WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Drugie moto dla Simina!
Autor Wiadomość
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 53
Posty: 2016
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro 05 Sie, 2015   Drugie moto dla Simina!

Hej!

Nadszedł chyba czas żeby zastanowić się nad drugim moto :)

Zakładam osobny temat bo w innych tego typu są nieco inne wymagania niż moje...

Wzrost: 192
Doświadczenie: 4 lata na GS500

Szukam moto o pojemności ok 600, koniecznie z owiewką żebym przy moim wzroście nie musiał walczyć z wiatrem.

Moto mam nadzieję będzie odwiedzało tory w miarę regularnie, więc powinien to być sprzęt na którym kilka godzin jazdy, czy krótkie przejażdżki po mieście nie zabiją pleców, a przy tym można się pobawić na torze.

Zastanawiam się zatem nad Fazerem - są osoby które pokazały na forum że jest to torowa maszyna ;)

Ze względu na męczenie moto na torze wizualnie nie musi być nieskalane. Mechanicznie musi być w pełni sprawne.

Dobrze by było żeby miało ABS i żeby było na wtrysku - mam dość zabawy z gaźnikami :)

Cena - Mogę poświęcić ok 10k. Jak propozycja i maszyna będzie fajna - niech będzie do 12...

Co sądzicie? FZ6 znajdę w tej cenie? Może S2? Czy w ogóle inne sprzęty powinienem rozważać?

Pozdrawiam,
Simin
 
 
 
tholin85 


Wiek: 38
Dołączył: 21 Kwi 2012
Pochwał: 8
Posty: 795
Skąd: Kościan
Wysłany: Sro 05 Sie, 2015   

Simin FZ1 Fazer za 14K już wyrwiesz:)
twój skil przerasta 600ccm,
czytałem ze znowu łokcie przycierasz:)
poczekaj do zimy to znajdzie się coś od dziadka z Niemiec w twoim budżecie.
Już nie bite:)

_________________
jawa 50
gs 500 E
FZS 600
 
 
tmi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2009
Pochwał: 28
Posty: 2331
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Sro 05 Sie, 2015   

Honda VFR 800 V-Tec.

Dziękuję za uwagę :)

Rozwinięcie: mam Fazera i dzisiaj wolałbym pięć razy bardziej mieć w garażu Honde. No cóż, wtedy też miałem inny budżet niż 12k.
_________________
Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
 
 
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 53
Posty: 2016
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro 05 Sie, 2015   

Nie jestem przekonany żebym przerastał 600ccm... A obawiam się że troche za wcześnie dla mnie na litra :)

Poza tym wolę coś tańszego żebym nie płakał jak się zdarzy zejście na łokieć :P
 
 
 
tmi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2009
Pochwał: 28
Posty: 2331
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Sro 05 Sie, 2015   

W takim razie FZS 600 w wersji przed liftem, bo płacić w sumie za polift który ma tylko inne lampy to tak sobie w sumie jak nie musi dobrze wyglądać.

Albo zostaw GS'a, będzie na latanie po mieście i wypady, a znajdź jakiegoś gsxra czy inną r6 i będzie na tor, co za problem mieć 2 moto?
_________________
Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
 
 
emkags 

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34
Dołączyła: 18 Cze 2011
Pochwał: 13
Posty: 868
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 05 Sie, 2015   

A ja na tor będę polecać GSa!!! ale BMW :D i na trasę fajne i Dakar świetna maszyna :>
_________________
Krasnal DRZ400E
------------------------------
SÓZÓCKI ll GS500F || Chądzina 600f4i '03 || Brzydal GS650F Dakar|| Jamaszka XT600 '00
 
 
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 53
Posty: 2016
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro 05 Sie, 2015   

mam problem z miejscem... Chwilowo mam komórkę do której GS się mieści, ale 2 moto nie wejdą... :P

Pomieszczenie ma jakoś 110-120 cm szerokości, ze 2,5 m długości... drzwi chyba 90 cm, w związku z czym muszę uważać żeby lusterek nie stracić, a parkując moto muszę koło opierać o ścianę bo inaczej nie zamknę drzwi przez stelaż... :P


Jak się dorobię mieszkania/domu z garażem pewnie w końcu skuszę się na 2 moto, ale i tak GS wtedy nie zostanie na wypady... raczej do moto którego dotyczy ten temat dojdzie jakiś sport...

Co do FZS 600 - wolałbym coś nowszego na wtrysku z ABS'em :)
 
 
 
Podkopnik 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 35
Dołączył: 12 Lip 2008
Pochwał: 5
Posty: 1022
Skąd: Warszawa/Opoczno
Wysłany: Sro 05 Sie, 2015   

Może CBR 600 F4i??? Albo Thundercat :) Tyle że kot nie jest na wtryskach.
_________________
Człowiek to jedyna istota na ziemi która zetnie drzewo zrobi z niego papier i napisze na nim "Ratujcie drzewa"
 
 
studi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50
Dołączył: 08 Lis 2009
Pochwał: 236
Posty: 3561
Skąd: Słoneczna Italja
Wysłany: Sro 05 Sie, 2015   

A może GSX650F (następca czajnika i jajka) lub GSF650 Bandit, to dwa wcielenia tego samego motocykla - myślę o nowszych rocznikach, tyle, że GSX650F ma pełne owiewki a bandit półowiewkę, ale rama, silnik i cały ogon w obu moto jest dokładnie ten sam.

http://www.motogen.pl/Suzuki-GSX-650F,7872.html
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
 
 
 
doctoRR 

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 35
Dołączył: 12 Wrz 2014
Pochwał: 1
Posty: 98
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Czw 06 Sie, 2015   

Jestem w podobnej sytuacji jak Ty simin, też planuję zamienić GSa na 600, na przyszły sezon. Różnica jest tylko taka, że póki co to mi jeszcze trochę brakuje do zejścia na łokieć, ale w sumie nie byłem niestety na torze jak do tej pory, więc zakładam że tam byłoby to realne :)

Powiem Ci tak, ostatnio miałem okazję jechać takimi motocyklami: BMW R1200R (125 koni, pojemność jak mówi nazwa - 1200, moment obrotowy...125 Nm) motocykl z 2015 rocznika, jazda testowa z salonu 80 km - ogólnie demonicznie przyspiesza od 0 do 180 km/h najszybciej jechałem 230, szybciej nie było miejsca, bardzo fajnie się prowadził - ale to jednak naked, nie ma budowy ścigacza i to go mocno różni w odczuwaniu jazdy, także jeśli chcesz latać po torze to bym nie polecał.

Drugi motocykl to Honda CBR 600 F4 - wprawdzie rocznik 2000 i jeszcze na gaźnikach, ale z grubsza to już prawdziwy sport. Do 4-5 tys. obr/min przyspiesza jak suzuki GS 500 jak nie odkręcasz manetki gwałtownie, potem jest trochę lepiej, a od 7-8 tys. zaczyna mocno przyspieszać, bardzo przyjemnie, choć nie urywa barków jak w yamasze R1 czy tym BMW R1200R, po prostu prędkość rośnie szybko, na zegarach to widać, widać że otoczenie szybko mija, ale odczucia są całkiem łagodne. Motocykl ma budowę z kątem łożyska główki ramy zupełnie innym niż w GS 500 czy fazerze, więc skręca się dość śmiesznie - ja miałem uczucie że ten motocykl chce jechać albo prosto, albo od razu położyć się do zejścia na kolano, to sprawiło, że poczułem trochę że trzeba by się od nowa uczyć jeździć... co więcej - jest to spora maszyna gabarytowo, wysoko się siedzi - ja mam tylko 176 cm wzrostu, na światłach połowę stóp miałem na asfalcie, a pięta była w powietrzu - także ze 192 cm byś miał myślę a w sam raz. Poza tym pozycja - czuć że to jednak sportowy charakter - jedziesz w miarę pochylony, aż chce się położyć na baku i odwinąć manetkę gazu ;) Jeśli to ma być sprzęt z grubsza na tor, to myślę że warto by było żebyś poszedł do kogoś się tym przejechać. Za to jeśli większość czasu planujesz spędzić na wycieczkach po 300, 500 czy 1000 km, to jeśli chodzi o pozycję to Fazer byłby wygodniejszy.

Co do litrów - nie ma co się na to rzucać. Ja jechałem już na paru litrach i powiem tak - różnica między nimi a 600 jest ogromna, nie ma co sobie psuć zabawy. Lepiej poćwiczyć 600 a potem (może) przejść na litra. Ja sobie odpuszczam litra na pewno. Miałem okazję jechać Yamahą R1 rocznik 2000 na gaźnikach - na 2-gim biegu 220 km/h, przyspiesza tak, że jak zszedłem to się trzęsłem z adrenaliny... choć fakt, że było to dopiero po rozpoczęciu kursu na prawa jazdy i nie miałem doświadczenia i jedynie odwinąłem gaz na prostej drodze. Koniec końców - dobrze mówisz, z litrem warto poczekać.

Tyle ode mnie, daj znać jak coś potestujesz/kupisz... powodzenia !
_________________
...
 
 
danny 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2011
Pochwał: 6
Posty: 798
Skąd: Poznań / Choszczno
Wysłany: Czw 06 Sie, 2015   

GSX650F i Bandit sa strasznie ciezkie co raczej wyklucza je torowo - podobnie jak hondowe CBFki. Poza tym biorąc pod uwage Twoje doświadczenie to Bandit czy CBFka to slabe pomysly: 230-240kg wagi i 86 KM wiec prowadzą się jak troche cieższy GS :P

SV 650 byloby spoko, ale niestety jestes za wysoki zeby sie dobrze na tym czuc.

F4i jest chyba najlepszym wyborem - lekka, wtryski i da rade gdzies dalej wyskoczyc.

FZ S2 tez ujdzie, jesli planujesz wiecej wycieczek niz torowania

tak wiec zostaje F4i vs FZ S2 :P
_________________
Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
 
 
komandosek 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 35
Dołączył: 09 Cze 2011
Pochwał: 2
Posty: 195
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 06 Sie, 2015   

olej owiewke, weź Z750. Dostaniesz w pakiecie kupe mocy, regulowane zawieszenie USD i bardzo dobre prowadzenie. Na latanie po torach, codzienne szalenie po mieście super.

Przy takim wzroście i tak się nie schowasz za owiewką, wiec na dłuższe trasy stopery w uszy i ogień.
 
 
Piotras_5 


Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 09 Sie 2010
Pochwał: 13
Posty: 2355
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: Czw 06 Sie, 2015   

Ok, dużo ludzi piszę tu po krótkich przejażdżkach itd, ja napiszę z autopsji, że np. Bandita 600 daruj sobie od razu, jak chcesz polatać po torze. Pewnie, że się DA (bo wszystkim się da...), ale ciężkie to, słabo zmienia kierunki i tak dalej. Nie wiem jak przy Twoim wzroście i wadze, ale do Twoich wymagań pasuje CBR 600 f4i (nie RR), tylko że za 10k nie dostaniesz ABS'u. Musiałbyś się przymierzyć do jakiejś, no ale każde usportowione 600 może być dla Ciebie małe. No i wymaganie 10k zł i moto z ABSem to chyba tylko Kawasaki ER6f się kwalifikuje. :)

Powodzenia w znalezieniu moto Simin, życzę jak najlepszego! Przemyśl kilka propozycji, ale jak wiesz, że chcesz z przeznaczeniem na tor to odpuść turystyki, ciężkie motocykle i tak dalej. Szkoda nerwów i później szukania jeszcze raz. :)

Będę śledził ten temat, ciekawy jestem co wybierzesz!
Pozdro asie :)

edit: Bo zapomniałem. Na f4i zrobiłem na strzała ponad 300 km i nie było bólu pleców czy zadka, nie wiem jak z większymi dystansami, ale też nie powinno być problemu. Jak powyżej padają propozycje odpuść sobie SV, Z750, Bandity , TDMy i tej maści moto. Faktycznie VFR może nie być takim złym wyborem, tylko ciężkie to to. :P
_________________
Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
 
 
emkags 

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34
Dołączyła: 18 Cze 2011
Pochwał: 13
Posty: 868
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 06 Sie, 2015   

Ja bym się nie zgodziła co do CBR ;p
Fajny motocykl i przyjemny.. ale jak dla mnie 176, długie nogi, blondynka :P nie dość, że miałam ból pleców to jeszcze napierdzielało mnie kolano.
Jeśli jeździ się mniej niż 100 to po 170km wysiadają powyższe części ciała
_________________
Krasnal DRZ400E
------------------------------
SÓZÓCKI ll GS500F || Chądzina 600f4i '03 || Brzydal GS650F Dakar|| Jamaszka XT600 '00
 
 
tholin85 


Wiek: 38
Dołączył: 21 Kwi 2012
Pochwał: 8
Posty: 795
Skąd: Kościan
Wysłany: Czw 06 Sie, 2015   

z doświadczenie w Bandita 600 przycierają sie gmole:)
_________________
jawa 50
gs 500 E
FZS 600
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.