co dla motocyklisty 192cm 100kg |
Autor |
Wiadomość |
cacek89 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 25 Sty, 2014 co dla motocyklisty 192cm 100kg
|
|
|
Cześć.
Po roku spędzonym z GS500, mogę powiedzieć że jest to super maszyna ale niestety nie mogę zająć na niej wygodnej pozycji. Dlatego postanowiłem go sprzedać.
Co szanowne forumowe grono może mi polecić na kolejny motocykl, żebym przy swoich sporych gabarytach mógł wygodnie (czyt. bez podkurczonych nóg) jeździć?
Ze sportowych maszyn podoba mi się CBR600 F3. Z turystyków Bandit600, CB600, Yamaha FZ6.
Budżet do 8tys zł max.
Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia z ww maszynami niech podpowiada
[ Dodano: Sob 25 Sty, 2014 ]
tutaj mam taką jedna sztukę która mnie zainteresowała http://allegro.pl/honda-h...3903187728.html |
|
|
|
|
zena
Model GSa: Inny motocykl
Dołączyła: 02 Cze 2013 Posty: 341 Skąd: Bolimów
|
Wysłany: Sob 25 Sty, 2014
|
|
|
zdradzasz GSA simin jeździ i nie narzeka
mój brat jest mniej więcej tego wzrostu i na CBR było mu nie wygodnie jedyne co mu jeszcze pasowało z tego co wymieniłeś to FZ6... |
_________________ Ten akrapovic lepiej brzmi jak go nie ma... |
|
|
|
|
Piotras_5
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 10 Sie 2010 Pochwał: 13 Posty: 2355 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Sob 25 Sty, 2014
|
|
|
Generalnie weź pod uwagę, że niektóre moto, mimo większej mocy itp. są wręcz mniejsze lub podobne gabarytowo do GSa.
Z tego co wymieniłeś to chyba największy gabarytowo jest bandyta. Nie wiem jak to dokładnie wygląda, ale hornet jest raczej małym moto. |
_________________ Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01' |
|
|
|
|
danny
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2011 Pochwał: 6 Posty: 798 Skąd: Poznań / Choszczno
|
Wysłany: Sob 25 Sty, 2014
|
|
|
Dokladnie jak wyzej, jedynie nowe fz6 jest wieksze, ale to nie te pieniadze. Poszukaj Transalpa, Tdmki, cos w ten desen. |
_________________ Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal) |
|
|
|
|
cacek89 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 25 Sty, 2014
|
|
|
A Hornet nie jest czasami bardzo zbliżony konstrukcją ramy do CBR F3?
[ Dodano: Sob 25 Sty, 2014 ]
danny motocykle które podałeś nie podobają mi się.
To nie jest zaras tak że ja wyglądam jak Robert Burneika
od motocykla nie oczekuje tego żebym mogł na nim przejechać 500 km w jedną stronę bez zmęczenia w pozycji jak na jakimś czoperze....
chodzi mi jedynie o to żeby było coś trochę dłuższego i wyższego od GSa.
miałem w zeszłym sezonie okazje przymierzyć się na Bandicie 600 i powiem szczerze że swietnie się na nim czułem,
jak ma się do tego np Honda Hornet? |
|
|
|
|
_ANIOŁ_
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 24 Maj 2012 Pochwał: 3 Posty: 486 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Sob 25 Sty, 2014
|
|
|
A może GSXF? Duży, wygodny i wciąż Suzuki |
_________________ Kobra 3G Avanti-->GB STREET 50/72/110-->Suzuki GS500E Five Stars-->Suzuki GSX 750F |
|
|
|
|
tmi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2009 Pochwał: 28 Posty: 2331 Skąd: Cz-wa
|
Wysłany: Sob 25 Sty, 2014
|
|
|
Piotras_5 napisał/a: | Generalnie weź pod uwagę, że niektóre moto, mimo większej mocy itp. są wręcz mniejsze lub podobne gabarytowo do GSa. |
Dokładnie.
Popieram Piotrasa odnośnie Bandita i Anioła z GSXF, są to większe motocykle od Horneta lub CBR. Jeśli coś z nakedów to Z750 w starej budzie. |
_________________ Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'
Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania. |
|
|
|
|
squarek
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 31 Mar 2011 Pochwał: 13 Posty: 473 Skąd: WGM
|
Wysłany: Sob 25 Sty, 2014
|
|
|
Wg mnie te wszystkie wymienione motocykle mają podobną odległość pomiędzy siedzeniem a podnóżkami. Czyli wychodzi na to że wyższa osoba cały czas będzie miała podkurczone nogi. Jedyna różnica to "wielkość" motocykla. Taki Bandit czy nowy GSX-F rzeczywiście wydają się duże, ale siedzi się na nich prawie jak na GSie.
Moim zdaniem jeżeli chcesz inaczej siedzieć i mieć inny kąt zgięcia nóg w kolanach to trzeba wybrać inny typ motocykla. Albo jakieś turystyczne enduro, wtedy nogi masz przed sobą, w kolanach kąt jest większy niż w sportach czy nakedach. Tam nogi masz podkulone pod sobą. Inna opcja to jakiś cruiser lub chopper. Tam w ogóle siedzi się jak na fotelu z prawie wyprostowanymi nogami. Tylko wiadomo, takie motocykle to już zupełnie co innego...
Aha, taki obrazek trochę pomocny jeżeli chodzi o zgięcie nóg w kolanach...
|
_________________ SÓZÓCKI GS500 ---> KAWAŁSRAKI ER6F ---> SÓZÓCKI FX650 FREEWIND ---> MOTÓRYNKA YBR250
|
|
|
|
|
cacek89 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 25 Sty, 2014
|
|
|
Powiedzcie mi co jest z tymi Kawami Z750 nie tak że roczniki 2004 można już wychaczyć po 8 tys zł? |
|
|
|
|
squarek
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 31 Mar 2011 Pochwał: 13 Posty: 473 Skąd: WGM
|
Wysłany: Sob 25 Sty, 2014
|
|
|
Jak dla mnie są 3 możliwości:
Na pierwszą już odpowiedziałeś zadając pytanie...
Druga opcja jest taka, że to jest stare moto, jakby nie patrzeć to już będzie 10 lat. Więc trudno wymagać nie wiadomo jakiej kwoty (no chyba że jest to Honda Africa Twin gdzie cena jest chyba ustalana na podstawie legendy o tym motocyklu...)
A trzecia opcja, że wartość przedmiotu jest taka ile jest w stanie za nią zapłacić kupujący.
To co mi jeszcze przychodzi do głowy, to że jest zima, czyli najlepsza pora żeby kupować moto (najgorsza żeby sprzedawać, ja czekam do wiosny... ) |
_________________ SÓZÓCKI GS500 ---> KAWAŁSRAKI ER6F ---> SÓZÓCKI FX650 FREEWIND ---> MOTÓRYNKA YBR250
|
|
|
|
|
zena
Model GSa: Inny motocykl
Dołączyła: 02 Cze 2013 Posty: 341 Skąd: Bolimów
|
Wysłany: Nie 26 Sty, 2014
|
|
|
wszystkie kawy Z750 są tłuczone to jest z nimi nie tak |
_________________ Ten akrapovic lepiej brzmi jak go nie ma... |
|
|
|
|
squarek
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 31 Mar 2011 Pochwał: 13 Posty: 473 Skąd: WGM
|
Wysłany: Nie 26 Sty, 2014
|
|
|
I pękają w nich ramy!! Ale przynajmniej nie wypada dwójka jak w Yamahach... |
_________________ SÓZÓCKI GS500 ---> KAWAŁSRAKI ER6F ---> SÓZÓCKI FX650 FREEWIND ---> MOTÓRYNKA YBR250
|
|
|
|
|
cacek89 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 26 Sty, 2014
|
|
|
Taka Kawa to czysta okazja uważam, motocykl z 2004r. w cenie 8 tys zł, jest pełno ogłoszeń od prywatnych osób, na pierwszy rzut oka sensownych.
Pomijając tu zime, czy kwestie to za ile jest w stanie kupić kupujący
Dla przykładu Bandit z 2004r kosztowałby min 12tys zł, Hornet600 też |
|
|
|
|
squarek
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 31 Mar 2011 Pochwał: 13 Posty: 473 Skąd: WGM
|
Wysłany: Nie 26 Sty, 2014
|
|
|
Ja mam Kawę z 2007 i mniej więcej takich pieniędzy będę oczekiwał za sprzedaż. Niestety muszę zejść z ceny ponieważ motocykl nie jest idealny i nawet nie chce mi się bawić w to żeby był (albo wyglądał na) idealny.
To co napisałem wcześniej, wartość przedmiotu określają kupujący. Jak dasz zbyt wysoką cenę to nikt tego nie kupi. A tych czynników wpływających na cenę jest bardzo dużo: rocznik, stan pojazdu, pora roku, cena paliwa itd. Jakby paliwo było 6,50 zł za litr to podejrzewam, że duże pojemności byłyby jeszcze tańsze ale za to ekonomiczne 125-tki poszły by w górę. |
_________________ SÓZÓCKI GS500 ---> KAWAŁSRAKI ER6F ---> SÓZÓCKI FX650 FREEWIND ---> MOTÓRYNKA YBR250
|
|
|
|
|
Piotras_5
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 10 Sie 2010 Pochwał: 13 Posty: 2355 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Nie 26 Sty, 2014
|
|
|
wut? 2 lata temu w marcu kupiłem bandyte z 2004 roku za 7 tysi!
I to Skę :O
Nie wiem skąd te 12k wziąłeś.... |
_________________ Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01' |
|
|
|
|
|