GS 500E 97' by Read |
Autor |
Wiadomość |
dymny
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2012 Posty: 546 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pią 25 Mar, 2016
|
|
|
Semy napisał/a: | Zdradź sekret kiedy i czym malowałeś kolektory? |
W temacie malowania kolektorów polecam Motip 800*C ewentualnie wiecej info w mega wątku
po 100km
po 7500km
|
_________________
|
|
|
|
|
tmi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 2331 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Pią 25 Mar, 2016
|
|
|
Nowa tarcza hamulcowa dobrej firmy do GS'a na przód. Szacunek.
To jest zdecydowanie jeden z najbardziej zadbanych GS'ów na forum! |
_________________ Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'
Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania. |
|
|
|
|
Read
Model GSa: GS 500E
Wiek: 28 Dołączył: 10 Mar 2014 Posty: 397 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Pią 25 Mar, 2016
|
|
|
Dzięki Kolektorów nie malowałem ani poprzedni właściciel czyli 5lat a czy kiedyś coś było robione to nie mam pojęcia, lecz z bliska nie wyglądają tak pięknie. Dzisiaj zamontuje tarczę ale boje się czy śruby odkręcę
tmi - miałeś styczność z NG ? W internecie wyczytałem dobre opinie, jakość wykonania wręcz idealna, dwa nity więcej w porównaniu do oryginalnej. |
_________________
http://forum.gs500.pl/vie...15798&start=105
Simson S51/1 1989r
Suzuki GS 500E 1997r |
|
|
|
|
|
tmi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 2331 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Pią 25 Mar, 2016
|
|
|
Read, mam NG w Fazerze z tyłu i jakość wykonania bardzo dobra, wg mnie warto, tańsze od EBC, które rewelacyjne nie są, lepsze firmy są znacznie ale to znacznie droższe, a chińskie to sprawa wielce dyskusyjna, zostają używki ale moje zdanie o oryginalnych Sunstarach jest takie, że to gównolit. Będziesz pan zadowolony. |
_________________ Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'
Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania. |
|
|
|
|
bezel
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 29 Lut 2016 Posty: 151 Skąd: L-wo
|
Wysłany: Sob 26 Mar, 2016
|
|
|
Jak w końcu zamontowałeś koło zębate? |
|
|
|
|
Read
Model GSa: GS 500E
Wiek: 28 Dołączył: 10 Mar 2014 Posty: 397 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Sob 26 Mar, 2016
|
|
|
Oznaczeniami do silnika, sprawdzałem starą zębatkę która była tak założona i jest wytarta w miarę równomiernie. |
_________________
http://forum.gs500.pl/vie...15798&start=105
Simson S51/1 1989r
Suzuki GS 500E 1997r |
|
|
|
|
Read
Model GSa: GS 500E
Wiek: 28 Dołączył: 10 Mar 2014 Posty: 397 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Sob 02 Kwi, 2016
|
|
|
UP !
Odkręcenie tarczy hamulcowej odbyło się bez zbędnych problemów Stara przy nowej wygląda jak gruz, łapcie fotki
Zdemontowane przednie koło
Śruby przedniej tarczy hamuclowej
Piasta po demontażu starej tarczy
Małe porównanie
Przykręcanie nowiutkiej tarczy
Wstępne przymiarki
Rozbieramy zacisk aby wyczyścić wszelkie zanieczyszczenia
Gotowe !
|
_________________
http://forum.gs500.pl/vie...15798&start=105
Simson S51/1 1989r
Suzuki GS 500E 1997r |
|
|
|
|
Semy
Model GSa: GS 500E
Wiek: 35 Dołączył: 29 Wrz 2013 Posty: 268 Skąd: Stolarzowice
|
Wysłany: Sob 02 Kwi, 2016
|
|
|
Read; ale tarczy nie pospawałeś? bo mnie to wygląda jak by ona była luźna i ci może spaść - nie martwi cię to?
|
|
|
|
|
Read
Model GSa: GS 500E
Wiek: 28 Dołączył: 10 Mar 2014 Posty: 397 Skąd: Legnica
|
|
|
|
|
Read
Model GSa: GS 500E
Wiek: 28 Dołączył: 10 Mar 2014 Posty: 397 Skąd: Legnica
|
|
|
|
|
Adaasko
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 01 Sie 2016 Posty: 4 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: Sro 10 Sie, 2016
|
|
|
piekna ta tarcza, taki tuning to ja rozumiem, nadała fajnego performance looku i napewno nieźle działa! |
|
|
|
|
Read
Model GSa: GS 500E
Wiek: 28 Dołączył: 10 Mar 2014 Posty: 397 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Nie 21 Sie, 2016
|
|
|
Tyle wspomnień złych i dobrych ..... wiele spędzonych chwil i to wszystko dzisiaj odeszło na zawsze
|
_________________
http://forum.gs500.pl/vie...15798&start=105
Simson S51/1 1989r
Suzuki GS 500E 1997r |
|
|
|
|
|
|