Zycie po GS 500. Jakie?
Odpowiedz do tematu

:
Cytat:

MacGyver, dasz kajta na zlocie?

Dam byle bys sie nie rozbił :P locha ciezka jak cholera a w dodatku bardzo wysoka a ja mały nie jestem.

Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
:
Spoko, dam rade (jak Kacek w zeszlym roku :rotfl: )
Na K11LT tylko siedzialem przez chwile jak kupowalem swoja, cholernie jestem ciekaw jak sie prowadzi w porownaniu do RSki
Oczywiscie sluze w zamian prosba o nierozbicie VFRki ;)

Honda VFR750 '94
Honda VT600 obrzyn '95
:
Miałem pod dupą cegłe Grubego swego czasu. Jeszcze czasy GSa. Byłem wtedy w LPU i chwilkę się pobujałem dookoła komina. Testowałem jeden winkiel. GSem szedłem go 90 i już było ciekawie, a tym cholerstwem poleciałem 140 jak po sznurku.
Wypadłem na obwodnice i chciałem się trochę rozpędzić. Kręciłem delikatnie i kiedy zacząłem lekko odczuwać chyba prędkość (odpowiednik 120 GSem, kiedy już jest ruch) to spojrzałem na budzik i zobaczyłem 240. Także ten, fajne :)

:
Wersja RS jest w porównaniu do LT skromniej zabudowana, co do osiągów to nie wiem ale są zbliżone, czas pokaże jak to jest jeździć takim klocem, ja kupiłem 1100 a mój kumpel z roboty kupił 1000 a to on mnie namówił na BMW twierdząc że tem motocykl mimo że wygląda jak wygląda ma dusze i bedzie mi służył bardzo długo, aspekty techniczne byly powalajace e stosunku cena/jakość/wyposażenie.

Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
:
łełek napisał/a:
Testowałem jeden winkiel. GSem szedłem go 90 i już było ciekawie, a tym cholerstwem poleciałem 140 jak po sznurku


Gruby:
- Tylko uwazaj, to ciezkie bydle i nie lubi skrecac na poczatku
Lelek:
- Tak, tak, jasne, bede uwazal...

MacGyver
Takie tipy skoro juz gadamy, moze jeszcze nie wiesz: Nie oszczedzaj na filtrze oleju i nie bierz Hiflo za 20, tylko Mann'a za 40. W Hiflo podobno brakuje jakiejs membrany i moze sie zdarzyc ze caly odfiltrowany szlam cofnie sie z powrotem do silnika.
Silnik pracuje na goraco wiec olej 20W50, oczywiscie samochodowy. A, no i naucz sie sprawdzac poziom co 500km, bo lubi lyknac :kwasny:

Honda VFR750 '94
Honda VT600 obrzyn '95
:
To moje pierwsze aż tak duże moto to na początku będe ostrożny ( no powiecmy ten miesiąc gaz tylko do 3/4 :rotfl: ) co do filtrów to jeszcze nie wymieniłem bo nie przejechałem żadnego kilometra ale tak czy siak będą to filtry Mahle.
Olej hmm.. bolączka ubiegłego roku mojej kawy, większość z was odczuła to dosłownie :rotfl: , w tym roku będzie lepiej dymu nie bedzie bo kawa będzie po remoncie :P .
wracając do Bmki to naprawdę bardzo fajne moto, w stanie suchym waży 290kg i siodło bardzo wysoko tak że nie dla każdego, moja jest opuszczna na lagach jakieś 3cm a obiema stopami dotykam ziemi na styk.

Ogromna ilość moto z PRLu ROMET WSK SHL/ Kawasaki KZ440/ Suzuki GS500/ Yamaha Maxim 550/ Honda Pantheon 125 2t/ Kawasaki KLR600/ BMW K1100LT i kilkanaście innych
:
MacGyver napisał/a:
w tym roku będzie lepiej dymu nie bedzie bo kawa będzie po remoncie :P


Co za szkoda taki piękny zapach oleju mineralnego do diesla będzie tego brakowało. Oby tylko kompresji nie brakło jak w tamtym roku :troll2:

:
Co sądzicie o FZ6N? Chyba niewiele tego jeździ z tego co zauwazylem. Ma to jakies typowe usterki?

GS-owa emerytura...
CBR F4 2000
:
Ma......











Przepala benzynę :troll2:

:
A myslałeś nad SVką? Bo mnie jakoś naszło żeby za rok wymieniać moto, i to było pierwsze co przyszło mi do głowy jako następczyni.

:
Z SV nie chce się schodzić. Jest to tak zajebisty motocykl, że chyba zostanie u mnie na lata. Do tego jest piękna i cudownie warczy. Fazer srazer.

Po SV eventualnie bym rozpatrzył Aprilie Shiver ale drogie są.

:
Ja generalnie rozumiem zalety SV, ale dla mnie osobiście ten motocykl jest brzydki. To rusztowanie w ramie mnie odpycha :D

Decyzja została już praktycznie podjęta. Wezmę Fazeusza. Znalazłem fajną sztukę i jadę ją zobaczyć w sobotę. Jak będzie tak ładna jak na zdjęciach to biere. Ten egzemplarz, który był między pierwszą wersją a poliftową. Ładne lampy w kształcie łezki, ale jeszcze analogowe zegary. Wersje poliftowe praktycznie nie różnią się ceną i można dostać nowsze roczniki w podobnych pieniądzach, ale jak dla mnie dyskwalifikują je właśnie te okropne elektroniczne zegary. Jednak analogi to są analogi.

Chodził mi jeszcze po głowie VFR 800 i w sumie dalej chodzi, ale Fazeusz wygrywa na chwilę obecną ;)

Zumico GR 200 2011 => GS 500 '95 => Fazeratti FZS 600 '99 :)
:
Machu napisał/a:
Fazer srazer.
Ekhm... tego... nie rozpędzaj się ;)

:
simin napisał/a:
Ekhm... tego... nie rozpędzaj się ;)

Fazerem? Zwariowałeś? :rotfl:

:
Fazerem to można się rozpędzać dopiero od 7 tys. obrotów, nie ma jak to SVka...

Suzuki GS500E 92' -> Suzuki SV650SF K8
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.