Odpowiedz do tematu
: Bak/ Zbiornik Paliwa gs500
Witam Wszystkich. No cóż nie będę owijał w bawełnę... Przed zimowaniem swojego gsa wlałem pełen zbiornik paliwa. Po zimie nie dawno przed rozpoczęciem sezonu może 2 tyg temu wyciągnąłem go i zaprowadziłem do serwisu by przeczyścili gaźniki i zrobili pełen przegląd. Okazało się podczas kontroli , że z baku ucieka paliwo przez małe szparki przy samych krawędziach zbiornika no i wiadomo trzeba kupić zbiornik. Wiem że można żywicą zakleić czy lutowanie na zimno coś tym stylu zrobić lub można kupić używany ale po co ? po to by za rok czy dwa znowu przechodzić przez to samo? moje pytanie brzmi - gdzie można kupić NOWY ZBIORNIK PALIWA do GS-A? Na allegro używane na stronach internetowych też mają ogłoszenia że nowy ale używany ... czy możecie mi coś doradzić ? Może inaczej gdzie znajdę sklep z nowymi częściami do gsa 500 rocznik 97 ? ew. jaki zbiornik byłby orginalny nowy ale zamienny no i pytanie jaki koszt ?
Szanuj motocykl bo to Twoja dziewczyna jedyna;
"Włożyć kask, buty, skórę i ruszyć w świat gdzie nowy świt będzie witał Cię i kładł się do stóp. Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur."
"Włożyć kask, buty, skórę i ruszyć w świat gdzie nowy świt będzie witał Cię i kładł się do stóp. Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur."
:
Myślę, że z nówką mógłby być problem
Suzuki GS500 1998'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
ASO Suzuki, aczkolwiek może być jakoś o 15 lat za późno...
Koszt nowego zbiornika... biorąc pod uwagę że za każdy element owiewki liczą sobie jakoś 700 zł, obstawiam ze 2-4 tys. zł.
Możesz poszukać po fiszkach i spróbować znaleźć w necie czy gdzieś na magazynie nie zalega.
https://www.motorcyclespa...ank-443644.aspx
Nie wiem czy stan magazynowy się zgadza ale masz tu przykładowy koszt.
Generalnie używany zbiornik jest chyba jedyną sensowną opcją.
tomek1522 napisał/a: |
Może inaczej gdzie znajdę sklep z nowymi częściami do gsa 500 rocznik 97 |
ASO Suzuki, aczkolwiek może być jakoś o 15 lat za późno...
Koszt nowego zbiornika... biorąc pod uwagę że za każdy element owiewki liczą sobie jakoś 700 zł, obstawiam ze 2-4 tys. zł.
Możesz poszukać po fiszkach i spróbować znaleźć w necie czy gdzieś na magazynie nie zalega.
https://www.motorcyclespa...ank-443644.aspx
Nie wiem czy stan magazynowy się zgadza ale masz tu przykładowy koszt.
Generalnie używany zbiornik jest chyba jedyną sensowną opcją.
:
Może ktoś stosował lub słyszał o zabezpieczeniu / regeneracji zbiornika przy użyciu takich środków chemicznych?
Cenowo wyszłoby ok. 400PLN
Mam na spodzie baku małe ogniska korozji (po obecności wody w paliwie) i zastanawiam się jakie środki podjąć. Używka bak bez wgniotek, w nieznanym stanie wewnetrznym to także 300 - 500zl.
Cenowo wyszłoby ok. 400PLN
Mam na spodzie baku małe ogniska korozji (po obecności wody w paliwie) i zastanawiam się jakie środki podjąć. Używka bak bez wgniotek, w nieznanym stanie wewnetrznym to także 300 - 500zl.
:
Moim zdaniem zabawa w takie uszczelniacze ma sens tylko w przypadku jakiś zabytkowych zbiorników, których nie można dostać drogą kupna, bo ich nie ma po prostu.
Kupowałem bak przez allegro w tym sezonie, ceny są dosyć napompowane, udało mi się bez problemu wytargować kilkadziesiąt złotych podczas rozmowy telefonicznej, przyszedł szybko, dobrze zabezpieczony w dobrym stanie. Jak będziesz kupował od firmy to raczej nie wyślą Ci zardzewiałego zbiornika bo i tak masz prawo do zwrotu.
Mnie wyszło 300 ze wszystkim i jestem zadowolony, jeszcze się udało pasujące malowanie dorwać, jedyne na allegro.
Kupowałem bak przez allegro w tym sezonie, ceny są dosyć napompowane, udało mi się bez problemu wytargować kilkadziesiąt złotych podczas rozmowy telefonicznej, przyszedł szybko, dobrze zabezpieczony w dobrym stanie. Jak będziesz kupował od firmy to raczej nie wyślą Ci zardzewiałego zbiornika bo i tak masz prawo do zwrotu.
Mnie wyszło 300 ze wszystkim i jestem zadowolony, jeszcze się udało pasujące malowanie dorwać, jedyne na allegro.
:
Z ciekawosci jaki masz rocznik i co bylo powodem zmiany?
Ja mam przedlifta z 2000r.
xalor napisał/a: |
Moim zdaniem zabawa w takie uszczelniacze ma sens tylko w przypadku jakiś zabytkowych zbiorników, których nie można dostać drogą kupna, bo ich nie ma po prostu.
Kupowałem bak przez allegro w tym sezonie, ceny są dosyć napompowane, udało mi się bez problemu wytargować kilkadziesiąt złotych podczas rozmowy telefonicznej, przyszedł szybko, dobrze zabezpieczony w dobrym stanie. Jak będziesz kupował od firmy to raczej nie wyślą Ci zardzewiałego zbiornika bo i tak masz prawo do zwrotu. Mnie wyszło 300 ze wszystkim i jestem zadowolony, jeszcze się udało pasujące malowanie dorwać, jedyne na allegro. |
Z ciekawosci jaki masz rocznik i co bylo powodem zmiany?
Ja mam przedlifta z 2000r.
:
Powodem zmiany było nieutrzymanie motka przy parkowaniu i przewrócenie go na metalowy słupek, który osłaniał jakieś drzewko i wybił mi dziurę w baku na wylot
Dzięki temu nabyłem cennych doświadczeń z dziedziny spawania baku migomatem, jak i kupowania baków przez allegro i to drugie rozwiązanie jest znacznie pewniejsze.
Motorek to VFRka 800 z 99', a ze znalezieniem baku do GSa powinno pójść jeszcze łatwiej, bo ich było więcej.
Dzięki temu nabyłem cennych doświadczeń z dziedziny spawania baku migomatem, jak i kupowania baków przez allegro i to drugie rozwiązanie jest znacznie pewniejsze.
Motorek to VFRka 800 z 99', a ze znalezieniem baku do GSa powinno pójść jeszcze łatwiej, bo ich było więcej.
:
Zobaczymy jak z tymi poszukiwaniami będzie, w GS to praktycznie w każdym roczniku zmieniali malowanie
Najpierw rozeznam sie w jakim stanie są używki, a jak słabo z tym będzie to pójdę w renowację.
Rdza wygląda u mnie tak (głównie połaczenie dna i bok baku):
xalor napisał/a: |
Powodem zmiany było nieutrzymanie motka przy parkowaniu i przewrócenie go na metalowy słupek, który osłaniał jakieś drzewko i wybił mi dziurę w baku na wylot
Dzięki temu nabyłem cennych doświadczeń z dziedziny spawania baku migomatem, jak i kupowania baków przez allegro i to drugie rozwiązanie jest znacznie pewniejsze. Motorek to VFRka 800 z 99', a ze znalezieniem baku do GSa powinno pójść jeszcze łatwiej, bo ich było więcej. |
Zobaczymy jak z tymi poszukiwaniami będzie, w GS to praktycznie w każdym roczniku zmieniali malowanie
Najpierw rozeznam sie w jakim stanie są używki, a jak słabo z tym będzie to pójdę w renowację.
Rdza wygląda u mnie tak (głównie połaczenie dna i bok baku):
:
Odpowiedz do tematu
Jakby kogoś ciekawiło - zleciłem renowację bak firmie Kanuj .
Do zabezpieczenia zastosowano środek marki POR15, jak widać czyszczenie oprócz środków chemicznych wykonano tradycyjnymi metodami (nakrętke wyciągnąłem magnesem) .
Póki co jestem zadowolony z efektów. Cena 400zl + koszty przesyłek.
A tak wyglądał dodatkowy filterek paliwa, zamontowany przed gaznikami, po przebiegu ok. 3k km:
Do zabezpieczenia zastosowano środek marki POR15, jak widać czyszczenie oprócz środków chemicznych wykonano tradycyjnymi metodami (nakrętke wyciągnąłem magnesem) .
Póki co jestem zadowolony z efektów. Cena 400zl + koszty przesyłek.
A tak wyglądał dodatkowy filterek paliwa, zamontowany przed gaznikami, po przebiegu ok. 3k km: