rozgrzany silnik traci moc i gasnie |
Autor |
Wiadomość |
tomekl9 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 23 Cze, 2008 rozgrzany silnik traci moc i gasnie
|
|
|
tak jak w temacie...uruchamiam zimne moto i wszystko jest ok...ale po rozgrzaniu sie moto zaczyna sie dlawic przy dodawaniu gazu po czym gasnie...nie da sie jezdzic w ogole...co sie moze dziac??tylko mi nie mowcie ze to objawy zatarcia... |
|
|
|
|
kukaszr [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 23 Cze, 2008
|
|
|
przy objawach zatarcia ma własnie powera -przynajmniej tak kumpel miał w dt 125 |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 23 Cze, 2008
|
|
|
na logikę to rozszerzający się tłok w cylindrze, niby skąd ma mieć tego powera? |
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 23 Cze, 2008
|
|
|
no jak nic objawy zatarcia |
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Sro 25 Cze, 2008
|
|
|
tego na forum jeszcze nie było.
Masz HEKSĘ. Po moto, nie wiem czy Cię tu chcemy bo Heksa się rozprzestrzenia, nie chce żeby mój GS miał Heksę.
A tak na serio...zacznij od podstawowego serwisu, sprawdź kolor świec, kiedy wymieniałeś filtr powietrza? kiedy regulowano/czyszczono/synchronizowano gaźnik? |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
tomekl9 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 25 Cze, 2008
|
|
|
no wlasnie o to chodzi ze moto ledwo od mechanika wrocilo bo juz wczesniej mialem z tym problemy....i mechanik powiedzial ze to membrana w gazniku za bardzo rozciagnieta byla i po prostu zalewala go...wiec wymienil membrane i niby wszystko ok bylo....ale troszke pojezdzilem tzn okolo 1tys i znowu to samo sie dziac zaczelo...dodam ze filtr swiece regulacje bylo razem robione przy poczatku sezonu...wiec nie wiem
ps. co to jest ta cala heksa?? |
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sro 25 Cze, 2008
|
|
|
tomekl9 napisał/a: | co to jest ta cala heksa |
złośliwa odmiana sepsy atakująca silniki chłodzone powietrzem
poszukaj na google |
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
Sc0uT [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 25 Cze, 2008
|
|
|
Mowicie zatarty ? Eee dla pewnosci kolego zmierz cisnienie na garach na zimnym jak i cieplym... Jedz do servisu, zaplcisz z 20zl. |
|
|
|
|
MATI.Evo [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 25 Cze, 2008
|
|
|
Sprawdz iglice w gaźnikach Kumpel miał podobnie, też mechanik mówił o membranach, cewkach okazało się, że to tylko iglica pękła |
|
|
|
|
nordtrans [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 25 Cze, 2008
|
|
|
MATI.Evo napisał/a: | Sprawdz iglice w gaźnikach Kumpel miał podobnie, też mechanik mówił o membranach, cewkach okazało się, że to tylko iglica pękła |
... Tyle że moim do końca dało sie jechać, myślę że w tym wypadku to akurat nie będą igilice. Ja bym szukał przyczyn w kraniku, myśle że masz zatkany. No bo pomyśl logicznie, na zimno chodzi bo paliwa nacieknie a jak pochodzi wyssie paliwa i nie ma na czym jechać
pozdro |
|
|
|
|
Otyniak [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 08 Lip, 2008
|
|
|
Jaki masz kolor świec? Ja miałem kiedyś podobne objawy (przy tym kopciło świece na czarno i słychać było co jakiś czas taki charakterystyczny syk) - powód - zły skład mieszanki - gaźniki do regulacji... |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Wto 08 Lip, 2008
|
|
|
wg mnie należy sprawdzić cały układ paliwowy, gaźnik.
Sprawdź odpowietrzenie baku, kranik, iglice w gaźniku, membranę. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
tomekl9 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 11 Lip, 2008
|
|
|
hhhmmm wiec wszystko sie sprowadza do gaznikow...no i w sumie to dobrze jeszcze tylko zostaje to sprawdzic dzieki za pomoc pozniej napisze o wynikach |
|
|
|
|
Kondal [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 11 Lip, 2008
|
|
|
U mnie jak sie nagrzał dość konkretnie nagle stawał i nie dało sie go odpalić, dopiero po małym ostygnięciu. Co sie okazało miałem za małe luzy zaworowe, wystarczyło wyregulować zawory. Pozdrawiam |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Pochwał: 4 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Nie 13 Lip, 2008
|
|
|
Kondal: zły luz zaworowy to jedna z najczęściej nie serwisowanych "rzeczy". Droga sprawa, nawet 200 zł. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|