WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Egzamin praktyczny maly problem :(
Autor Wiadomość
Zechowany 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39
Dołączył: 01 Lut 2009
Pochwał: 4
Posty: 447
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Czw 24 Kwi, 2014   

beacia500 napisał/a:
i jak się nie poprawi błędu to oblewają ;/


No soory ale to chyba logiczne ze skoro ktos powiela blad to bedzie robil to nadal na drodze wiec oblewanie z tego powodu jest sluszne !
_________________
WSZYSTKIE DROGI PROWADZĄ DO OSTROWA!!!
 
 
 
kello 

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38
Dołączył: 11 Paź 2013
Pochwał: 3
Posty: 358
Skąd: Gdynia
Wysłany: Czw 24 Kwi, 2014   

Ani w ósemce ani w wolnym nie powinno jechać się na półsprzęgle. Można ewentualnie pomóc sobie tylnym hamulcem. Ale lepiej tak długo próbować przy wyciśniętym sprzęgle aż się w końcu uda. Lepiej też mieć rozgrzane moto. Ja miałem fajnego egzaminatora, bo rozgrzał mi moto na postoju kilka minut zanim wsiadłem, a na dworzu było pewnie z 2 stopnie i padał deszcz ze śniegiem.
 
 
Endriu21 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38
Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 159
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Czw 24 Kwi, 2014   

Dizel napisał/a:
Po mieście jedynie co sie czepia to toru jazdy i ustawiania się na jezdni i za późna sygnalizacja ale wcześniej jeździłem 2 lata i nie maiłem żadnych problemów na motorowerze. Może stare nawyki zostały.


Jako kierowca może i nie miałeś problemów, ale wspomniane przez Ciebie elementy zapewne nie raz utrudniały życie innym kierowcom, którzy przeklinali Cię pod nosem/kaskiem ;)

Trzeba pamiętać, że nie jesteśmy na drodze sami. Jechać należy przewidywalnie i zawczasu manewry sygnalizować (nie dopiero w momencie skrętu; kierunkami zaczynamy mrugać tuż przed rozpoczęciem hamowania/zwalniania przez zakrętem).

Tak że wyzbywaj się złych (starych) nawyków i powodzenia na egzaminie :)
 
 
Dizel 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 106
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 24 Kwi, 2014   

Staram się, trochę zmieniłem swoje podejście jeżdżę bez pośpiechu spokojnie no i co najważniejsze bezpiecznie no i teraz inaczej patrze na drogę ogólnie przesiadka z 50cc na 500cc zrobiła na mnie przeokropne wrażenie co uczuliło mnie nieco na inne zagrożenia i bardziej uruchomiło moją wyobraźnie myślę że pozytywnie.
 
 
 
beacia500 

Wiek: 34
Dołączyła: 15 Mar 2014
Posty: 235
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią 25 Kwi, 2014   

testy zdane za pierwszym razem wczoraj :D
czekam na praktykę ;/
 
 
Zechowany 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39
Dołączył: 01 Lut 2009
Pochwał: 4
Posty: 447
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Pią 25 Kwi, 2014   

Trzymamy kciuki :)
_________________
WSZYSTKIE DROGI PROWADZĄ DO OSTROWA!!!
 
 
 
Read 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 28
Dołączył: 10 Mar 2014
Pochwał: 5
Posty: 397
Skąd: Legnica
Wysłany: Pią 25 Kwi, 2014   

Gratulacje Beacia :)
_________________


http://forum.gs500.pl/vie...15798&start=105

Simson S51/1 1989r
Suzuki GS 500E 1997r
 
 
Rafal176
[Usunięty]

Wysłany: Sob 03 Maj, 2014   

Jako że istnieje już taki temat to i ja zadam pytanie :D
Ktoś wie może czy wymiary starej i nowej ósemki są takie same tylko zamiast ósemki jest prostokąt?
Jestem w trakcie kursu (Yamaha XJ6) i ma ona strasznie słaby skręt.
Przy maksymalnym skręcie i tak zahaczam nieraz o linie, a najechanie na linie = oblanie egzaminu... :niepewny:
Jakieś porady? Może robię coś źle?
Jadę na jedynce i sprzęgło całkiem puszczone, nieraz lekko przyhamuję przodem, ale staram się tego unikać, bo wtedy motocykl traci równowagę.
 
 
beacia500 

Wiek: 34
Dołączyła: 15 Mar 2014
Posty: 235
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 03 Maj, 2014   

Mi instruktor mówił, że wymiary są takie same stara ósemka mieści się w aktualnym prostokącie,
niestety, ale moim zdaniem (mam małe doświadczenie na moto) lepiej kurs robić na takim moto jakie jest na egzaminie A2 cb500f (bardzo, bardzo skrętny motocykl), ja też jestem w trakcie prawka czekam na egzamin praktyczny (cała w nerwach), ale jak zaczynam robić 8 to staram się jak najbardziej zewnętrznej do wewnętrznej......czy jakoś tak,
jakbyś miał okazję spróbować na CB500F to skorzystaj :)
 
 
Rafal176
[Usunięty]

Wysłany: Sob 03 Maj, 2014   

Niestety WORD, w którym będę zdawał dysponuje jedynie Yamahą XJ6 i na takiej też się uczę.
Jakieś rady? :hyhy:
 
 
Dizel 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 35
Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 106
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 04 Maj, 2014   

Stosuj Lekki przeciw siad i oczywiście balans ciałem i ewentualnie delikatne operowanie gazem i łuki rób takie byś się mieścił od lini do lini byle byś na nią nie najeżdżał zawsze na łuku odwracał głowę i patrz tam gdzie chcesz jechać .
 
 
 
dragus1208
[Usunięty]

Wysłany: Pon 05 Maj, 2014   

Też właśnie robię kurs na XJ6 ale na prawdę nie mogę zrozumieć skąd możesz mieć taki problem. Może twój instruktor dla utrudnienia ma namalowane minimalnie mniejszy prostokąt?? Mój np. szerzej ustawia bramki na wolnym slalomie, bardziej rozsuwa słupki na ominięciu przeszkody i bliżej siebie stawia pachołki na szybkim. Nie wiem dlaczego niektórzy odradzają tutaj wykonywanie bardzo wolnych manewrów bez sprzęgła. Przecież jadąc z tak małą prędkością na 1b motocykl może zacząć szarpać a wtedy już 100% podpieramy się nogą. Po to to sprzęgło jest aby móc się nim wspierać. Na pewno dużo łatwiej przejechać ósemkę używając pół sprzęgła (szczerze to nawet nie mogę sobie wyobrazić żeby przejechać ją bez).

Ale wracając do ósemki to od początku kursu nie zdarzyło mi się najechać na linię, zawsze zostaje mi dosyć dużo zapasu do linii. A tak jak mówili poprzednicy to przeciwskręt bardzo się przydaje na ósemce i na XJ bardzo łatwo jest go wykonać, na GS jest dużo gorzej. XJ bardzo dobrze spisuje się na tych wszystkich manewrach bo ma bardzo nisko środek ciężkości i jest stosunkowo krótka.
 
 
kikoks
[Usunięty]

Wysłany: Wto 06 Maj, 2014   

Witam, skoro jest już podobny temat nie będę nowego zakładał :D A więc jestem w trakcie robienia kat A2 (wreszcie!) i mam kilka wątpliwości/pytań i myślę, że to jest dobre miejsce by zapytać :D

za nazwy miast posłużą X i Y bo po co komu miasta :D

1. kat. B zdawałem w mieście X i chciałbym też tam zdawać A2, lecz w OSK w którym się uczę jest suzi gladius, a w X jest xj6, czy jest duża różnica między tymi motocyklami? Warto ryzykować? Czy odpuścić i iść do Y? Jazd w OSK jeszcze żadnych nie miałem


Swoją drogą trochę głupota, że dają taki motocykl na A2, powinien być coś typu gs cb 500 moim skromnym zdaniem :P

2. Czy w te 20h jazd da się ogarnąć wszystko? Moje kontakty z motocyklami to głównie ogary wski skutery i w jakiejś części crossy o maksymalnej pojemności 250ccm :P
 
 
danny 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2011
Pochwał: 6
Posty: 798
Skąd: Poznań / Choszczno
Wysłany: Wto 06 Maj, 2014   

Skoro juz masz doswiadczenie w jezdzie to 20h powinno starczyc.
_________________
Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
 
 
Qbol 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 31
Dołączył: 31 Sty 2014
Posty: 116
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 12 Maj, 2014   

Podepnę się pod temat, bo jutro mam zamiar iść do MORD'u i mam jedną wątpliwość. Jak ma w końcu wyglądać obowiązkowe wyposażenie motocyklisty na egzaminie ? Sam żółw, rękawice i wiązane buty (zwykłe tenisówki) wystarczą ? Mogę mieć swój kask ? Dostanę ochraniacze na kolana ?

Ile w ogóle taka przyjemność kosztuje ? 180 + 30 teoria ?
_________________
Zumico GR 200 2011 => GS 500 '95 => Fazeratti FZS 600 '99 :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.