kilka problemow z gs500F - pytania swiezaka |
Autor |
Wiadomość |
pubuss [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 07 Wrz, 2010
|
|
|
Coś mi się wydaje, że GS jak odpuścisz mantę to tez będzie sam jechał (trzeba mieć dobrze łańcuch do tego naciągnięty), ale to co innego niż ruszanie. Niemniej nigdy nie próbowałem, bo do niczego mi to nie było potrzebne, a ósemki GSem robiłem na gazie
Co motocykl, to inna jazda jest w końcu |
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Pochwał: 30 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 26 Wrz, 2010
|
|
|
Teraz ja mam kilka pytań świeżaka :
1. Muszę wymienić olej, ale nie mogę uruchomić silnika, żeby go rozgrzać. Domyślam się, że powinna być możliwość zakręcenia wałem bez odpalania. Gdzie szukać tego magicznego miejsca (nie wiem czy to jakaś śruba, nakrętka, czy inne cholerstwo)? Czy w ogóle zakręcenie wałem coś zmieni? Chodzi mi o to, żeby cały olej który obecnie jest w silniku spłynął i nic nie zostało.
2. Zanim zmienię olej chciałbym sprawdzić, czy z kranikiem jest wszystko ok, tzn. czy nie puszcza paliwa na pozycji ON/RES przy wyłączonym silniki/braku podciśnienia. Tylko jak to zrobić? Trzeba odłączyć któryś wężyk i sprawdzić, czy paliwo nie leci? Jeśli tak, to który?
3. Co można sprawdzić przy regulacji zaworów? Stan łańcuszka rozrządu zmierzę suwmiarką tak jak jest to pokazane w serwisówce, ale czy można sprawdzić coś jeszcze? Będzie można ocenić stan ślizgaczy, czy trzeba w tym celu coś jeszcze rozkręcić? Jak sprawdzić stan napinacza łańcucha rozrządu?
Pytania może trochę lamerskie, ale nie chcę niczego zepsuć.
Fajnie by było gdyby ktoś podrzucił jakieś zdjęcia odnośnie pytania 1 i 2.
Z góry dzięki za odpowiedzi. |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Nie 26 Wrz, 2010
|
|
|
kempes napisał/a: | 1. Muszę wymienić olej, ale nie mogę uruchomić silnika, żeby go rozgrzać. Domyślam się, że powinna być możliwość zakręcenia wałem bez odpalania. Gdzie szukać tego magicznego miejsca (nie wiem czy to jakaś śruba, nakrętka, czy inne cholerstwo)? Czy w ogóle zakręcenie wałem coś zmieni? Chodzi mi o to, żeby cały olej który obecnie jest w silniku spłynął i nic nie zostało. |
Nic nie zmieni, bo po to rozgrzewa się aby olej był bardziej płynny i się łatwiej spuszczał
kempes napisał/a: | 2. Zanim zmienię olej chciałbym sprawdzić, czy z kranikiem jest wszystko ok, tzn. czy nie puszcza paliwa na pozycji ON/RES przy wyłączonym silniki/braku podciśnienia. Tylko jak to zrobić? Trzeba odłączyć któryś wężyk i sprawdzić, czy paliwo nie leci? Jeśli tak, to który? |
Ten, który idzie do gaźników, było o kraniku wiele pisane, sprawdź bo w starych GS'ach i poliftowych kranik jest inny i inne rozłożenie tych przewodów, w serwisówkach masz układ przewodów |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|