Wymiana prawego dekla |
Autor |
Wiadomość |
Stiuart [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 17 Lut, 2008 Wymiana prawego dekla
|
|
|
Witam,
musze wymienic prawy dekiel (ten taki duzy do którego sie przykręca ten mniejszy co chroni impulsator) i w zwiazku z tym mam takie pytania:
Czy musze zaopatrzyc sie w uszczelke? jeżeli tak to jaką?
Czy przy okazji tego bede musial wymienić olej?
Musze go wyminic bo przy jednej niefortunnej jeździ był mały wypadek i ten mały dekiel wyrwał jeden z gwintów
Z góry dzieki za pomoc |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Nie 17 Lut, 2008
|
|
|
Uszczelkę kupisz w Larssonie. dobrze by było posmarować ja pasta typu Hylomar lub Curil T .
Olej musisz spuścić. jak był niedawno zmieniany to użyjesz go jeszcze raz jak nie , to lepiej zmień przy okazji. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
Stiuart [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 17 Lut, 2008
|
|
|
A jeszcze takie pytania, jaka to jest uszczelka ?
uszczelka pokrywy sprzęgła
uszczelka pokrywy alternatora
uszczelniacz zaworowa? |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Nie 17 Lut, 2008
|
|
|
Uszczelka pokrywy sprzęgła. Wymień też przy okazji simmering w tej pokrywie
. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
Stiuart [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 17 Lut, 2008
|
|
|
Wielki dzieki za pomoc |
|
|
|
|
Irek [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 18 Sty, 2010
|
|
|
Ostatnio odmalowywałem pokrywę sprzęgła i przy okazji chciałem zmienić simmering, który znajduje się między impulsatorem, a sprzęgłem.
Byłem w Suzuki, zamówiłem (teoretycznie miał to być ten) ale kiedy przyszedł okazało sie że to nie to. Teraz mam prośbę, mógłby ktoś wskazać na serwisówce który to simmering??
Powiem szczerze, że szukałem go nie raz, ale pewności nie mam, a nie chciałbym kupować rzeczy które nie są mi potrzebne... |
|
|
|
|
kosmi696 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 03 Maj, 2010
|
|
|
Witam
Mam może błachy problem, ale wolę sie spytać, niż coś sknocić.
Wymieniam właśnie uszczelkę pokrywy sprzęgła. Po zdjęciu pokrywy ujrzałem ową uszczelkę, która dosłownie "przykleiła" się do pokrywy. Jak mam się jej pozbyć? Czy mogę ją usunąć skrobiąć nożem? Korpus silnika jest aluminiowy i jest znacznie miękkszy od stali, z której zrobiony jest nóż. Nię chcę narobić sobie dodatkowej roboty. Za pomoc z góry dziękuję |
|
|
|
|
ferrarif91 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 04 Maj, 2010
|
|
|
a jakby się położyło motocykl na lewą strone na jakies opony albo coś to może nie trzebaby było spuszczać oleju. ?.? prawą strone da się tak zrobic ale czy lewą to nie mam pojęcia:) |
|
|
|
|
jocker01 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 04 Maj, 2010
|
|
|
czesc, ja skrobalem to nozem, ale trzeba to bardzo delikatnie, mozna uzyc jakiegos srubokreta rowniez a potem polozylem na silicon ale tylko od strony gdzie bylo skrobane i nic sie nie saczy, czyli chyba zrobilem dobrze Pozdrawiam i powodzenia |
|
|
|
|
kolas [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 21 Wrz, 2010 Pokrywa
|
|
|
Witam. Mam pytanie być może banalne dla niektórych, ale że jestem początkującym motocyklistą (gsa mam dopiero pierwszy sezon i jest to moje pierwsze moto) to wolę się wcześniej dopytać i dokładnie się dowiedzieć niż coś zepsuć i później żałować, że się nie dowiedziałem. Otóż mój problem polega na tym, że chciałbym odkręcić prawą pokrywę silnika ponieważ są na niej jakieś plamy, których nie da się zmyć wodą czy nawet benzyną ekstrakcyjną i dać po prostu do odnowienia(znajomy, który jest lakiernikiem powiedział, że się aluminium utleniło czy coś w tym stylu) . Tak więc nie wiem za bardzo jak się za to zabrać, żeby czegoś nie uszkodzić. Czy mógł by mi ktoś napisać krok po kroku jak do tego dojść? Może ktoś ma jakieś zdjęcia z przebiegu takiej operacji ? Z góry dzięki za pomoc. |
|
|
|
|
Irek [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 22 Wrz, 2010
|
|
|
Przed wszystkim musisz spuścić olej, jak odkręcisz całą pokrywę, nie robiąc tego wcześniej będziesz się musiał nasprzątać.
Najpierw odkręcasz mały dekielek od impulsatora. Musisz porozkręcać tam wszystko, zapamiętać co i jak jest poukładane.
Z dużą pokrywą jest truniej. Nie dość, że może być przyklejona do bloku silnika przez uszczelkę, to siedzi jeszcze na takich metalowych tulejkach, które siedzą w niej na ścisk. Uważaj żeby żadnej nie popsuć. Następna sprawa jest taka, że bezpośrednio pod impulsatorem, na około wałka (nie wiem od czego on) siedzi sobie simmering. Musisz go przed malowaniem delikatnie wydłubać, albo wybić, tak żeby nie uszkodzić ścianek w których on siedzi.
Także, po wszystkim masz 3 rzeczy do kupienia. Simmering, uszczelkę pokrywy sprzęgła oraz silikon do uszczelnienia wszystkiego potem. No i filtr oleju, apropo wymiany tegoż.
Przy okazji możesz ocenić stan sprzęgła. |
|
|
|
|
kolas [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 22 Wrz, 2010
|
|
|
Wielkie dzięki |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|