Odpowiedz do tematu
: Pomysłowość druciarza: jak wyregulować luz zaworowy
Wyjmuję sobie dziś płytki w celu zmierzenia, a tu moim oczom ukazuję się taki oto widok, prawdopodobnie patent poprzedniego właściciela, wciąż odkrywam coś nowego
:
O kutwa To papierek pod płytkę ktoś podłożył?
Suzuki GS500E 1995 r ---> Sprzedany
Yamaha TDM 850 1994 r ---> Sprzedany
Suzuki GSX 750 F 2001 r ---> Obecny
Zgaś tego Fazera
Yamaha TDM 850 1994 r ---> Sprzedany
Suzuki GSX 750 F 2001 r ---> Obecny
Zgaś tego Fazera
:
oookurde! Ludzie to mają jednak pomysły.
Suzuki GS500 1998'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
Ciekawe czy pod resztą płytek są jeszcze inne niespodzianki
Suzuki GS500E 1995 r ---> Sprzedany
Yamaha TDM 850 1994 r ---> Sprzedany
Suzuki GSX 750 F 2001 r ---> Obecny
Zgaś tego Fazera
Yamaha TDM 850 1994 r ---> Sprzedany
Suzuki GSX 750 F 2001 r ---> Obecny
Zgaś tego Fazera
:
Bo regulacja luzów za pomocą płytek to trochę druciarskie rozwiązanie co do zasady. Dla mnie gość jest miszczem kreatywności, mógłby serwisować flotę BORu
Nie wierzę w życie pozazlotowe
:
Jeśli pomogłem kliknij "+"
cytując klasyka: "Jeśli coś głupio wygląda, ale działa. To nie jest głupie"
SV 650S
Jeśli pomogłem kliknij "+"
:
widzę niektórym pomysł się spodobała, przypadek sprawił że pod tym samym zaworem pękła półpanewka.
:
Niestety u nas wciąż często spotyka się takie druciarstwo, dla mnie zgroza
Jednak co by nie powiedzieć jak się ściągnie motocykl z helmutowni to różne rzeczy się zdarzają, czasem coś nie działa, czasem zgubi na graniczy kilkanaście tyś przebiegu ale przynajmniej nie ma takich niespodzianek, wszystkie śruby są oryginalne i nie zniszczone, gwinty nie są poukręcane etc. A u nas niestety mniej ale ciągle jak widać zdarzają się takie kwiatki.
Jak kogoś nie stać na płytki to powinien jeździć komarem a nie GSem
Jednak co by nie powiedzieć jak się ściągnie motocykl z helmutowni to różne rzeczy się zdarzają, czasem coś nie działa, czasem zgubi na graniczy kilkanaście tyś przebiegu ale przynajmniej nie ma takich niespodzianek, wszystkie śruby są oryginalne i nie zniszczone, gwinty nie są poukręcane etc. A u nas niestety mniej ale ciągle jak widać zdarzają się takie kwiatki.
Jak kogoś nie stać na płytki to powinien jeździć komarem a nie GSem
:
Masakra, nie ma prostszej regulacji luzu zaworowego jak w GS'ie, jak tak można spieprzyć to trzeba być debilem.
:
a regulacja śrubokrętem w er5?
Suzuki GS500 1998'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
Słabe dojście żeby użyć power tape, ale myślę że z powodzeniem można wykorzystać Loctite 4090. Powodzenia!
Mam nadzieję, że nikt nie weźmie tego posta na poważnie
Mam nadzieję, że nikt nie weźmie tego posta na poważnie
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
kempes, mam nadzieję że klucz Ci nie jest potrzebny, poczekam jeszcze na półpanewkę bo może luz mi się zmieni po wymianie
:
Spoko. Do svki się nie nadaje więc nie musisz się spieszyć ; )
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
Odpowiedz do tematu
Moze nie najprostsza ale bezobsługowa jest hydrauliczna kasacja luzów w CB750. Ale i tu druciarze-handlarze wykazują sie pomysłowością nieraz widziałem w ogłoszeniu "świeżo po synchronizacji gaźników i regulacji zaworów"
Nie wierzę w życie pozazlotowe