lubuskie
Odpowiedz do tematu

: lubuskie
zapraszamy do pisania

Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
Walus
[Usunięty]
:
Oj coś w lubuskim nie ma gs-owców?
Ja kupiłem suzi dzisiaj i jestem zadowolony. Nie mam prawka ale się przejechałem. Jak na razie dwójka dla mnie to maks ale spoko. Z czasem się zespawam z resztą biegów hehe. W marcu zacznę robić prawko na motor. Mam nadzieję, że nie zmienią przepisów bo będzie lipa.
Pozdrawiam wszystkich z lubuskiego i czekam na lato! :D

smerf
: gs
ja tez posiadam gs jestem zielonej góry ale jeszcze skałdam moto :)

michu528
[Usunięty]
:
Jest gs-owiec w lubuskim. Gorzów Wlkp. wita i pozdrawia szanownych kolegów. :]

marianq
[Usunięty]
:
Troszkę nas mało, ale od niedawna o jednego więcej. Jestem spod Gorzowa, a po mieście jeżdżę codziennie więc może się już gdzieś minęliśmy michu528. Siema wszystkim.

smerfny
[Usunięty]
:
witam gs poskładany ale przesiadka na kawasaki zzr 600 juz nastąpiła gs dla brata pozostaje pozdrawiam moze ktos lata po zielonej górze w weekendy?

ilk
[Usunięty]
:
witam, czy w lubuskim faktycznie jest nas tak malo? i na dodatek zadnej kobitki (poza mna)??

oli87
[Usunięty]
:
witam. ja jestem z zet gie. moze ktos z was ma do sprzedania gs 500? pzdr

ilk
[Usunięty]
:
czesc oli..w okolicy wogole ciezko wyrwac gs...tez mialam z tym problem...ale udalo sie i mam nadzieje ze ty swoja tez znajdziesz:)

oli87
[Usunięty]
:
no wlasnie/ a ty ILK jestes z zg ?

ilk
[Usunięty]
:
w zielonej mieszkam ale suzi jak narazie u tesciow w garazu w sulechowie stoi...

Noelle
[Usunięty]
:
No to robi się nas coraz to więcej :) Witam z Sulechowa :)
Ilk, więc już dwie kobitki jesteśmy :P Nasze marzenia się spełniły, nie mogę się już tylko doczekać aż w końcu pośmigamy :) (prawko czeka...)
Pozdrawiam całą ekipę z lubuskiego!

ilk
[Usunięty]
: