brak balancera i 50 km wiecej
Odpowiedz do tematu

:
Widziałem wielokrotnie i jestem pełen podziwu zarówno dla efektu jak i włożonej pracy.

Ale czy sądzisz że te modyfikacje poprawiły prowadzenie?

Moim zdaniem odwrotnie...

Co nie oznacza że moto nie nadaje się do jazdy. Ale podejrzewam że na torze lepiej sprawdziłaby się seria niż jego custom.

:
To sie okaże. Ludzie majacy z tyłu opone 150 na orginalnej feldze nie narzekaly, to ja na feldze dostosowanej do takiej opony narzekac tez nie powinienem. A zawiecha mam nadzieje ze poprawi prowadzenie a nie pogorszy...

:
zgadzam się z wypowiedzią kolegi simin,

Gs 500 F ------> Bandit 600S
:
m_blochu12, zmiana opony na inny rozmiar nawet razem z felgą prawdopodobnie delikatnie podniesie ci tył motocykla - co ma wpływ na kąt wyprzedzenia główki ramy itp.

Zmiana całego zawieszenia z przodu pewnie będzie miało ten sam efekt.

Jednak GS nigdy nie będzie się prowadził na torze jak sport, więc obstawiam że te zmiany nie będą tak uciążliwe.

Natomiast wyjęcie balansera przez zmianę użytecznego zakresu obrotów, szybkości wkręcania się i wibracje może mieć spory efekt jak będziesz dodawał gaz w złożeniu - przez te elementy może po prostu moto w zakręcie nie być tak stabilne i łatwe w prowadzeniu jak z wałkiem.


Nie jest to żaden zarzut itp - takie są fakty.

Z założenia customów nie robi się po to żeby nimi latać po torze, tylko żeby stworzyć niepowtarzalną maszynę która będzie miała swój charakter itd...


Dostosowanie GS'a na tor byłoby raczej powiązane z utwardzeniem zawieszenia, przesunięciem podnóżków, kierownicą sportową, oplotem itp, ale sporta i tak z niego się nie zrobi więc raczej nikt się w to nie bawi.

:
Myślę że wypisywanie kolejnych rzeczy na nie dla takich przeróbek nie ma sensu bo wyraźnie widać że m_blochu12, jest zdecydowany na takie przeróbki i zdania nie zmieni niezależnie od przedstawionych argunemntów. Tak więc jak kolega ma czas, chęci, pomysł i pieniądze to niech robi motocykl jak chce.

Tak jak napisał simin, z GS sporta w żaden sposób nie da się zrobić. Za pieniądze wydane na przeróbki można by kupić pewnie ze 2 motocykle które zdecydowanie lepiej by się spisywały na torze. Z gó*na bata nie ukręcisz ale człowiek uczy się na własnych błędach.

Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie.
:
Z GS'a nie zrobi się sporta, ale o ile ktoś nie ma parcia na trafianie do grup średnio i zaawansowanych nawet na Torze Poznań można się GS'em fajnie pobawić.

Delikatne zmiany w prowadzeniu pod wpływem zmiany opon itp pewnie nie będą bardzo uciążliwe przy jeździe, ale nie wyobrażam sobie przejeżdżania Dużej Patelni w Poznaniu (ok 120 km/h) czy w Bydgoszczy (ok 60 km/h) gdy przez wyjęcie balansera moto ma nocne wibracje lub bardziej agresywnie reaguje na manetkę.

Polecam obejrzeć Twist of the Wrist. Wyraźnie jest tam pokazane jak ważne jest delikatne i płynne operowanie gazem w zakręcie jak również stabilna pozycja na motocyklu. Każda zmiana w moto która to utrudnia nie powinna być robiona - zwłaszcza gdy ktoś ma w planach torowanie.

:
Dobra przekonaliscie mnie... balancer zostaje. Kat glowki ramy postaram sie tak ustawi c aby kat byl niewiele ostrzejszy.

:
Są jednak mądrzy ludzie , patrz simin :) , z GS 500 nie zrobimy hajki , wszystko można przerobić , tylko czy to nasze przerobione moto nie zawiezie nas na cmentarz są motocykle do oglądania jak statki kosmiczne , ale do jazdy się nie nadają , zaznaczam do bezpiecznej jazdy ;) :)

pawulo40
:
Jak chcesz zmienić kąt główki ramy?

Tym bym się za bardzo nie przejmował. Ustaw zawieszenie tak żeby działało prawidłowo, ciśnienie w oponach i tyle.

O ile dobrze rozumiem na serii nie jeździłeś więc różnicy nie zauważysz (nie jestem pewien czy być zauważył gdybyś jeździł...)

Zainwestuj w dobre opony, napęd itd. Zweryfikuj czy ta felga z tyłu ma zębatkę w odpowiednim miejscu - żeby obie zębatki były w linii.

Potem tylko trzeba uważać żeby na torze nie schodzić na biodro i bark :wstyd:

:
Zapraszam do tematu o moim gejesie. Kat moge zmiejszac i zwiększac odppwoednio zmieniajac podkladki w lagach.

:
Ja bym się pobawił w przestawienei wałków w głowicy, ale osłabi to znacznie dół silnika. Albo poszukać ostrzejszych/ ew. przerobić fabryczne (uzywki są w śmiesznie niskiej cenie)

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.