Modyfikacja tylnego blotnika
Odpowiedz do tematu

: Modyfikacja tylnego błotnika
Witam wszystkoch miłośników Gs 500 mam do was pytanie co myślicie o przerobieniu tylnego błotnika czyli tam gdzie jest mocowanie tablicy obciąć cały plastik i zrobić coś takiego jak na zdjęciu aby wyglądał trochę nowocześniej oraz założenie takiej tabliczki czy ktoś kiedyś coś takiego robił bo mam kilka pytań co zrobić z kierunkami gdzie w tedy i do czego przyczepić tego Czerwonego GS znalazłem na Google i wyglada dużo lepiej moim zdaniem gdy jest obciety

:
Kolego, przycinasz błotnik i mocujesz od góry na śrubki bądź nity ramkę na tablicę. Już w samej ramce, którą przesłałeś są otwory do zamontowania kierunków.

:
tak ale czy lepiej wyglada z taka ramką obciętą czy orginalnie jak wy myślicie czy opłaca się przerobienie całego zadupka

:
Pamiętaj tylko o odblasku bo to podstawa jeżeli chodzi o bezpieczeństwo, nie mówiąc już o przeglądzie.

:
Mam takie pytanie jeszcze czy oplacalne jest przerobienie tyłu w GS czy duże sa koszty takiej przeróbki jak na zdjęciu nie chce zmieniać motocyklu tylko go przerobić coś na Styl
streetfighter Jesli ktoś kiedyś probował przerobić tył na Styl R6 z 2004 czy też GSXR 1000 rr z roku 2005 czy dużo jest przerobki w ranie czyli wycinka spawanie jakie koszty może to osiągnoć nie chetnie zlecil był komuś Swojego GS na przerobienie takiego jak na zdjęciu

:
o k... jaki post, aż mnie oczy rozbolały... :przestraszony: :przestraszony:

Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
:
co tam k... jest pod wahaczem?

mocar
[Usunięty]
:
Nikt Ci nie odpowie na pytanie czy jest to opłacalne. To Ty wiesz najlepiej jak bardzo przeszkadza Ci ori błotnik czy zadupek w gs, oraz ile jesteś w stanie wydać aby to zmienić.

Ja ten tylny błotnik trochę skróciłem(mieści się tylko tablica rejestracyjna), wiele osób tak robi. Nie żałuje tylko dlatego bo cały czas mam z tyłu kufer. Bez niego podczas opadów cały syf miałbym na tylnej części kanapy, albo na plecach. Więc jeśli Ci to nie przeszkadza bardzo, nie polecam.

Ps. słyszałeś o czymś takim jak interpunkcja?

:
Nie wiem co tam jest pod spodem ale widzę że konkretnych odpowiedzi nie ma ok może temat nie najlepszy przepraszam ale jak mowie proszę was o porady Chcę przerobić cały tył albo zmodyfikować błotnik niestety dużo wyglądu to nie da wiec pytam czy dużo jest przeróbek przy zakładaniu zadupka od R6 z 2004 czy jak wyżej pisałem fajnie by wyglądał gdy by zmienił mu tył nawet od Kawasaki Z750 z Roku 2004 poprawić wygląd czy ktoś myślał nad takim czymś od czego wstawić wahacz aby wstawić szerszą gumę od razu mówię nie interesują mnie zmiany motocykla tylko jego zmianie aby z niczego zrobić coś
Jeśli temat jest nie na miejscu proszę o usunięcie Chyba każdy chciał by aby
Gs wyglądał Agresywnie zwracał uwage

[ Dodano: Pią 31 Sty, 2014 ]
Przepraszam Was za błędy

freedek
[Usunięty]
:
Wieś tańczy i śpiewa :super:

:
sory wasyl622 ale nawet nie chce mi sie czytac tego co piszesz bo nie uzywasz ani znakow interpunkcyjnych ani polskich przez co wszystko co napisales wyglada jak przypadkowy zlepek slow i trzeba sie dluzej zastanawiac co chciales powiedziec niz to jest warte jak napiszesz sensownie pewnie wiecej osob tu zajrzy i sie wypowie kurde samo pisanie w taki sposob zajmuje mi wiecej czasu niz normalnie reka sama pcha sie do alta nie wiem jak mozna cale posty w ten sposob pisac pozdrawiam simin

:
Simin :troll2:

GS REPSOL :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


chaltier
[Usunięty]
:
godny haha owiewki jak sie 3maja no zarabiscie :rotfl: :D

Chilimaniak
[Usunięty]
:
wasyl622 napisał/a:
Mam takie pytanie jeszcze czy oplacalne jest przerobienie tyłu w GS czy duże sa koszty takiej przeróbki jak na zdjęciu nie chce zmieniać motocyklu tylko go przerobić coś na Styl


Wszystko zależy od tego jak gruby masz portfel. Na forum ktoś przerabiał już GS'ke na full street'a, bodajże CZOKO.
Jak dla mnie przerabianie GS'y na streeta mija się z celem, chyba że zamierzasz na GS'ce jeździć do końca swoich dni.
Po 1) Mała moc - znudzi Ci się w końcu.
Po 2) Problemy ze sprzedażą GS'ki w streecie - nie każdemu sie podoba ten styl, niektórzy twierdzą, że jak ktoś coś przerabiał to były katowane, i to typowy gruzbajzer. :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Po 3) Jak dla mnie wydanie 500 zł na zadupek + lampa od R6 to zdecydowanie za dużo. I to bez siedzeń !
Po 4) Jak chcesz przerabiać to rób to porządnie - tak aby wygląd był "zwarty" i schludny, bez zbędnych bajerów. Jeśli się nie będziesz tego trzymać, wynik będzie jak wyżej. :zdziwko:

Najlepiej aby o kosztach przeróbek wypowiedział się CZOKO, aż sam jestem ciekaw ile wyniósł koszt budowy jego pierdziaka ;)

:
wasyl622 napisał/a:
Mam takie pytanie jeszcze czy oplacalne jest przerobienie tyłu w GS.....

A czy kupowanie telewizora jest opłacalne?
Opłacalny lub nie może być remont, który musisz zrobić żeby jeździć motocyklem. Opłacalność takich pierdół jak nowy zadupek, torba na bak czy kask to sobie musisz we własnym sumieniu rozważyć, chyba że ktoś to ma zrobić za ciebie.
(jeżeli tego oczekujesz to zadecyduję za ciebie: nie nie jest opłacalny)

yaszczi napisał/a:

GS REPSOL :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Prawie jak Honda :hyhy:

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.