Drugie moto , co kupic czyli jaka maszyna po GS500 ??
Odpowiedz do tematu

:
NTV najbardziej by mi pasował pod kątem uniwersalności ale jednak trochę słaby. Myślałem o czymś na miasto i krótkie wypady z możliwością zamontowania sakwy, silnikiem V ale o mocy tak 70-80 koni. Najbliżej chyba jest Bulldog ale cena wyższa niż chciałbym wydać a i siedzenie wygląda na średnio wygodne, tym bardziej dla pasażerki.

Suzuki GS 550 M Katana '82
:
W tym przedziale masz Suzuki SV 650 a o jego uniwersalność możesz pogadać z Yaszczim, Vanklem i nimi szczęśliwymi posiadaczami tych maszyn. A na forum to chyba najczęściej wybieramy drugi(bądź następny ) motocykl zaraz po FZ6

:
Ded, przy takich założeniach bierz SV'kę. Ja do swojej wrzuciłem stelaż z kufrem co w połączeniu z sakwami daje możliwość spakowania się na jakiś dłuższy wypad. Jeśli chodzi o pasażerkę to ja jeżdżę głównie sam, choć moja lepsza połowa po kilkunastu wspólnych jazdach stwierdziła, że jest wygodnie bo ma swoją "kanapę" kilka ładnych cm ponad moją i podczas jazdy "nie przeszkadzamy" sobie nawzajem w zajęciu odpowiedniej pozycji ;)

BTW. Moja SV jest do kupienia :P :hyhy:

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
Tylko, że dużo za nią wołasz :hyhy:

Dzięki za wypowiedzi nt NTVki, gadałem jeszcze z paroma osobami, i w sumie opinia najczęstsza, że na jedno wychodzi, chociaż do turystyki może być lepsza. GSa mam teraz w bdb stanie, więc raczej się nie będę wymieniał.

:
Wiesz, jest udany silnik V2, kardan, zmiana oleju dosyć rzadko. Trochę inna koncepcja motocykla niż GS.

Suzuki GS 550 M Katana '82
:
Przydało by się zrobić ankietę na forum w stylu:
"Kolejnym moim motocyklem po Gs500 był "

-Yamaha Fazer*
-Suzuki Bamdit*
-Inny niked
-Supermoto /enduro
-Sportowo turystycznych
-Ścigacz

*wymienione opcje mogą ulec zmianie że względu na poprawne sformułowanie ankiety.

i poza tym taka ankieta dotyczącą pojemności/mocy następców GSki.

Ciekaw byłbym wyników.

:
moja ankieta tak by wyglądała:

Suzuki gs500 - R2 500cc
Yamaha X-max - singiel 250cc
Yamaha Fazer - R4 600cc
Suzuki GSX-R - R4 750cc
Suzuki SV - V2 650cc

moje ulubione to singiel 250cc i V2 650cc ;)

:
Przymierzał się ktoś do Hondy VFR 800? Jakieś argumenty przemawiające za tym, że NIE warto jej kupować? (kilka pozytywnych już mam).

:
xalor napisał/a:
Przymierzał się ktoś do Hondy VFR 800? Jakieś argumenty przemawiające za tym, że NIE warto jej kupować? (kilka pozytywnych już mam).


Gdzie jest Zechowany jak go potrzeba żeby rady udzielił jak pytają :D a zapomniałem że grila rozpala :D

z tego co usłyszałem to VRF to lubi wypić a poza tym V-tec fajna sprawa.

:
Wersją przed Vtec-ową też idzie tak rozpalać? :rotfl:

:
VFR 800 FI ma hamulce dual ktore nie kazdemu pasuja, jest tez ciezsza i bardziej nastawiona na turystyke niz sport.
To byly glowne powody dla ktorych wybralem 750 (No i jeszcze wyglad, mydelniczkowate rc46 mi jakos nie lezy)

Gamer napisał/a:

z tego co usłyszałem to VRF to lubi wypić a poza tym V-tec fajna sprawa.

750 standardowe 5.5-6, 800 FI podobno niecaly litr wiecej, nie wiem jak VTEC

Honda VFR750 '94
Honda VT600 obrzyn '95
:
Ja właśnie słyszałem, że vteki lubią dużo wypić, i to jedyny powód przez który vtec nie będzie moim kolejnym moto :(

Suzuki GS500 1998'

sprzedany :(

Suzuki GSX600F 2002'

sprzedany :(
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
Wiecie, ale to nie jest tak, że wybierasz sobie dany model jaki tylko chcesz i jeździsz. Czasem po prostu trafia się zadbany egzemplarz i możesz go albo kupić albo nie. No chyba, że kupuje się w salonie.

Gruby a właśnie jak jest z masą tego motocykla? Zrobiłem VFRką 800Fi kilkanaście km i dobrze się prowadziła, ale zastanawiam się czy będzie bardzo uciążliwa przy manewrach "garażowych"?

I jeszcze pytanko, po jakim czasie/dystansie zmieniliście GSa na coś mocniejszego? Mam przejechane 2 sezony i 16k km i z jednej strony już kusi zmiana, aczkolwiek trochę się waham.

:
Ja też zmieniłem moto po 2 sezonach i przybliżonej ilości km ;)
Jednak ja zdecydowałem się na duże Jajko. Fakt masa robi swoje, zwłaszcza przy cofaniu :D Ale jest to wdzięczny bezawaryjny sprzęt.

PS po Jajcu planuję właśnie VFR 800 :)

Kobra 3G Avanti-->GB STREET 50/72/110-->Suzuki GS500E Five Stars-->Suzuki GSX 750F
:
ja mam gsa od tego sezonu i na kolejny wymieniam :D

a myślę nad jakimś GSXR, GSFX, albo własnie VFR :)
nie chcę stracić turystycznych możliwości, ale chce aby moto miało moc :D

Varadero 125 --> GS500 :)
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.