WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z GS-em - wysokie obroty + wysokie spalanie
Autor Wiadomość
zakus8
[Usunięty]

Wysłany: Sro 18 Cze, 2008   Problem z GS-em - wysokie obroty + wysokie spalanie

Od pewnego czasu mam problem z moim gs-em.wchodzi na wysokie oboroty i jak probuje je zbic to ma za niskie i gaśnie... Robilem synchronizacje gaźników i nic to nie pomogło.... wymieniłem filtr powietrza i takze nic.... spalanie takze ma wysokie bo 9,5 litra....i jeszcze jedno pluje paliwem z jednego gaznika do filtra powietrza.... moze ktos poradzic co sie dzieje?? bo ja juz sie robie bezradny....z góry dzieki za pomoc.
 
 
Breżniew 



Wiek: 51
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 1
Posty: 1268
Skąd: Olecko
Wysłany: Czw 19 Cze, 2008   

Sprawdź zaworki pływaka w obu gaxnikach. Jesli w iglicy jest odcisnięty okrag w gumce to wymiana. Tak samo oring uszczelniajacy gniazdo zaworka w korpusie gaxnika.Potem kontrola poziomu paliwa.
wyciek paliwa moze tez byc spowodowany uszkodzeniem membrany w kraniku i zasysaniem paliwa przez wężyk podciśnieniowy.
Na początek ściągnij sobie serwisówki i je dokładnie przestudiuj. linki znajdziesz na forum. Dopiero po usunieciu wyciekow , wyczyszczeniu gaxników i ich przedmuchaniu ustawiasz skład mieszanki wolnych obrotow i robisz synchro. Nie zgub małych oringow pod pokrywkami membran podcisnieniowych przepustnic. Iglice ustaw na 4 rowek liczony od góry.
_________________
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
 
 
 
hubertgontarz 



Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007
Pochwał: 4
Posty: 2021
Skąd: Bytom
Wysłany: Czw 19 Cze, 2008   

dla mnie są dwie opcje: robisz samemu i to jest do zrobienia (garaż, dużo cierpliwości i serwisówka) lub dajesz do mechanika.
_________________
www.gs500.pl
 
 
macko
[Usunięty]

Wysłany: Sob 27 Mar, 2010   

Czy przyczyną takiego dużego spalania (u mnie ponad 10l/100km) muszą być gaźniki? Czy możliwa jest inna przyczyna? Moto zachowuje się raczej normalnie, kałuży paliwa w garażu pod motorem też nie widziałem.
 
 
Breżniew 



Wiek: 51
Dołączył: 30 Lip 2007
Pochwał: 1
Posty: 1268
Skąd: Olecko
Wysłany: Sob 27 Mar, 2010   

10 litrow to stanowczo za duzo nawet krecą silnik na maxa. Zacznij od wymiany filtra powietrza na nowy. potem sprawdź czy wyłączając ssanie na kierownicy linka zamyka tłoczki w gaźnikach przesuwając blaszkę do oporu.
Rozgrzej silnik na 20km trasie. Po ostygnieciu silnika obejrzyj świece zapłonowe po wykręceniu. Powinne mieć kolor izolatora wewnatrz kawy z mlekiem- bezowy. Jesli jest czarny , zakopcony to problem jest w gaźnikach.
Duże spalanie moze tez byc przyczyna podpartych zaworów oraz ogólnego złego stanu silnka. Słaba kompresja , mała moc max to wieksze otwarcie przepustnic i wieksze spalanie.
_________________
Only TDI :) Octavia 2 FL 1,9BXE
 
 
 
hubertgontarz 



Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007
Pochwał: 4
Posty: 2021
Skąd: Bytom
Wysłany: Sob 27 Mar, 2010   

Wg mnie opcji jest kilka!!! Motocykl musi zobaczyć klucze i nowe części!!!
Jaki masz kolor świec?
Kiedy były regulowane luzy zaworowe?
Przy okazji wymień świece, filtr powietrza. (po zakupie samochodu i wymianie filtra powietrza spalanie w 3 litrowych silniku diesla spadło u ojca z ok. 11-12 litrów do 8-9)
Kiedy ktokolwiek zaglądał "do gaźników"?
_________________
www.gs500.pl
 
 
macko
[Usunięty]

Wysłany: Nie 28 Mar, 2010   

Filtr powietrza czyściłem zimą, kolor prawej świecy jasnobrązowy, a lewej trochę ciemniejszy brąz, czyli to jednak nie będzie problem ze składem mieszanki i układem ssania? Luzy zaworowe nie mam pojęcia kiedy były regulowane, kupiłem go na początku zimy. Motocykl nie kręcę mocno, a już na pewno nie na maxa. Rozruch na "dotyk" więc chyba kompresja dobra, tak? Czyli może to być wina podpartych zaworów? A może to być wina niezsynchronizowanych gaźników?
PS. sorry, spalanie to ok 8 l /100km a nie 10/100, źle policzyłem :wstyd: ale to i tak za dużo
 
 
Liver Sausage
[Usunięty]

Wysłany: Nie 28 Mar, 2010   

No raczej że za dużo... Po kupieniu motocykla, żeby mieć czyste sumienie i świadomość tego, co ma się pod tyłkiem wypada zrobić serwis gaźników (czyszczenie, regulacja) i sprawdzić luzy zaworowe, o wymianie płynów razem z filtrami to już nawet nie wspominam ;) . Zacznij od tego i zobacz czy dalej będzie tyle palić.
 
 
Spajdi
[Usunięty]

Wysłany: Nie 28 Mar, 2010   

Zrób to co Breżniew i koledzy napisali koniecznie powiedz jaki masz kolor świec albo zrób dobre zdjęcie i wrzuć GS NIE MA PRAWA tyle palić... Przyczyna na 100% tkwi w gaźnikach, ale też na 100% przyczyna nie tkwi w synchronizacji ani takich "detalach" tam jest coś ostro skopane albo tak jak breżniew sugeruje poziom paliwa na pływakach źle ustawiony albo/i zaworki iglicowe z gniazdem do wymiany albo iglice, albo ssanie się nie domyka i stąd takie spalanie cudów nie ma GS to nie kobieta wyklepiesz i musi chodzić :hyhy:
 
 
macko
[Usunięty]

Wysłany: Nie 28 Mar, 2010   

-----> zdjęcia świec przy aktualnym stanie
 
 
ferrarif91
[Usunięty]

Wysłany: Nie 28 Mar, 2010   

Tu chyba przydałoby się synchro i ustawka składu mieszanki. Świece bardzo nie równo wypalone. Obie powinny mniec identyczny kolorek. Pozdro
 
 
hubert
[Usunięty]

Wysłany: Nie 28 Mar, 2010   

świece do wymiany
gaźniki do regulacji i czyszczenia
skład mieszanki i synchro wtedy na pewno będzie mniej palił
wymień jeszcze filtr powietrza
 
 
Nozownik
[Usunięty]

Wysłany: Pią 10 Maj, 2013   

Panowie odświeżam temat, bo inaczej mody mi żyć nie dają bo temat już jest :P
Ja byłem wczoraj na ogarnięciu, gaźników, zaworów itp.
I mam problem wysokich obrotów. jak stanąłem na światłach - było około 2 tys.

Wskaże ktoś gdzie tego pokrętasa poszukać (bo ja się nie znam :P )?
 
 
kempes 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34
Dołączył: 23 Wrz 2008
Pochwał: 30
Posty: 1746
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Pią 10 Maj, 2013   

Patrząc z boku moto pod gaźnikami. Mniej więcej nad przykrywką rozrusznika.
_________________
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
 
 
miro7005
[Usunięty]

Wysłany: Pią 10 Maj, 2013   

Pod gaźnikiem jak kolega wyżej pisał
Jedno wystające pokrętło :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.