Odpowiedz do tematu
:
Ja wczoraj, na A4 pomiędzy Skawiną i Wieliczką (chyba najlepsza nawierzchnia w okolicach Krakowa) pierwszy raz pojechałem 170 i moglem więcej, ale to był mój pierwszy raz więc wolałem nie ryzykować. Ogólnie na 6 biegu przyspieszał całkiem żwawo, ale pewnie pojeżdżę jeszcze z sezon i zmienię zdanie. Rocznik 1999, 41 tys na zegarach... Jestem zadowolony, kupiłem chyba całkiem niezłe cacko.
:
nowy rekord 185km/h po zalozeniu szyby A ojciec jeszcze sie ze mna bawil FJRą, ja go doganialem a on sobie leciutko przyspieszal i tak kilka razy
:
Mi się udało przekroczyć minimalnie licznikowe 200 km/h, ale to pewnie dzięki temu, że mam pełne owiewki i przelotowy komin;) Zobaczymy jak będzie bez owiewek jak dostane lampę przednią;)
:
ja dzisiaj mialem 180 oczywiście licznikowe...ale jeszcze troche pod manetka bylo. Wiem że moze Was to troche dziwić ale jestem lekki
:
Nie boisz się śmigać tyle z plecaczkiem? (No chyba że chodzi o plecaczek ortalionowy
demondemidi napisał/a: |
u mnie bylo licznikowe 190 z plecaczkiem i tank bagiem |
Nie boisz się śmigać tyle z plecaczkiem? (No chyba że chodzi o plecaczek ortalionowy
:
a czego mialbym sie bac? moj plecaczek kocha jazde na moto, i potrafi sie odpowiednio zachowac przy takiej jezdzie
Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego ... Customizing
Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium
Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium
:
No to ja dziś z pasażerem 180 leciałem, ale z górki było Sam może bym pod 195 doszedł ^^
pzdr.
pzdr.
:
ja 180 leciałem, może jeszcze więcej by dał rade, ale długa prosta jakaś krótka się zrobiła
:
ja moim 180 ale niedawno kolega jechał obok mnie fazerem z tego roku to jak ja miałem równo 100 to mu na alektronicznym pokazywało 94
:
Ostatnio poszedł 108mil/h , ale niestety drogi zabrakło bo chciał jechać dalej...;)
:
cały czas było 170-175 a wczoraj wjechałem na autostrade i ledwo 160, dzisiaj tez
:
ale wczoraj jak i dzis jest wiatr..
na autobanie wiecej jak 150 bez szyby nie polece..
za to w niezabudowanym, gdzie drzewa chronia przed bocznymwiatrem ponad 170 sie kulamy
moim zdaniem jesli chodzi o mierzenie Vmax autostrada jest chyba najgorszym z mozliwych rozwiązań
pootietang napisał/a: |
a wczoraj wjechałem na autostrade i ledwo 160, dzisiaj tez |
ale wczoraj jak i dzis jest wiatr..
na autobanie wiecej jak 150 bez szyby nie polece..
za to w niezabudowanym, gdzie drzewa chronia przed bocznymwiatrem ponad 170 sie kulamy
moim zdaniem jesli chodzi o mierzenie Vmax autostrada jest chyba najgorszym z mozliwych rozwiązań
pozdrawiam- Juli(an)
:
mój GS spokojnie do 180 km/h
:
Troszkę kiepski temat przypominający rozmowę dzieci w piaskownicy, które się kłócą, które "auto" jest szybsze... Katalogowo GS rozpędza się do 175km/h tak więc o czym tu dyskutować ? To, że licznik wam pokazuje 190km/h czy 200km/h to nie znaczy, że z taką prędkością jedziecie przy tych prędkościach zawyżanie średnio o 10km/h to normalka w 90% samochodów więc pewnie w moto jest podobnie...
Aha i ktoś pisał o przelotowym tłumiku powiem tylko, że z tego co można wyczytać w internecie i dowiedzieć się interesując się techniką w motoryzacji (czy to samochody czy motocykle) to takie amatorskie przeróbki prędzej pogorszą osiągi niż je poprawią, a raczej na 90% pogorszą osiągi także jak ktoś mówi, że szybciej jedzie bo ma przelotowy tłumik to sorry, ale ja w takim wypadku montuje jutro magnetyzery do mojego moto i naklejki "sport" pojadę 210 km/h, a do tego jeszcze sportowy filtr K&N
Pozdrawiam
Aha i ktoś pisał o przelotowym tłumiku powiem tylko, że z tego co można wyczytać w internecie i dowiedzieć się interesując się techniką w motoryzacji (czy to samochody czy motocykle) to takie amatorskie przeróbki prędzej pogorszą osiągi niż je poprawią, a raczej na 90% pogorszą osiągi także jak ktoś mówi, że szybciej jedzie bo ma przelotowy tłumik to sorry, ale ja w takim wypadku montuje jutro magnetyzery do mojego moto i naklejki "sport" pojadę 210 km/h, a do tego jeszcze sportowy filtr K&N
Pozdrawiam
:
bardziej interesuje nas tu stan faktyczny po ewent przeróbkach. podejrzewam że nie jechałeś z przelotem wiec nie pisz bzdur które w necie wyczytałem bo chyba z jakiegoś forum o dodzie to wytrzasnąłeś. ciekawe jak ktoś to sprawdził ze 90% przeróbek pogarsza osiągi, pewnie właściciele tych 90% pojazdów dali komuś się przejechać i tak powstało to twierdzenie jechałem gs'em z przelotem i różnica w porównaniu z gs'em bez przelotu jest spora i to wcale nie na korzyść gs'a z seryjnym wydechem (nie chodzi tylko o maksymalną prędkość ale przede wszystkim jak się zbiera).
Odpowiedz do tematu
Spajdi napisał/a: |
powiem tylko, że z tego co można wyczytać w internecie i dowiedzieć się interesując się techniką w motoryzacji (czy to samochody czy motocykle) to takie amatorskie przeróbki prędzej pogorszą osiągi niż je poprawią, a raczej na 90% pogorszą osiągi także jak ktoś mówi, że szybciej jedzie bo ma przelotowy tłumik to sorry, ale ja w takim wypadku montuje jutro magnetyzery do mojego moto i naklejki "sport" pojadę 210 km/h, a do tego jeszcze sportowy filtr K&N |
bardziej interesuje nas tu stan faktyczny po ewent przeróbkach. podejrzewam że nie jechałeś z przelotem wiec nie pisz bzdur które w necie wyczytałem bo chyba z jakiegoś forum o dodzie to wytrzasnąłeś. ciekawe jak ktoś to sprawdził ze 90% przeróbek pogarsza osiągi, pewnie właściciele tych 90% pojazdów dali komuś się przejechać i tak powstało to twierdzenie jechałem gs'em z przelotem i różnica w porównaniu z gs'em bez przelotu jest spora i to wcale nie na korzyść gs'a z seryjnym wydechem (nie chodzi tylko o maksymalną prędkość ale przede wszystkim jak się zbiera).