WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Drugie moto , co kupic czyli jaka maszyna po GS500 ??
Autor Wiadomość
Dizel 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 106
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 20 Wrz, 2014   

Po mieście wiecej nie jeźdze jak do 5500 a na trasie do jakichś 6500 , maximum jakie wycisnełem to jakieś 140-145km/h na 6 biegu i wskazuwka bujała się pomiędzy 7000 a 7500 jakoś dalej nie chciał iść. Po mieście staram sie jeździć ekonomicznie i w trasieraczej też tak średnio 100km/h
 
 
 
_adam_ 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 34
Dołączył: 24 Lut 2014
Pochwał: 3
Posty: 343
Skąd: Lublin/Kozienice
Wysłany: Sob 20 Wrz, 2014   

To raczej ograniczony. Mój też ma w dowodzie 25kW, ale zbiera się bez problemu do 180-190. Fakt że tylko kilka razy tyle pociągnąłem. Nie jest to zbyt przyjemne w GSce (dla mnie rzecz jasna).
_________________
 
 
Dizel 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 106
Skąd: Łódź
Wysłany: Sob 20 Wrz, 2014   

Własnie mi chodzi o to czy czasem z powodu małej mocy motocykl jeździ tak anemicznie fajnie by było jak by chociaż na 1 biegu do tych 40 jechał na spokojnie bez jęczenia a na 2 biegu chociaż do tych 65 , poprzedni właściciel wymienił w nim silnik ale podejżewam że zostały stare zablokowane gaźniki , nowszy silnik dostroili ze starymi gaźnikami i jeździ jak jeździ co o tym myślicie??
 
 
 
_adam_ 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 34
Dołączył: 24 Lut 2014
Pochwał: 3
Posty: 343
Skąd: Lublin/Kozienice
Wysłany: Sob 20 Wrz, 2014   

Na temat spraw związanych z silnikiem i gaźnikami się nie wypowiem, ale na 2 biegu ponad 90 można polecieć o ile dobrze pamiętam.
_________________
 
 
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 53
Posty: 2016
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 22 Wrz, 2014   

Sprawdźcie ile pójdzie na 5. biegu...

Generalnie wg kalkulatora przełożeń prędkości na oryginalnym zestawie przy obrotach 10k:

1 - 71
2 - 98
3 - 126
4 - 155
5 - 181
6 - 205

Spróbuj dizel pojechać bardziej dynamicznie i zobacz jak się zbiera.

Zgodnie z tym co napisałeś wcześniej:
Cytat:

Powiem Wam tak szczerze niewiem jak Wy jeździcie ale ja jeźdzę w ten sposób:
1 bieg od 0-25km/h
2 bieg od 25-40km/h
3 bieg od 40-65km/h
4 bieg od 65-90km/h
5 bieg od 90-110km/h
6 bieg od 110- w góre

ja 2 wbijam ja ty 4-kę...

Jeśli faktycznie tak słabo się zbiera to zrób serwis gaźników, luzów zaworowych, zobacz czy filtr powietrza się nie kwalifikuje do wymiany i tyle.

Blokada gaźników wygląda tak że nie powinna wpływać na moc poniżej 8k obrotów.
 
 
 
Read 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 28
Dołączył: 10 Mar 2014
Pochwał: 5
Posty: 397
Skąd: Legnica
Wysłany: Pon 22 Wrz, 2014   

U mnie na 2 biegu bez problemu dobija do 100
_________________


http://forum.gs500.pl/vie...15798&start=105

Simson S51/1 1989r
Suzuki GS 500E 1997r
 
 
Dizel 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 106
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 23 Wrz, 2014   

Dzięki za odpowiedz , simin filtr powietrza był wymieniany w serwisie jakieś 2 miesiace temu na nowy Hiflofiltro bo ten co był przy kupnie to jakiś badziewny zamiennik był.

Silnika nie krece tak mocno ponieważ mam nieszczelność na uszczelce od pokrywy zaworów i widze ze jedna śruba od dekla zaworów przepuszcza olej i w dodatku jakoś dziwnie sie rusza podczas pracy silnika mimo ze jest dokrecona.

Pojade moze w tym miesiacu na serwis poproszę o sprawdzenie kompresji silnika synchronizacje gaźników przy okazji zapytam czy sa blokowane czy nie, i regulacje zaworów no bo co innego mogę zrobić by cieszyć sie swoją maszyną a niekupować drugiej innej (mocniejszej)??
 
 
 
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 53
Posty: 2016
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 23 Wrz, 2014   

jak silnika nie kręcisz to nie będzie mocy i przyspieszenia. gaźniki tu nic nie zmienią... Moc się pojawia od 7-8 do 10k. Jak kręcisz do 4-5 to zawsze będzie to wolne i będzie szło jak krew po maśle.

Zmień uszczelkę pod pokrywą, napraw co tam się dzieje i odkręcaj normalnie, bo jak spojrzysz na wykres mocy to przy niskich obrotach jej praktycznie nie ma - i zablokowane gaźniki nie mają nic do tego. Stosowany w GS sposób blokowania działa przy max (lub prawie max) otwarciu przepustnicy.
 
 
 
Dizel 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 106
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 23 Wrz, 2014   

Tak simin tylko teraz Mi powiedz czy synchro + zawory + uszczelka + sprawdzenie kompresjii przyczynią się przy niemal 58 tysiącach przebiegu na poprawienie kultury pracy i na reagowanie na gaz oraz jak to się będzie miało do spalania w mieście ?? W sumie jeźdze cały sezon po mieście i w tym roku zaliczyłem 4 większe wypady za miasto.
 
 
 
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 53
Posty: 2016
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 23 Wrz, 2014   

zawory, gaźniki (czyszczenie, regulacja, synchro) przyczynią się do poprawy pracy silnika (jeśli wszystko będzie zrobione dobrze), na gaz też powinien dobrze reagować.

Sprawdzenie kompresji może dać ci info w jakim stanie jest silnik - od samego sprawdzenia nic się nie poprawi :D

jak to się będzie miało do spalania w mieście? Nie wiem :P może iść w górę albo w dół. Jak masz zbyt ubogą mieszankę i ją się poprawi to pewnie trochę spalanie wzrośnie, ale lepiej żeby działał jak należy i pił 0,5-1l więcej niż dusił się za każdym razem jak odkręcasz manetkę i palił mniej.

Przebieg jest nieistotny. Stan się liczy.
A w moto z 92 na pewno przebieg będzie bliższy 158 niż 58, ale to nadal nie świadczy że jest w złym stanie.
 
 
 
Dizel 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 106
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 23 Wrz, 2014   

Racja troche podniosłeś Mnie na duchu zastanawiam sie ile mnie będzie kosztowała taka impreza w serwisie sama uszczelka to wiek że około 100 zł a co z resztą hehe niewiem.

Tak sobie pomyślałem że może jak miał bym już zmienić moto na inne to pomyślałem sobie o czymś nowszym lecz niekoniecznie.
Moje typy to:

Suzuki GSF 400 Bandit - Mały , mocny bo max 59km no jest to rzędowa 4 do miasta jak znalazł tylko niewiem jak z zamocowaniem kufra do niego bo tankbag + sakwy ok, ciekawe jak to daje rade w trasie niewiem?

Suzuki GS500 - Używam lecz oglądam egzemplarze młodsze wiekowo no i z kierownica turystyczną no i w pełni odblokowane to jest warunek, możliwość przystosowania do turystyki.

Suzuki Sv650n - Lekki , mocny, silnik V2 , możliwość przystosowania do turystyki.

Honda Hornet- Lekki ,mocny, rzędowa 4 , kierownica turystyczna i konfortowo sie sieci.

Ogólnie chce do motocykla zamontować nawigacje ale clip-on mi to uniemożliwia w moim moto.
 
 
 
_adam_ 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 34
Dołączył: 24 Lut 2014
Pochwał: 3
Posty: 343
Skąd: Lublin/Kozienice
Wysłany: Wto 23 Wrz, 2014   

Dizel napisał/a:

Ogólnie chce do motocykla zamontować nawigacje ale clip-on mi to uniemożliwia w moim moto.


Clip-on nie uniemożliwia montażu uchwytów :D
_________________
 
 
Dizel 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 106
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 23 Wrz, 2014   

Jaki to jest dokładnie uchwyt i gdzie go mozna kupić??
 
 
 
_adam_ 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 34
Dołączył: 24 Lut 2014
Pochwał: 3
Posty: 343
Skąd: Lublin/Kozienice
Wysłany: Wto 23 Wrz, 2014   

Ten mój akurat to najtańszy uchwyt rowerowy (wcześniej miał zastosowanie w rowerze) zamontowany na aluminiowym wałku który jest wkręcony w kierownice. Niestety nie ma co na tym oszczędzać, na dołach urwał mi się, a telefon spadł na asfalt przy sporej prędkości :D
_________________
 
 
Dizel 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 106
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto 23 Wrz, 2014   

Właśnie więc szału niema wolał bym moto jednak z kierownica turystyczną podczas dłuższych wyjzadów mniej się meczą ręce i jest jak przymocować nawigacje:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.