oklejane bez zadnego zabezpieczenia bezbarwnym lakierem.

Dziekuje i pozdrawiam
 
 
Rav 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 30
Dołączył: 01 Maj 2015
Pochwał: 9
Posty: 242
Skąd: Wołomin
Wysłany: Pon 06 Lut, 2017   

Naklejki powinny być na lakierze, nie są niczym przykryte.

Jak dla mnie gs z pierwszego linku wygląda na oryginał, który możliwe nawet nie leżał. Lusterka, kierunki, kierownica, dekielki wszystko oryginalne i do tego fajny wydech. Ja bym się nim zainteresował, wygląda nadzwyczaj dobrze.

Ten z drugiego linku musiał leżeć na prawą stronę, dekielek powinien być srebrny a nie czarny. Chociaż dekielek to jest pierwsza rzecz, która ma kontakt z asfaltem w razie gleby (poza kierownicą). Reszta raczej w oryginale. Możliwe, że była jakaś niegroźna parkingówka i ktoś dokupił dekielek, albo moto zostało ładnie naprawione, na wydechu nie widać śladów gleby. Dziwi jednak fakt, że nie ma fotek drugiej strony.

Ogólnie jak dla mnie oba są warte uwagi, swoją drogą bardzo ładne egzeplarze, w Polszy ciężko takiego znaleźć, przebiegi też małe. Z resztą cena też nie mała w przeliczeniu na Plny.