Otwarty przez: leon Pią 26 Gru, 2008 |
Problemy ze swiecami |
Autor |
Wiadomość |
rosol321 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 10 Cze, 2008 Problemy ze świecami
|
|
|
witam kupiłem gs 500 z niemiec co chwile zalewa mi się świeca od oleju (nowe świece wytrzymują około 30 km) ... niektórzy mówią że mogą być to uszczelniacze zaworowe choć nie jestem tego pewien... jeszcze w dodatku leci mi olej z silnika w okolicach wlewu oleju. Pomocy!! |
|
|
|
|
Inku [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 10 Cze, 2008
|
|
|
Breżniew napisał/a: |
Pierścienie w gsie szybko nie padają . Jesli juz sa tam straty oleju to zużyty jest cylinder i tłok. Sama wymiana pierścieni nic nie da a moze zaszkodzić. Zmierz najpierw kompresję. potem próba olejowa. Jesli cisnienie jest ok to nie ruszaj cylindrów i tłokow z pierścieniami.
Wymień uszczelniacze zaworowe. One najbardziej puszczaja olej do komory spalania.
Prosty test - w motocyklu który juz trochę postał nie odpalany np kilka dni, odkręcasz wydech i zdejmujesz gaźniki. zaglądasz do kanałów i przy mocno puszczających uszczelniaczach widac mokre trzonki zaworów.
Przy zdjetej do wymiany uszczelniaczy głowicy można zdjąc cylinder i tłoki i pomierzyć wszystko. |
Breżniew napisał/a: | Potem wlewasz kilka ccm oleju do cylindra i mierzysz cisnienie jeszcze raz. jak wzrost ciśnienia będzie duży po wlaniu oleju to masz juz wypracowany cylinder , tłok i pierścienie.
wtedy trzeba kupić nad wymiarowe tłoki z pierścieniami i zrobić szlif cylindrów. |
Wystarczy skorzystać z szukajki. |
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Wto 10 Cze, 2008
|
|
|
Pozwolę sobie dodać, byś najpierw sprawdził poziom oleju w silniku oraz czy nie śmierdzi benzyną. Zdejmij zbiornik paliwa i waż odmy z airboxu. Paliwo do gaźników podłącz z jakiejś butelki czy innego zbiornika i po odpaleniu zobacz czy z odmy wali dym. Jesli tak to remont silnika. Uszkodzenia wyjdą po rozbiorce.
Resztę pisz w temacie z którego cytowano moje słowa. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
Tora Tora [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 27 Lis, 2008
|
|
|
witam ,mam takie pytanie czy ktoś może ma jakiś pomysł, jaka mogła być przyczyna?
jakieś 300km temu załozyłem nowe świece ngk ,wszystko bylo ok .ostatnio robilem mały serwis,ale z rzeczy przy silniku to tylko olej z filtrem i filtrem powietrza.Po tym wszystkim odpaliłem i było ok.nastepnego dnia ,kapota prycha ,strzela i nic.Padł aku,naładowałem i dalej nic.Sprawdzam iskre ,na jednej słaba jest ,a na drugiej co któraś tam.Załozyłem stare świece i pali na dotyk.Czyli co? te nowe przebicia dostały ? czy jak?
pozdro,M. |
|
|
|
|
Yarccom
Wiek: 44 Dołączył: 24 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1934 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 27 Lis, 2008
|
|
|
całkiem mozliwe
w ucie tak maiłem tylko że kablami
nowe z kartonu a w ciemności dyskoteka
po wymiania na kolejne nowe juz bez problemu |
_________________ Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany |
|
|
|
|
Tora Tora [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 27 Lis, 2008
|
|
|
No wlasnie moze partia taka,zamówilem z innego miejsca teraz,zobaczymy. |
|
|
|
|
żunio [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 27 Lis, 2008
|
|
|
A ja myślę że te nowe poprostu były czarne od zbyt krótkiej pracy.Żeby świeca pracowała dobrze musi osiągnąć odpowiednią temperaturę.Postawię na to że jak je wyczyścisz to odpalą.Stare załapały bo były suche i ich kolor i nalot był odpowiedni ponieważ pracowały w odpowiedniej temperaturze i odpowiednio długo.Krótkotrwałe odpalanie ma to do siebie że jest szkodliwe dla silnika i świec.Dla tego nie zaleca się odpalania silnika na chwilę w zimie.Może też być jak inni twierdzą przebicie ale to zdaża się 1 na 1000 w nowych świecach. Wyczyść ,odpal i daj znać. |
|
|
|
|
Tora Tora [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 27 Lis, 2008
|
|
|
to chyba ne to,bo po odpaleniu na strych świecach jak sie silnik rozgrzał,załozyłem spowrotem te nowe wyczyszczone i osuszone i kiszka,nawet nie próbował załapac. |
|
|
|
|
Leon84 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 27 Lis, 2008
|
|
|
Trafiłeś na wadilwą partię i tyle. Nie ty pierwszy
Dlatego ja od zawsze śmigam na DENSO. Nie ma podróbek, nie spotyka się wadliwych serii. Cenowo identycznie jak NGK.
Denso jest bardziej odporne na zalania.
Najlepsze jest to,że sklepy/hurtownie sprzedają podróbki NGK nawet o tym nie wiedząc. Odróżnić oryginał od podróbki okropnie ciężko. |
|
|
|
|
Plaster [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 30 Lis, 2008
|
|
|
a skad wiesz ze Denso tez nie ma podrobek |
|
|
|
|
Leon84 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 30 Lis, 2008
|
|
|
Pracowałem jakiś czas w motoryzacji i wiem,że nie ma.
NGK to bardzo dobre świece ale pod warunkiem,że oryginalne. |
|
|
|
|
Tora Tora [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 30 Lis, 2008
|
|
|
Jeszcze jak nie mialem moto i gadalem z gosciem w wymianie oleju,to mówił ,że oleje też strasznie podrabiają.To było kilka lat temu wtedy do sam.proponowal mi aral i motul,mówił ,że mało popularne i nie podrabiają.Oczywiscie nie oni,ale jak ktos wspomniał ,czasem sklepy same o tym nie wiedzą. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|