GS prowadza sie po drodze ( shimmy , wezykowanie , itp ) |
Autor |
Wiadomość |
Plaster [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 24 Mar, 2010
|
|
|
szpaku, to podjedz do tego serwisu gdzie robili GS-a i powiedz jaki jest problem, z pewnoscia to sprawdza |
|
|
|
|
szpaku [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 24 Mar, 2010
|
|
|
Dzięki Panowie ale poradziłem sobie juz sam, poluzował koło spuściłem z centralki, poruszałem troche i sioę ustawiło samo i jest już okej;] wczoraj ćwiczyłem przeciwskręt to wszystko juz jest okej;] ale dzieki za przylożenie sie do wątku;] |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 07 Lip, 2010 wiotkie prowadzenie
|
|
|
Ostatnio mój motocykl stał się bardzo nerwowy i 'wiotki' w prowadzeniu. Do tego mam wrażenie galarety(pływania) w zakręcie.
Sprawdziłem ciśnienie w oponach, luzy na główce ramy i wahaczu. Wszystko wydaje się być ok, ale objaw pojawił się niedawno (z 200km temu) i mam wrażenie że raz jest gorzej a raz lepiej, ale jedno jest pewne: coś jest nie tak.
Gdzie szukać przyczyny? To trzeba koniecznie zrobić. Jeśli nie znajdę przyczyny to na serwis poleci. |
|
|
|
|
jacek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 42 Dołączył: 14 Wrz 2008 Pochwał: 1 Posty: 723 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 08 Lip, 2010
|
|
|
moze olej w lagach juz do wymiany |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 08 Sie, 2010
|
|
|
wyżej opisany problem wyeliminowałem. Głównym winowajcą był brak wyważenia przedniego koła (odpadł ciężarek) i dla tego przy niektórych prędkościach, biegach i przechyleniach w zakręcie dawało się to we znaki.
Druga sprawa to olej w lagach. Przy upałach jakie były stawał się bardzo rzadki przez co amor tracił tłumienie (nie całkowicie), a przy twardym ustawieniu sprężyn odbijał za szybko.
Wymiana oleju i po sprawie. Łożysko główki jest ok.
Pomogłem sobie sam |
|
|
|
|
maxiblokers [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 08 Cze, 2011 myszkowanie kierownicy
|
|
|
Witam mam problem z kierownicą w gs 500f po puszczeniu zaczyna drgać jak szalona pewno temat już byłza co przepraszam ale proszę o pomoc |
|
|
|
|
Pawlus
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 06 Sie 2009 Pochwał: 1 Posty: 278 Skąd: Oława
|
Wysłany: Sro 08 Cze, 2011
|
|
|
Wszystkie śrubki dokręcone odpowiednią siłą? Masz pewnośc że rama i lagi są proste? Aha, no i podstawowa rzecz, przy której prawie zawsze wystepuje szima - ciśnienie powietrza w oponach - jest ok? |
_________________ GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR |
|
|
|
|
maxiblokers [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 08 Cze, 2011
|
|
|
Dzięki za odpowidż moto wruciło z przegladu wiec nie brałem takich możliwości pod uwagę ale chyba czas zakasać rękawy wyjąć klucze posprawdzać bo pis ganiał te serwisy. |
|
|
|
|
Pawlus
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 06 Sie 2009 Pochwał: 1 Posty: 278 Skąd: Oława
|
Wysłany: Sro 08 Cze, 2011
|
|
|
Jeszcze sprawdź może sztycę trzeba dociągnąć (serwisówka Haynes rozdział 1 s. 14) |
_________________ GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR |
|
|
|
|
maxiblokers [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 08 Cze, 2011
|
|
|
Dzieki posprawdzam wszystko pozdrawiam |
|
|
|
|
Bieniek [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 08 Cze, 2011
|
|
|
a sprzwdź czy masz cięzarki kierownicy? Zmniejszaja drgania wysokiej
czestotliwosci pochodzace z silnika, może to?? |
|
|
|
|
przemek_posp [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 08 Cze, 2011
|
|
|
Czy koło jest wyważone? |
|
|
|
|
bombki
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 20 Wrz 2010 Pochwał: 4 Posty: 483 Skąd: Sulejówek/ Gdańsk
|
Wysłany: Sob 30 Lip, 2011 drgania przy jeżdzie z kufrem
|
|
|
podczas jazdy z kufrem przez pierwsze 100m występują drgania kierownicy, raz tak mocne że mało nie zaliczyłem gleby. Po przejechaniu tych kilkudziesięciu metrów problem znika. Nawet po zatrzymaniu się i ponownym ruszeniu czy przy bardzo powolnej jeździe nie występuje (jak by motocykl "przyzwyczajał" się do obciążenia) przy jeździe bez kufra ów problem nie występuje. Jakieś pomysły? |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Pon 01 Sie, 2011
|
|
|
bombki napisał/a: | jak by motocykl "przyzwyczajał" się do obciążenia |
Może nie motocykl a motocyklista. Ja praktycznie zawsze mam kufer i jakoś nie zauważyłem takich problemów, być może właśnie dla tego, że kufer mam praktycznie zawsze, aczkolwiek kilka razy jadąc bez kufra (np. odstawiając moto na serwis) czułem różnicę w prowadzeniu 'in plus' moto prowadziło się lżej. |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
bombki
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 20 Wrz 2010 Pochwał: 4 Posty: 483 Skąd: Sulejówek/ Gdańsk
|
Wysłany: Pon 01 Sie, 2011
|
|
|
studi napisał/a: | bombki napisał/a: | jak by motocykl "przyzwyczajał" się do obciążenia |
Może nie motocykl a motocyklista. |
brałem to pod uwagę do momentu wystąpienia ostatnich drgań, kiedy to prawie owe drgania wyrwały mi kierownice (wcześniej objaw był znikomy). |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|