Egzamin praktyczny maly problem :(
Odpowiedz do tematu

:
cena taka jak podałeś, kask raczej Ci dadzą z interkomen żeby mieć kontakt, powinni dać/zaprosponować ochraniacze na kolana i łokcie, rekawice i wiązane buty to twój obowiązak , musisz też mieć długie spodnie i długi rękaw

:
beacia500 napisał/a:
...powinni dać/zaprosponować ochraniacze na kolana i łokcie, rekawice i wiązane buty to twój obowiązak , musisz też mieć długie spodnie i długi rękaw

Ojej, to teraz takie wymagania są na egzaminach, że bez swoich ochraniaczy na kolana, łokcie, bez rękawic i wiązanych butów nie dopuszczą do egzaminu?

:
W Gdyni (w sumie to tak powinno być w całym kraju) jak się zdaje to jedynym wymogiem przy przystąpieniu do egzaminu praktycznego na kat. AM, A1, A2, A to: spodnie z długimi nogawkami, kurtka z długimi rękawami zapinana na zamek/zatrzask/guziki, buty na płaskiej podeszwie i to tyle. Kask z interkomem dają, ochraniacze na golenie i ramiona dają , kamizelkę odblaskową [L] dają, czepek na włosy dają (chyba, że ktoś ma własną kominiarkę to może jechać w kominiarce. W ciepłe dni nie polecam i lepiej wziąć od nich czepek). Rękawice trzeba mieć swoje, ale to nie jest duży wydatek.

Oczywiście można iść na egzamin w butach motocyklowych i całym ubiorze jednak kask jest od nich, bo ma interkom bezprzewodowy.

Cytat:

Warunkiem przeprowadzenia egzaminu państwowego w zakresie prawa jazdy kategorii AM, A1, A2, lub A jest
zapewnienie sobie przez osobę egzaminowaną odpowiedniego stroju ochronnego w postaci:
a) wiązanego obuwia na płaskiej podeszwie,
b) spodni z długimi nogawkami,
c) kurtki z długimi rękawami zapinanej na suwak, guziki lub zatrzaski,
d) rękawic zakrywających całe dłonie;

http://www.word.wroc.pl/d...raktyczny_a.pdf

:
Dzięki za pomoc, teraz wszystko jasne.

Ps. Ten pdf to jedna wielka komedia :)

Zumico GR 200 2011 => GS 500 '95 => Fazeratti FZS 600 '99 :)
:
Wilk napisał/a:

Oczywiście można iść na egzamin w butach motocyklowych i całym ubiorze jednak kask jest od nich, bo ma interkom bezprzewodowy.


Co do butów motocyklowych to radziłbym się dokładnie zorientować jakie podejście mają do tego tematu egzaminatorzy w konkretnym WORDzie ponieważ w przepisach jest mowa o butach wiązanych. Jeżeli egzaminator będzie wredny może oblać za buty na rzepy lub klamry.

aka Red 2.0
Lex
[Usunięty]
:
W Dąbrowie Górniczej całkiem nie dawno nie dopuścili chłopaka do egzaminu ze względu na buty na rzepy.

:
mój instruktor też oglądał moje buty motocyklowe bo górna warstwa jest zapinana na rzepy, ale pod spodem są sznurowadła więc mogą być, ale zwracał mi właśnie uwagę na to , że jest napisane "wiązane"

:
No z tymi butami to przesada. Czyli według przepisów lepiej jak przyjdę w trampkach za 20zł z rynku od chińczyków niż w butach motocyklowych?

Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie.
:
ciekawe jak by zareagowali jakbym owinął buty motocyklowe sznurówką :D

:
ziomek dokładnie tak jak mówisz , najważniejsze dla nich to "wiązane" gdzie wiele modeli butów motocyklowych jest albo na rzepy albo na zamek ;/

:
Muszą być wiązane czyli możesz mieć wiązane + osłony na rzepy. Taki biurwokracyjny wymóg.

Cytat:

a) wiązanego obuwia na płaskiej podeszwie,


Jak ktoś ma buty motocyklowe na klipsy to niech lepiej pójdzie na egzamin w jakichś normalnych butach wiązanych (ze sznurowadłami). Taka biurwokracja w tym kraju niestety jest przez co tylko utrudniają życie (niedopracowane wszystko w **uj).

Buty motocyklowe na klipsy to jeszcze spoko, ale tylko na rzepy już nie (jak dla mnie :) ). Zdecydowanie sznurowadła + rzepy lub klipsy/zapinki.

:
mam pytanie odnośnie egzaminu,
słyszałam o 2 technikach robienia szybkiego slalomu:
1. zaczynasz z wieksza predkoscia ~35 km/h i wyjeżdżasz z mniejszą ~27 km/h
2. zaczynasz z mniejszą prędkością ~26km/h a wyjeżdżasz z większą "pełen gaz"~37 km/h

jak robicie ten element mnie uczą 1. metodą czasem wychodzi czasem nie, ale słyszałam , że lepiej robić 2.

:
Napiszę tak:
przy rozpędzaniu się wrzuć szybko drugi bieg (nie przeciągaj niepotrzebnie na 1) i na drugim biegu rozpędzasz się (motocykl dobrze ciągnie od dołu) do troche ponad 30km/h (może być to 35km/h), robisz szybki slalom (można delikatnie przyhamowac) i ponownie przyspieszasz do wyjazdu (nie redukuj nigdzie biegu). Czyli po ostatnim pachołku salalomu znowu ogień (tak żeby się rozpędzić do ~30km/h lub trochę ponad 30 co nie jest problemem) do wyjazdu. Caly slalom robisz praktycznie na 2. Z tego co kojarzę to pomiar przy szybkim slalomie jest robiony na wjeździe i wyjeździe. Tylko przy omijaniu przeszkody mierzą pomiar tylko na wjeździe.

Sprawdzona i łatwa technika. Praktycznie każdy kto stosuje taką technikę przejeżdża ten slalom bez poprawek. Ważne aby nie zamyślić się i nie przejechać pachołków (widziałem jak gość na kat A2 się rozpędził i skosił pachołki).

Jak czujesz, że masz za dużą prędkość lub, że trafisz pachołek to lepiej przejechać prosto/zatrzymać się, bo wtedy dostajesz drugą szansę na to zadanie. Każde przewrócenie/przejechanie pachołka kończy egzamin.

Instruktor powinien pokazać Tobie przejazd. Podpatrz też tych, którym slalom dobrze wychodzi. Na wjeździe i wyjeździe bez problemu można mieć 30km/h i więcej czyli za prędkość tutaj nikt nie powinien oblać. :)

Ostatnio zmieniony przez Wilk Czw 12 Cze, 2014, w całości zmieniany 5 razy
:
Ja wjeżdzałem ok 37km/h w bramce puściłem gaz i przy ostatnim pachołku na maxa i średnia wyszła z tego co pamiętam chyba 34. Jeżeli za pierwszym razem zaliczysz to drugi przejazd możesz nawet 10km/h ogólnie są jakby 4 próby zaliczenia

:
Dziękuję za cenne rady, poćwiczę jak będę na jazdach ;)

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.