Problemy ze sprzeglem i wymiana klamki od sprzegla |
Autor |
Wiadomość |
Magda [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 24 Sty, 2008 Problemy ze sprzęgłem i wymiana klamki od sprzęgła
|
|
|
wiem, wiem pewnie to proste. ale ja nigdy jeszcze tego nie robilam. czy mam na cos szczegolnie uwazac jak bede odkrecac? dzieki za odp. |
|
|
|
|
jankees [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 24 Sty, 2008
|
|
|
Raczej chyba nie , tylko pamietaj o naciagu linki jaki był wcześniej i taki sam zrob po wymianie klameczki. |
|
|
|
|
kikon18 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 24 Sty, 2008
|
|
|
ja wymieniałem klamke hamulcową i zasada jest podona tylko że tam nie ma linki no ale tutaj to odkręcasz tą jedną srubeczke, zdejmujesz klamke, potem wyjmujesz linke, i lepiej chyba bedzie pierwsze załozyc linke do nowej klamiki a dopier pózniej skręcać, bo tak to może być troszke ciężko naciągnąc linke, a tu mamy klamke lepszy chwyt dłuższe ramię. Napewno nie będziesz mieć problemów |
|
|
|
|
eve500 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 28 Lut, 2008
|
|
|
Moje sprzęgło bardzo ciężko chodzi aż mnie ręka boli od ściskania.
czy tez tak macie?? |
|
|
|
|
leon
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 43 Dołączył: 01 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1819 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
eve500 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 28 Lut, 2008
|
|
|
no tez mi sie wydaje ze to powinno lekko chodzic a nie sie siłować z tym.
"leon" doradz mi jeszcze czym mam pomalowac kolektory??
farba do wydechów hmm?? |
|
|
|
|
leon
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 43 Dołączył: 01 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1819 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
Majic
Model GSa: GS 500E
Wiek: 41 Dołączył: 11 Lut 2008 Pochwał: 1 Posty: 589 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 28 Lut, 2008
|
|
|
Znalazlem na forum...
aristo89 napisał/a: | ...odkręciłem całą rurę, porządnie wyczyściłem papierem ściernym żeby nie było żadnych wżerów a następnie pomalowałem 2 razy farbą żaroodporną (wytrzymuje do 650 st. C) myślę że to powinno wystarczyć.. pozdrawiam |
|
_________________ Prowadzący G.G.G. (Gieesową Grupę Geriatryczną). |
|
|
|
|
eve500 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 28 Lut, 2008
|
|
|
WIELKIE DZIĘKI!!! i juz wszystko wiem
a z tym sprzęgłem to serio coś nie tak teraz znajomy sie karnoł i mówi ze faktycznie ciezko chodzi |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Czw 28 Lut, 2008
|
|
|
Ja linki smaruje w ten sposób , że na odłączona linke od klamki nakładam mały lejek . Lejek z pancerzem uszczelniam taśmą izolacyjna i wlewam do niego rozgrzany olej przekładniowy np Hipol. Dzieki zagrzaniu oleju robi się on rzadszy i lepiej wcieka między linkę i pancerz. Jak z drugiego końca zaczyna wypływać olej to linka jest nasmarowana. Troche to trwa ale linka tak posmarowana działa bardzo długo. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
Paweł [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 10 Mar, 2008 Problem ze sprzęgłem
|
|
|
Witam, jestem nowym posiadaczem gs-a 500 97r 24tys klm, mam probolem typu sprzegło. Zauważyłem ostatnio że przy obrotah ok 7-8 uslizguje sie sprzegło ( wzrastaja obroty, predkość wrasta wolniej) jako iz ja nie znam sie na mechanice zawołałem kumpla ktory sie zna a przynajmniej wiecej jak ja rozkrecilismy kosz sprzegłowy zobaczyć czy tarcze sa dobre, okazało sie ze maja grubość 2,9 milimetra a nowe maja 3,0 wiec zuzycie zadne praktycznie, linka sprzegła jest lekko lużna tak wiec nie cieagnie, ale.... zauwazylismy ze tarcze były suche , jak spuszczlismy olej to zlało sie go jakies 1,5 litra moze 2 a powinno byc 2,9 litra czy niski poziom oleju mogł spowodowac slizganie sie sprzegła?? jeszcze nie skrecilismy silnika bo narazie nie miał kumel czasu ale jutro skrece i zaleje nowy olej tyle ile trzeba ale jezli nie to , to co to moze byc?? proszę o ponoc bo lepiej jak sie wypowie ktos kto tez ma suzuki kumpel ma yamahe diverson a wczesniej krosy niechciałbym zdawać sie na jedna osobę. Czy ktoś miał podobny problem?? Motor pali swietnie, czy to zimny czy ciepły cyk i chodzi tylko to sprzegło chyba ze to nie sprzegło . Proszę o pomoc tutaj lub moje Gadu Gadu to 2405009 |
|
|
|
|
viktorpl [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 10 Mar, 2008
|
|
|
hmmm niski poziom oleju nie mogł tego spowodować ... jak wszystko skrecisz i zmienisz olej i dalej bedzie nie tak to niemam pojecia ... pamietaj o dobrej regulacji sprzegła |
|
|
|
|
pwpsrspl [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 10 Mar, 2008
|
|
|
Słuchaj! spróbuj zalać gęściejszy olej, może to coś poprawi, chociaż 24 tyś kilometrów to nie jest przebieg na zmiane oleju, ja mam 50 i sprzegielko sie jeszcze trzyma. Chociaz przy nastepnej wymianie bede lał gęściejszy już. |
|
|
|
|
capri [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 11 Mar, 2008
|
|
|
a sprawdzałeś czy nie masz za mocno podciągniętej linki sprzęgła? |
|
|
|
|
Paweł [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 11 Mar, 2008
|
|
|
dzięki wszytskim za podpowiedzi wymienie dzisiaj olej na 10 w 40 taki jak powinien byc i tyle ile powinno być ale, po skreceniu kosza sprzegłowego okazało sie ze nie ma zadego luzu, a przeciez powinien minimalny luz byc. kumpel popuscił troche spregło regulujac je w lewej pokrywie w pod takm małym dekielkiem, popuscił troche srube, hmmm moze to było to e za mocno scisniete było sprzegło i na wysokich obroach jak wrastała siła to sie uslizgiwało?? zmienie olej i zobacze czy poluzowanie lekko tej sruby pod dekielkiem cos dało i oczywiscie napisze raz jeszcze dzieki |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|