Suzuki nie odpala po zgaszeniu |
Autor |
Wiadomość |
Ryuuku [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 18 Maj, 2014 Suzuki nie odpala po zgaszeniu
|
|
|
Witam,
Jestem nowy ale myślę, ze przywitaniu wszyscy kojarzą motorek, rocznik, przebieg i są w temacie o jaki dokładnie model chodzi, więc chce zagłębić was dalej w temat.GS 500E Ryuuku
Mianowicie prawdopodobnie po umyciu karcherem mam dziwny przypadek w GS'sie, a objawia się to tak, że Motocykl stoi dzień czy tydzień to pali na dotyk chwile popracuje silnik na ssaniu zagrzeje się przejadę się powoli złapie temperaturę i się bujam motorkiem na światłach trzyma obroty nic nie faluje nic nie przerywa, nic nie strzela ale wyłączę zapłon i próbuje odpalić motocykl a tu LIPA rozruch kreci moto pracuje ale nie odpala, wystarczy, że przyjdę za godzinę i moto pali na dotyk i wszystko chodzi jak trzeba zawsze trzeba odczekać 1h żeby odpalił.
Co zauważyłem niepokojącego to ze motocykl na 4tys - 5tys obrotów jak np stanę w garażu zaświecę na ścianę to światło tak z lekka przygasa ale nadal ma swoje właściwości i wszystko widać.
Kolejna sprawa jak wykręcę świece w momencie gdy motocykl nie odpala włożę w fajkę i położę koło gniazda na świece i kręcę rozruchem to nie ma iskry ale być może przez to ze cylindry są aluminiowe, żeliwne lub jakiegoś innego stopu metalu dlatego zwracam się do was, Co by mogło być nie tak.
(PS. Gaźniki wyczyszczone, [Chyba wyregulowane, bo spalanie jest w normie 4-5 litrów przy ostrej jeździe 6,5] i synchronizacja jest zrobiona, tak to chodzi po tych zabiegach tylko odkąd jest po czyszczeniach i synchronizacji to na zimnym jak chodzi na ssaniu na przedziale 2-3 tys to lubi sobie strzelić w gaźnik, ale jak się rozgrzeje chodzi wzorowo.)
Z góry Dziękuje. |
|
|
|
|
Krt
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2011 Pochwał: 7 Posty: 476 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: Nie 18 Maj, 2014
|
|
|
Pierwsze co to są takie siuwaxy do czyszczenia instalacji elektr. wypłukują wodę, poleć tym po wszystkich stykach itd. Miałem to samo umyłem na myjce, odpaliłem, jeżdziłem cały dzień. a na nastepny dzień nic zero reakcji. lawetka, mech... popsikał czymś takim, 150 zgarnął i tyle roboty |
_________________ "Życie grozi śmiercią"
|
|
|
|
|
Ryuuku [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 18 Maj, 2014
|
|
|
Cześć, Krt mówisz ze to siuwaxy?
Możesz mi przybliżyć co to jest dokładniej?
Być może mówisz o spray'u do styków?
Coś takiego?:http://allegro.pl/kontakt-s-60ml-spray-do-czyszczenia-stykow-i4179314505.html
Kolejne Pytanie dokładnie jakie styki? i na które szczególnie zwrócić uwagę?
Pod siedzeniem to wiadomo jakie są takie będą czyszczone.
Pod bakiem w Lampie przedniej czy jakieś jeszcze też?
I jak możesz podaj Parametry twojego obecnego/byłego GS'a rok przebieg F czy E.
Dziękuje i Pozdrawiam. |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Nie 18 Maj, 2014
|
|
|
Ryuuku najpierw odnosząc się trochę do twojego posta w powitalni, oszukali Cię moto jest w malowaniu 2005 a pewnie pierwsza rejestracja była w 2007, dodatkowo silnik ma dekle (te z napisem SUZUKI) od jeszcze wcześniejszych roczników, a lusterka są nieoryginalne co może świadczyć o przeszłości twojego motocykla.
GS'y z tego rocznika jeśli są fabrycznie niezdławione nie mieściły się również w kategorii A2 gdyż miały o 0,1kW za dużą moc
A co do samej usterki, to jak Krt wspomniał użyj contactspray'u w szczególności na elementach związanych z zapłonem, brak iskry może wskazywać na różne czynniki np. zalewane świece, w których robi się mikro zwarcie i dla tego dopiero jak wyschną to jest iskra, problemy termiczne z impulsatorem lub samym modułem zapłonowym (ostatnio jeden z tematów był o tym na forum) być może podlanie motocykla spowodowało jakieś spustoszenie w elektryce. |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
Ryuuku [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 19 Maj, 2014
|
|
|
Powiem tak, motocykl być może nie ma oryginalnych plastyków i baku i na ten temat nie będę się kłócił ale znajomy miał GS'a z 2 lata temu w takim samym malowaniu i własnie tez miał 2007 ja mam dokładnie z 31.12.2007 pzt GS'y szły do 2008 roku to jak moge mieć od nowszego jak ten jest praktycznie z 2008 roku także nie wiem jedynie jak już to był kupiony nowy komplet od innego gs'a bo na odprysku nie widzę szpachli czy starej farby tylko podkład,
i miałem okazje się bawić taka kamerką na giętkim statywie z latarka i zaglądałem sobie do baku i nie było żadnych szpachlowanych wgniot, to samo jak kupiłem i czyściłem go dokładnie jak zdejmowałem boczki to nie widać żeby coś było klejone czy spawane co prawda ma malutkie pęknięcie i minimalne przetarcie na jednym boku ale to niestety przez to ze było źle zabezpieczone w busie. Dekle oryginalnie były całe srebrne ale ja malowałem wypełnienia na czarno bo widziałem ze GS'y tak maja bo byłem wkurzony na to bo motocykl nie miał gmoli po kupnie i przy transporcie była w tym miejscu szmatka i jak jechaliśmy po polskich drogach po chwili się przetarła i się porysowało i trochę widać na napisie jeszcze ale wypełnienie jest zamalowane i wydaje mi się ze lepiej tak wygląda. Co do lusterek to spokojnie wymieniłem je sam były takie kwadratowe i według mnie postarzały motocykl. Co do mocy to mam zrobione tak ze jest w dowodzie wklepane 35,10 KW.
W każdym bądź razie motocykl według mnie nie miał jakieś konkretnej przygody bo lagi nie były prostowane jedynie ze wymienione, tak samo rama na geometrii wyszło na to ze ok, rama malowana nie była wgniot czy przetarć tez nie ma, jedynie jakieś mini jak wiozłem go w busie bo na przyczepkę się nie zmieścił i tego najbardziej żałuje.
ale mniejsza z tym nawet jakby coś było nie tak to podejrzewam ze nie była to mocna wywrotka bo najważniejsze rzeczy się zgadzają, przebieg w porównaniu do zużycia tarcz, podnóżków kierowcy, i innych części eksploatacyjnych.
Co do usterki dzisiaj prawdopodobnie będę się z tym bawił, ale nie wiem dokładnie w których miejscach, będę prawdopodobnie ściągał bak i leciał po kablach od świec aż do samego źródła zapłonu.
Co do zalewania świeć to raczej jest nie możliwe gdyż kolor mieszanki zgadza się jak trzeba kolor jest idealny kawa z mlekiem i nie sa zasyfione czyli książkowo są dobrane parametry mieszanki i zgodzie z tym dochodzi do samooczyszczania świec zapłonowych.
Co do problemów termicznych z impulsatorem to nie wykluczam ale nawet nie wiem gdzie się on znajduje i jak się za to zabrać.
i jeśli bym mógł prosić o odpowiedz na pytanie np.
Czy to mogłoby tez być spowodowane przez same świece zapłonowe?
Bo ta sprawa tez mnie meczy ale to podejrzewam ze naraz 2 by nie padły i by palił przynajmniej na jeden cylinder lub coś, prawda?
Dziękuje i Pozdrawiam. |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Pon 19 Maj, 2014
|
|
|
Ryuuku napisał/a: | Powiem tak, motocykl być może nie ma oryginalnych plastyków i baku i na ten temat nie będę się kłócił ale znajomy miał GS'a z 2 lata temu w takim samym malowaniu i własnie tez miał 2007 ja mam dokładnie z 31.12.2007 ... |
proponuję wytęż wzrok i zaznacz 10 szczegółów -> http://www.forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=14361 Ryuuku napisał/a: | Co do problemów termicznych z impulsatorem to nie wykluczam ale nawet nie wiem gdzie się on znajduje i jak się za to zabrać.
i jeśli bym mógł prosić o odpowiedz na pytanie np.
Czy to mogłoby tez być spowodowane przez same świece zapłonowe?
Bo ta sprawa tez mnie meczy ale to podejrzewam ze naraz 2 by nie padły i by palił przynajmniej na jeden cylinder lub coś, prawda? |
Zgadzam się, że raczej mało realne aby obie świece padały na raz i obie cewki i oba przewody wysokiego napięcia, dlatego bardziej bym kierował się w stronę właśnie owego sterownika zapłonu czy impulsatora no i te nieszczęsne kostki co Krt wspominał.
Sterownik zapłonu, solenoid i jeszcze parę innych przekaźników związanych z zapłonem znajdują się pod tylnymi owiewkami, impulsator znajduje się pod prawym kapslem (ten po stronie hamulca tylnego) z napisem SUZUKI na boku silnika.
Procedurę sprawdzenia cewki impulsatora masz opisaną w serwisówce, sterownika zapłonu niestety nie sprawdzisz w warunkach domowych pozostaje jedynie podmianka na chwilę na inny sprawny (modele 2004 w górę)
Ryuuku napisał/a: | pzt GS'y szły do 2008 roku |
GS jest cały czas produkowany a ostatnie malowanie do rok modelowy 2010, czyli L0, tyle, że z racji nie spełniania normy czystości spalin EURO nie jest dostępny na rynku europejskim. |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
Ryuuku [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 19 Maj, 2014
|
|
|
Ok, być może mój gs jest z 2005 bo nie wygłada aby coś było malowane i tak dalej być może zrobili tak jak znajomemu w tłumaczeniach bo często datę produkcji podają jako datę pierwszej rejestracji
Wracając do tematu, jak będę czyścił kostki jak mogę rozpoznać Sterownik zapłonu, solenoid i jak sprawdzić czy dane podzespoły są sprawne?
Bo póki co cewkę i impulsator zostawię na koniec bo mało prawdopodobne aby się one wyeksploatowały po tak małym przebiegu i skoro jest fabrycznie skręcone aby uległy zalaniu.
Dziękuje i Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Chrupq
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 06 Wrz 2011 Pochwał: 1 Posty: 406 Skąd: Chwaszczyno k. Gdyni
|
Wysłany: Pon 19 Maj, 2014
|
|
|
Ryuuku napisał/a: |
Bo póki co cewkę i impulsator zostawię na koniec bo mało prawdopodobne aby się one wyeksploatowały po tak małym przebiegu i skoro jest fabrycznie skręcone aby uległy zalaniu.
|
Nie odrzucaj żadnej z opcji bo na liczniku maszyny którą kupiłeś jest X km. Jeśli nie kupiłeś jej od kogoś z rodziny lub jako nówki z salonu to prawdziwego przebiegu tak naprawdę nie możesz być pewien - zresztą, nie raz było to na forum powiedziane. Na dobrze utrzymywanej maszynie może nie być widoczne nawet 50tys przebiegu. Na forum były tematy - "ile przejechałem w ...." wyciągnij sobie z nich średnią i pomnóż przez wiek swojego GSa, nawet jeśli Twoja maszyna wygląda jak nówka rozpatruj ew zużycie części biorąc pod uwagę statystyczny przebieg GSa w wieku takim jak Twój [nie bierz danych z serwisów z ogłoszeniami ] - jest to pojemność ekonomiczna, użytkowa i trzepie się na nich zwykle dużo kilometrów.
Cytat: |
Wracając do tematu, jak będę czyścił kostki jak mogę rozpoznać Sterownik zapłonu, solenoid i jak sprawdzić czy dane podzespoły są sprawne?
|
Pobierz serwisówkę z forum, jeśli dobrze pamiętam to wszystko jest tam opisane. |
_________________ "You can't buy happiness, but You can buy a bike, and that's pretty close" |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Pon 19 Maj, 2014
|
|
|
Ryuuku napisał/a: | Sterownik zapłonu | takie pudełko do którego wchodzi dużo kolorowych kabelków, niestety w warunkach domowych nie do sprawdzenia
Ryuuku napisał/a: | solenoid | to po prostu przekaźnik w obwodzie zapłonu, dochodzą do niego dwa kabla pomarańczowy z białym paskiem oraz zielony z niebieskim
w serwisówce masz schemat elektryki na stronie 20-25 (22-13 dla modelu K6-K7), na stronie 19-17 masz rozrysowany blokowo układ zapłonu, na stronach 19-20, 19-21 opisana jest diagnostyka impulsatora, do sprawdzenia do tego kostki idące od prawego seta przełączników i to w zasadzie tyle w obwodzie zapłonu. |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
Ryuuku [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 19 Maj, 2014
|
|
|
Ok dzisiaj zajrzałem w kabelki i inne duperele poczyściłem wszystkie kostki i popsikałem sprayem Kontakt te na tyle, te pod boczkami, te pod siedzeniem i 4 styki po 2 na każdą cewkę co wchodzi przewód WN na dodatek podczas pracy na wolnych obrotach odłączałem po kolei kostki i jak motocykl zgasł to o te kostki zadbałem najbardziej po tych czynnościach motocykl odpalił jak zwykle na strzała chodził na wolnych z 5 min zgasiłem go odpaliłem i tak kilka razy to poskładałem go i w drogę zrobiłem 5km później z 1 przy 140 km/h i do domu z 2 km bo nie chciałem go gasić na trasie bo strach ze nie odpali i zajeżdżam pochodził sobie na wolnych z 1 min, gaszę odpalam pali, znowu gaszę i odpalam, pali mówię sobie chyba działa i tak sobie myślę ciekawe która to kostka była chce odpalić i jechać pod garaż a tutaj lipa kręcę i nie odpala szybko podpycham pod garaż wykręcam świece wkładam do fajek i kładę kolo gniazd na świece kręcę i nie ma iskry, kładę samą fajkę na cylindrach kręcę nie ma iskry wkładam mały palec wkręcę nie walnęło.
Więc wkręciłem świece, próbuje odpalić nie ma mowy, poszedłem wykąpać zjeść kolacje idę do GS'a klik i pali.
Mówię pół dnia roboty i to samo...
z Dzisiejszego dnia jeszcze kilka dla mnie dziwnych zachowań.
1. https://www.youtube.com/watch?v=JJ0QKauzKhk KOSTKA
2. https://www.youtube.com/watch?v=zbL8HfxHPgo
3. Niepodpięta kostka KOSTKA
Co jeszcze sprawdziłem i są 2 przełączniki jeden chyba zapasowy bo nie dojrzałem tak żadnych styków i był bardzo luźny 2 w kostce jest ok, a motocykl po odłączeniu czegokolwiek gasł.
Co do cewek pod bakiem to tez według mnie by były do wykluczenia bo jak cewka bądż kable są zepsute to cały czas motocykl przebiera niezależnie od obrotów a w tym sęk ze on chodzi do póki się go nie zgasi.
Dzisiaj trochę jeszcze nad tym podumałem i tak sobie mówię co by było jeszcze nie tak:
-Problemy termiczne z impulsatorem (niewykluczone ze to jest to)
-Sterownik zapłonu (nie sprawdzę tego w domowych warunkach to zostawiam na koniec)
i tak sobie pomyślałem o tym impulsatorze podchodzę do prawej strony tak jak napisał studi patrze korek wlewu to nie może być tutaj odkręcam korek i patrze pod napis suzuki a tam sprzęgło także myślę ze to nie o to stronę ci chodziło i będę musiał odkręcić kapę z 2 strony, teraz pytanie skoro tam będzie elektryka to podejrzewam ze nie będzie oleju, ale wole się upewnić i teraz pytanie jak z tym to wygląda?
z tego co pamiętam za czasów simsona to impulsator sie sprawdzało wykrecając go podłączając miernik i ustawiało się na 200 ohm bądź piszczek i przykładało się magnes i jak na chwile wartość się zmieniła bądź pikło to impulsator był sprawny ale jak ja mam sprawdzić ten mój jeździć aż się zagrzeje potem przyjechać do domu i w jak najszybszym czasie wykręcić go i sprawdzić zanim ostygnie? to jest chyba niemożliwe czy jak impulsator jest zepsuty to idzie to wykryć nawet bez zagrzewania motocykla?
Jeszcze dzisiaj postaram się zapoznać z serwisówką 19-21.
Chrupq nie wykluczam ze mój GS nie ma więcej czasami na liczniku ale na pewno nie ma nakręcone nie wiadomo ile, książka serwisowa była prowadzona do czasu ok. 0,5 roku przed kupnem i mam popisane ze na początku miał zmieniany olej , filtr 2x potem dopiero przy 6tys miał sprawdzane luzy wymiana oleju , filtra, po drodze jeszcze były synchronizacje czyszczenie kilka razy i z 2x regulacja potem tak samo do 11 tys i przy ponad 12 była wymieniana uszczelka pod pokrywą zaworów, wymiana płytki zaworowej regulacja, wymiana oleju, filtra , i potem tylko co roku był zmieniany olej z filtrem a nawet nie przybyło nawet tysiąc km a wpisy z olejami były.
Pzt. niestety nie zgodzę sie z twoją opinią ze ,,Na dobrze utrzymywanej maszynie może nie być widoczne nawet 50tys przebiegu" byc może widok, wiadomo jak ktoś dba to motorek może być bez rys, silniczek śmigać jak pszczółeczka jak lala, ale pewne rzeczy podczas przebiegu mimo dbania o ich stan i tak ulegają zużyciu typu: tarcza hamulcowa, sety kierowcy, wytarte manetki czy przełączniki. Wiadomo te rzeczy idzie wymienić ale w moim przypadku nie widzę sensu aby poprzedni właściciel miał sens to robić skoro kilka tysiecy km. mniej by ustawił i różnica w cenie byłaby niewielka a nakład na nowe tarcze, opony, sety , przełączniki i manetki przekroczyły różnice w wartości sprzedaży to by było po prostu nieopłacalne. Wiadomo są przypadki ze ten zabieg się opłaci ale to już naprawdę trzeba narobić kilometrów, znajomy miał fazera 1 600cc 1998 miał 112tys przebiegu i wymieniał właśnie tarcze bo nie dość ze wąskie to porysowane więc wymienił na nowe tak jak kilka innych bał o motocykl oleje nawet lekko przed czasem według serwisówki zmieniał a fazer co prawda od wymiany do wymiany coś tam oleju pobrał i nie osiągał tych samych prędkości co nowy ale nie kopcił palił bezproblemowo i miał się świetnie. Także wątpię żeby taki mały gs miał takie powodzenie turystyczne i robił tak sporo kilometrów, wiadomo gs 500 to tez turystyk ale taki gs, jest bardziej uważany za kompromis gdzie sie idzie dokulac z pkt A do pkt B za tanią kase i smigają na nich motocykliści zaczynający swoja przygodę, bądź potrzebują taniej alternatywy na dojazdy do szkoły/pracy chociaż nie mówię ze wszystkie zapewnię nie jeden fan marki czy modelu podróżował nim po odległych terenach. No ale stan faktyczny jest taki a nie inny wiec nie dumam nad tym i bardziej się martwię aby GS chodził jak ma chodzić i cieszyć się radością z jazdy. |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Pon 19 Maj, 2014
|
|
|
To jest kostka występująca od modelu 2003 w górę i służy do podłączenia alarmu, dwa niepołączone styki tej kostki to zasilanie po stacyjce i masa, a dwa które są zwarte mostkiem to obwód odcięcia zapłonu, podłącza się w to miejsce przekaźnik współpracujący z immobilajzerem.
Ryuuku napisał/a: | 3. Niepodpięta kostka KOSTKA |
j.w. tylko plus przed stacyjką, czyli bezpośrednio z aku
Ryuuku napisał/a: | odkręcam korek i patrze pod napis suzuki a tam sprzęgło także myślę ze to nie o to stronę ci chodziło i będę musiał odkręcić kapę z 2 strony |
chodzi o tą stronę po której jest wlew oleju, tylko trochę nie rozumiem twojego zdania. Jak popatrzysz na dekiel z napisem SUZUKI ten srebrno czarny, który notabene w tym roczniku powinien być srebrny, to zobaczysz, że są na nim trzy śruby bodajże na klucz 6 i właśnie je masz odkręcić i zdjąć dekielek i to co tam widać to impulsator, zresztą od dołu wchodzi tam kabel, sprzęgła na pewno nie zobaczysz, bo jest z drugiej strony i jest to sprzęgło mokre więc wylał by Ci się olej.
Ryuuku napisał/a: | teraz pytanie skoro tam będzie elektryka to podejrzewam ze nie będzie oleju, ale wole się upewnić i teraz pytanie jak z tym to wygląda? | nie ie ma tam oleju
Ryuuku napisał/a: | Także wątpię żeby taki mały gs miał takie powodzenie turystyczne i robił tak sporo kilometrów, wiadomo gs 500 to tez turystyk ale taki gs, jest bardziej uważany za kompromis gdzie sie idzie dokulac z pkt A do pkt B za tanią kase i smigają na nich motocykliści zaczynający swoja przygodę, bądź potrzebują taniej alternatywy na dojazdy do szkoły/pracy chociaż nie mówię ze wszystkie zapewnię nie jeden fan marki czy modelu podróżował nim po odległych terenach. No ale stan faktyczny jest taki a nie inny wiec nie dumam nad tym i bardziej się martwię aby GS chodził jak ma chodzić i cieszyć się radością z jazdy. |
Abyś się nie zdziwił jak może wyglądać turystycznie opakowany GS, ja w swoim miałem komplet trzech kufrów inni pakowali się w rolki i sakwy i śmigali po europie tysiące kilometrów więc na pewno można, są ludzie u nas na forum, którzy robią GSem i po 30tyś rocznie właśnie turystycznie |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
Ryuuku [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 20 Maj, 2014
|
|
|
Wiem ze są i tacy ale mówię jak jest zazwyczaj z gs'em.
Ok czyli mogę bez problemu odkrecać z prawej strony dekiel i ogarniać impulsator czy jest sprawny.
Ok dzisiaj ew. jutro pomęczę jeszcze serwisówke i jutro się odezwę jak ogarnę temat impulsatora.
Dobranoc i Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Chrupq
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 06 Wrz 2011 Pochwał: 1 Posty: 406 Skąd: Chwaszczyno k. Gdyni
|
Wysłany: Wto 20 Maj, 2014
|
|
|
Ryuuku napisał/a: |
Ok czyli mogę bez problemu odkrecać z prawej strony dekiel i ogarniać impulsator czy jest sprawny.
|
Tak - jak siądziesz na moto, to ten dekielek z prawej strony silnika przykręcony trzema śrubami (na klucz 7?) można śmiało odkręcić i nic się nie stanie. |
_________________ "You can't buy happiness, but You can buy a bike, and that's pretty close" |
|
|
|
|
Ryuuku [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 20 Maj, 2014
|
|
|
Dzisiaj pomierzyłem pewne wartości mianowicie prąd na przewodach WN i rezystancje impulsatora:
Tutaj wyniki mojej dzisiejszej pracy:
1 strona
2 strona
Impulsator
(NIE PRZEJMUJSCIE SIE DZIWNYMI ODGŁOSAMI W TLE, MOJ TATA PRACOWAŁ W WARSZTACIE [SPAWAŁ])
z tego co sie dowiedzialem impulsator jest ok bo jego oporność jest miedzy 3 - 6 mianowicie 4,1
a co do przewodów wn powinno byc 18 - 30 kOhm. a jest 13-19 i nie wiem czy to wina mojego pomiaru czy rzeczywiscie tak jest. (jeden przewód do + w aku a 2 do fajki nie dotykając w środku bo wskazywalo 1 zamiast pomiaru.
Kolejna przypadłością jaka odkryłem dzisiaj jest to ze po ściągnieciu kapy przejechalem sie i myślałem byc moze naleciało tam wody i jest wilgoc to przewieje troche ale w czasie jazdy przy 80 zaczał sie dusic strzelać z wydechu i zgasł. Akurat kolo boiska wiec posiedzialem ze znajomym na boisku z 1h i chcialem jechac do domu odpalił ale zgasł wiec odpaliłęm z gazem przejechalem 30metrów i zdechł wiec do domu go dopchałem. i odpalał ale mial słabe wolne obroty bo był zimny i po dodaniu gazu gasł. Więc wprowadziłęm go do garażu i jutro bede dmuchał spręzarką z ew. syfu i grzał suszarka i skręcę zanim ostygnie i zobacze czy to cos pomoże.
Mianowicie jeszcze mam jedno pytanie czy tutaj czegos nie brakuje tutaj jest moje foto:
a tutaj jakies foto z neta:
Mi się zdaje ze tak ma byc bo działało do tego czasu i dzięki zastosowaniu wiecej wystajacych elementów na tej obrotowej blaszce nie jest potrzebny 2 impulsator, zgadza się? |
|
|
|
|
kenzoo
Model GSa: GS 500E
Wiek: 37 Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 52 Skąd: W-w/R-sko
|
Wysłany: Sro 21 Maj, 2014
|
|
|
Cytat: | Dzisiaj pomierzyłem pewne wartości mianowicie prąd na przewodach WN i rezystancje impulsatora:
Tutaj wyniki mojej dzisiejszej pracy:
1 strona
2 strona
Impulsator |
Podłącz ten miernik jak sie należy (prąd: czarny do com, czerwony na A, rezystancja: czarny com, czerwony V Ohm) bo to jakas dyskoteka, a nie pomiary |
_________________ Simson SR50 > Kymco Dink 50 > Suzuki GS500 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|