WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Drugie moto , co kupic czyli jaka maszyna po GS500 ??
Autor Wiadomość
kempes 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34
Dołączył: 23 Wrz 2008
Pochwał: 30
Posty: 1746
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Nie 10 Maj, 2015   

Tholin, zgadza się ale linkę gazu możesz wymienić w ciągu 20 minut. Rozebrać, wyczyścić i wstępnie ustawić gaźniki w powiedzmy 3 godziny. Wszystko przy użyciu prostych narzędzi, które na pewno masz w moto. Poza tym nie chodziło mi o turystykę w miejscach, w których ASO czy inny dobry warsztat znajdziesz bez problemu ;)
Ale tak jak Claudii pisała troszkę odbiegamy od tematu. Wszystko ma swoje plusy i minusy. Jeśli jest się ich świadomym to luzik :)
_________________
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
 
 
tholin85 


Wiek: 38
Dołączył: 21 Kwi 2012
Pochwał: 8
Posty: 795
Skąd: Kościan
Wysłany: Nie 10 Maj, 2015   

Zgadzam się:) wiec jak cie budżet ogranicza Claudii Fazer kocie oczy powyżej 2001r :)
Nie jet tak brzydki jak moja cegła:)
_________________
jawa 50
gs 500 E
FZS 600
 
 
KATANA 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39
Dołączył: 06 Gru 2009
Pochwał: 58
Posty: 963
Skąd: KĘTRZYN
Wysłany: Czw 14 Maj, 2015   

Skoro już szalejemy z tym elektronicznym wtryskiem....

Może warto więc zaszaleć... i wybrać sobie takie moto, w którym ecu steruje nie tylko zasilaniem, ale również zapłonem indywidualnie dla każdego cylindra?

Oznacza to w dużym uproszczeniu tyle, że w standardzie ecu zadaje wartości stałe dla wszystkich cylindrów jednakowo, począwszy od cylindra wzorcowego, kończąc na ostatnim, i cykl się powtarza.

Natomiast w rozwinięciu tego standardu chodzi o to, aby ecu odpowiadało za pracę każdego cylindra oddzielnie. Równa się to z tym, że sterownik takiego silnika zadaje mu zróżnicowane wartości na każdy cylinder indywidualnie, niezależnie od pracy pozostałych.

...porobiło się z tą techniką dzisiaj :D
 
 
tmi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2009
Pochwał: 28
Posty: 2331
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Czw 14 Maj, 2015   

Ale jest jedno pytanie, czy to będzie zapierda***?
_________________
Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
 
 
KATANA 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39
Dołączył: 06 Gru 2009
Pochwał: 58
Posty: 963
Skąd: KĘTRZYN
Wysłany: Czw 14 Maj, 2015   

...to już popierda%a

Te motocykle już od jakiegoś czasu są w obiegu.
 
 
Gamer 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sty 2013
Pochwał: 8
Posty: 405
Skąd: Grodzisk Wlkp.
Wysłany: Pią 15 Maj, 2015   

kempes napisał/a:
Do miasta i okolicy spoko, ale jak ktoś planuje jeździć gdzieś dalej.... Niby są to rzeczy o bardzo małej awaryjności, ale nie ma rzeczy w 100% bezawaryjnej.


Prawda niedawno byłem na rozpoczęciu sezonu w Częstochowie słynny wielki Zlot Gwiazdzisty. Trasa od mnie to jakieś 320 km w jedna stronę to z ekipy składającej się z kilku Chopperów , Horneta , Bandita i Burgnana 650 to z całej ekipy tylko o dziwo Bandit zastrajkowal w postaci utraty mocy (dlawił się na wyższych obrotach i dymił jak diesel ).

Czyli masz rację wszystko może się popsuć nawet Bandit :)
 
 
xalor 

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 32
Dołączył: 14 Lut 2016
Pochwał: 6
Posty: 258
Skąd: Krk
Wysłany: Wto 11 Paź, 2016   

Jest sens zamienić się za Hondę NTV 650? Niby ma 10KM więcej, ale też jest trochę cięższa, najbardziej mnie ciekawi to V2.
 
 
Gamer 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sty 2013
Pochwał: 8
Posty: 405
Skąd: Grodzisk Wlkp.
Wysłany: Wto 11 Paź, 2016   

Co do silników w układzie V to niech się koledzy wypowiada o maja SV-ki i DLe. A ta NTV ti wersja goła czy z owiewkami (bo były chyba dwie)?
 
 
nav 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 15 Maj 2011
Pochwał: 11
Posty: 294
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 11 Paź, 2016   

Moment robi swoje :hyhy: Przy wiekszych predkościach dupy nie urywa, ale elastyczność jest nieporównywalna :)
_________________
XR&XR&FE
 
 
 
studi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50
Dołączył: 08 Lis 2009
Pochwał: 236
Posty: 3561
Skąd: Słoneczna Italja
Wysłany: Wto 11 Paź, 2016   

zgadzam się całkowicie z przedmówcą, elastyczność i moment to jest to co daje największą frajdę w Vkach, praktycznie na każdym biegu ze spokojnej emeryckiej jazdy odkręcasz i jedziesz, bez redukcji itp. wynalazków.
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
 
 
 
Gamer 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sty 2013
Pochwał: 8
Posty: 405
Skąd: Grodzisk Wlkp.
Wysłany: Wto 11 Paź, 2016   

Nie zapomnijmy że jak zaczyna się hamować silnikiem to trzeba ostrzec, aby żadna rzędowa 4 nie wleciala w tył :) a i tego co się orientuję to nie można za mocno biegów redukować bo koło lubi się zablokować.
 
 
studi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50
Dołączył: 08 Lis 2009
Pochwał: 236
Posty: 3561
Skąd: Słoneczna Italja
Wysłany: Wto 11 Paź, 2016   

Gamer napisał/a:
Nie zapomnijmy że jak zaczyna się hamować silnikiem to trzeba ostrzec, aby żadna rzędowa 4 nie wleciala w tył
nie tylko inne moto ale także puszka jadąca za nami, ale to jest dobry nawyk a nie zaleta lub wada Vki

Gamer napisał/a:
tego co się orientuję to nie można za mocno biegów redukować bo koło lubi się zablokować
tu jeszcze kwestia tego jak się do tego operuje sprzęgłem, jak strzelisz z klamki to staniesz dęba to wiadomo
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
 
 
 
Gamer 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sty 2013
Pochwał: 8
Posty: 405
Skąd: Grodzisk Wlkp.
Wysłany: Wto 11 Paź, 2016   

studi napisał/a:
tu jeszcze kwestia tego jak się do tego operuje sprzęgłem, jak strzelisz z klamki to staniesz dęba to wiadomo


Bardziej chodziło o redukcję z 4 na 2 bieg ale co ja się znam.

A co do jazdy chodziło mi o to że silnik w tym układzie szybciej hamuje niż rzędowa konstrukcja. W tym aspekcie najgorzej to jeździ się za bokserami z logiem BMW i motocyklami wyposażonymi w wał kardana. Motocykle pokroju honda pan european i bmw R1150RT to po zdjęciu ręki z gazu hamują momentalnie i trzeba za nim trzymać większy dystans i pilnować żeby nie zaparkować w tyle.
 
 
xalor 

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 32
Dołączył: 14 Lut 2016
Pochwał: 6
Posty: 258
Skąd: Krk
Wysłany: Wto 11 Paź, 2016   

Gamer napisał/a:
Co do silników w układzie V to niech się koledzy wypowiada o maja SV-ki i DLe. A ta NTV ti wersja goła czy z owiewkami (bo były chyba dwie)?


Golas z początku produkcji. Czyli tak jak mój GS.



A co do sygnalizowania hamowania to już nawyk odruchowy, nawet przy R2, kierowcy są ślepi.
 
 
Gamer 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 35
Dołączył: 22 Sty 2013
Pochwał: 8
Posty: 405
Skąd: Grodzisk Wlkp.
Wysłany: Czw 13 Paź, 2016   

W moim subiektywnym doznania wzrost mocy w przypadku takiej zamiany jest stosunkowo mały, aczkolwiek inny rodzaj silnika w tym przypadku Vka i inne przełożenie napędu (wał kardana ) stanowią jakaś odmiane.

Trzeba by pomyśleć z perspektywy późniejszej odsprzedaży
(nie koniecznie szybkiej, ale kiedyś takowa nastanie ) czy na taki sprzęt jest popyt i nie okaże się że GSa sprzedało by się szybciej niż jego.

Co jak co ale chodzi o ten model to może się podobać, bo ma to coś innego :)

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.