brak koni mechanicznych :( :( |
Autor |
Wiadomość |
andreee
Model GSa: GS 500F
Wiek: 32 Dołączył: 13 Sie 2014 Posty: 56 Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: Sro 29 Paź, 2014 brak koni mechanicznych :( :(
|
|
|
Witam!
Dzisiaj odbyłem wizytę na hamowni chciałem po prostu sprawdzić czy wszystko oki z maszyną i grubo się zawiodłem bo brakuje dokładnie 7 koni, gdzieś pobiegły w siną dal
dołączam 3 wydruki które dostałem, były 2 testy i potem jest wszystko na jednym naniesione.
http://s5.ifotos.pl/img/1jpg_wpnhsqp.jpg
http://s2.ifotos.pl/img/2jpg_wpnhsqr.jpg
http://s2.ifotos.pl/img/img003jpg_wpnhsqx.jpg
Moje pytanie jest następujące co jako wam doświadczonym użytkownikom przychodzi do głowy co może być winne. na dodatek gość mi powiedział że między 5k a 7k motocykl dostaje dziwny spadek co widać na wykresach.
Dodam jeszcze że silnik równo pracuje na biegu jałowym trzyma 1,5k obrotów żadnych szarpań czy wybuchów z tłumika nie ma i co najgorsze rozpędzając motocykl między 5k a
7k ciągnie równo i nie przerwanie i dynamicznie więc proszę o wasze zdanie
pozdrawiam |
|
|
|
|
Dizel
Model GSa: GS 500E
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2014 Posty: 106 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro 29 Paź, 2014
|
|
|
Z tego co wiem to bieg jałowy w Suzuki GS500 wedle manuala to chyba 1300 +/- 100 rpm a nie 1500 rpm |
|
|
|
|
yaszczi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lis 2009 Pochwał: 46 Posty: 3289 Skąd: Dopiewiec
|
Wysłany: Sro 29 Paź, 2014
|
|
|
andreee napisał/a: | między 5k a 7k motocykl dostaje dziwny spadek co widać na wykresach. |
gaźniki do regulacji/czyszczenia
andreee napisał/a: | brakuje dokładnie 7 koni, |
1. gaźniki do regulacji/czyszczenia
2. jaki przebieg ma silnik i gaźniki? |
_________________ szatan, zło i patologia... |
|
|
|
|
andreee
Model GSa: GS 500F
Wiek: 32 Dołączył: 13 Sie 2014 Posty: 56 Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: Sro 29 Paź, 2014
|
|
|
ja mam ustawione dokładnie 1400 już w takie milimetry na liczniku się nie bawię
[ Dodano: Sro 29 Paź, 2014 ]
silnik ma dokładnie 20 000 km przebiegu a co do gaźników to chyba oryginały ale pewności nie mam ponieważ nie dawno go kupiłem i poprzedni właściciel mówił że nie były wymieniane |
|
|
|
|
tmi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2009 Pochwał: 28 Posty: 2331 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Sro 29 Paź, 2014
|
|
|
Dziwny jest jedynie ten spadek, bo to, że moc jest mniejsza niż deklarowana przez producenta to rzecz normalna bo rzadko kiedy będzie tyle samo, a ma na to wpływ tak wiele czynników w tym takich na które nie ma się wpływu jak np. sposób docierania nowego motocykla.
Tutaj inny wykres http://img.photobucket.co...500dynoRuns.jpg i też mu wyszło podobnie z mocą.
PS. wg mnie to już czas na mocniejszy motocykl po prostu
Poszukaj sobie w necie innych wykresów i porównaj z danym producentów, wtedy wyjdzie że np. gsxr 600 powinien mieć 125HP, a wykresy z hamowni pokazują np. 105... |
_________________ Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'
Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania. |
|
|
|
|
andreee
Model GSa: GS 500F
Wiek: 32 Dołączył: 13 Sie 2014 Posty: 56 Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: Sro 29 Paź, 2014
|
|
|
powiem tak u mnie to ewidentnie widać na wykresie za równo jeśli chodzi o obroty i prędkość jedno i drugie idzie w dół a twój przykład jest inny bo obroty zeszły w dół lekko ale prędkość trzymał więc chyba norma.
a co do koni to nie wiem czy dotarcie ma aż wpływ na 7 koni mechanicznych jeden lub 2 to rozumiem ale to już mniejsza o to gość który mnie obsługiwał zaproponował serwis jeśli chce i oni znajdą przyczynę tego i jeśli będę chciał to naprawią jeśli nie to pojadę do domu z tym że na dzień dobry płacę 100zł za sam przegląd motocykla i znalezienie usterki.
na pewno spyta się ktoś gdzie ta hamownia i serwis więc już odpowiadam HONDA Karlik- Poznań |
|
|
|
|
yaszczi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lis 2009 Pochwał: 46 Posty: 3289 Skąd: Dopiewiec
|
Wysłany: Sro 29 Paź, 2014
|
|
|
ja w GSie miałem na hamowni podobną moc tylko bez tej dziury
z zadeklarowanych przez producenta
Moc maksymalna 46KM przy 9200 obr/min (od 1996r 45KM)
Maksymalny moment obr. 39Nm przy 7800 obr/min
zostało w 12 letnim sprzęcie 38,3KM i 36,1Nm
andreee, ile kosztuje hamowanie u Karlika? |
_________________ szatan, zło i patologia... |
Ostatnio zmieniony przez yaszczi Sro 29 Paź, 2014, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
danny
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2011 Pochwał: 6 Posty: 798 Skąd: Poznań / Choszczno
|
Wysłany: Sro 29 Paź, 2014
|
|
|
Odpowiem za kolege: 80zl |
_________________ Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal) |
|
|
|
|
yaszczi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lis 2009 Pochwał: 46 Posty: 3289 Skąd: Dopiewiec
|
|
|
|
|
danny
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2011 Pochwał: 6 Posty: 798 Skąd: Poznań / Choszczno
|
Wysłany: Sro 29 Paź, 2014
|
|
|
Dla mnie mega ciekawym faktem jest ze nie czujesz tego spadku mocy rozpedzajac motocykl. |
_________________ Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal) |
|
|
|
|
simin
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2011 Pochwał: 53 Posty: 2016 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro 29 Paź, 2014
|
|
|
danny napisał/a: | Dla mnie mega ciekawym faktem jest ze nie czujesz tego spadku mocy rozpedzajac motocykl. | To jest GS... Jak chcesz się rozpędzić obroty 5-6,5k cię nie interesują |
|
|
|
|
tmi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2009 Pochwał: 28 Posty: 2331 Skąd: Cz-wa
|
|
|
|
|
andreee
Model GSa: GS 500F
Wiek: 32 Dołączył: 13 Sie 2014 Posty: 56 Skąd: Szamotuły
|
Wysłany: Czw 30 Paź, 2014
|
|
|
tak tak cena bez zmian. No a co do rozpędzenia to naprawdę nic nie czuję a powinien choć trochę szarpnąć a jednak nic takiego nie odczuwam bo przyspiesza jednostajnie bez żadnych problemów.
W sumie po waszych opiniach nie wiem co teraz mam zrobić jestem w tak zwanej kropce |
|
|
|
|
kello
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 11 Paź 2013 Pochwał: 3 Posty: 358 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 30 Paź, 2014
|
|
|
100zł nie majątek, jeśli ci powiedzą co jest przyczyną... |
|
|
|
|
yezozwierz
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 23 Maj 2013 Pochwał: 3 Posty: 212 Skąd: małopolskie
|
Wysłany: Czw 30 Paź, 2014
|
|
|
andreee napisał/a: | powiem tak u mnie to ewidentnie widać na wykresie za równo jeśli chodzi o obroty i prędkość jedno i drugie idzie w dół a twój przykład jest inny bo obroty zeszły w dół lekko ale prędkość trzymał więc chyba norma.
|
Ten fragment mnie zaciekawił.. Gwoli ścisłości na wykresie masz nie prędkość i obroty, tylko moc i moment..
Co zrobić? Ja bym nie robił nic, nawet na hamownię bym nie pojechał Ale skoro już się wybrałeś i masz teraz mieszane odczucia, to gaźniki do regulacji i dziura pewnie zniknie. Moc max zawsze gdzieś znika z czasem, ja akurat na baju na hamowni nie byłem, ale w samochodach straciłem względem fabryki dość sporo. W jednym było 113 zamiast 130ps, w drugim 138 zamiast 150. I to norma jest więc się nie zamartwiaj. |
_________________ Suzuki GS500E '91 Yamaha YZF 750R '93
|
|
|
|
|
|