Szukając zupełnie innych informacji wpadł mi artykół ze świata motocykli -> http://m.swiatmotocykli.p...67234.html?as=2
Polecam szczególnej uwadza punkty:1, 4, 8, 10, 12, 14, 15, 18 zwłaszcza punkty 1, 12, 14 i 18 wszystkim pożal się Boże mechanikom i handlażom, którzy młodego adepta motocyklowego próbują wydoić na każdym kroku.
A jaka jest wasza opinia o tezach tam zawartych?
Odpowiedz do tematu
: 22 sposoby aby popsuć sobie motocykl
:
Atykuł nosi tytuł "22 sposoby aby popsuć sobie motocykl". Dodam jeszcze dwa: 1 ciągłe jeżdżenie na półsprzęgle przy niskich prędkościach;
2) parkingówki. nie pomagają klamkom, zegarom, kierunkowskazom
2) parkingówki. nie pomagają klamkom, zegarom, kierunkowskazom
:
Odpowiedz do tematu
Ad. 1.
Nie do końca się zgadzam. Koniec zeszłego roku i początek tego jeździłem 100 konnym motocyklem z oponą tylną Metzeler wyprodukowaną w 2004 roku. Żyję.
Ad. 4.
Odnośnie przewodów hamulcowych - mało kto w kilkunastoletnim motocyklu wymienia gumowe przewody i nie słychać o tym, żeby jakoś pękały. Ile jest takich tematów na forum? nie znam żadnego.
Ad. 5.
Jestem uczulony na właśnie taki serwis hamulców i tutaj się zgadzam, że to bardzo ważne aby potem uniknąć problemów "zapiekł się tłoczek, co robić?!"
Ad. 8.
W starych, używanych motocyklach kupowanych z drugiej ręki wymiana płynu hamulcowego metodą przepuszczamy przez układ nowy wg mnie jest niewłaściwe, w zaciskach za tłoczkami zostanie stary płyn lub coś co płynem było 10 lat temu i nie da się tego pozbyć bez rozbierania zacisku, a jak wiadomo w tym miejscu jest najwyższa temperatura.
Reszta ok.
Nie do końca się zgadzam. Koniec zeszłego roku i początek tego jeździłem 100 konnym motocyklem z oponą tylną Metzeler wyprodukowaną w 2004 roku. Żyję.
Ad. 4.
Odnośnie przewodów hamulcowych - mało kto w kilkunastoletnim motocyklu wymienia gumowe przewody i nie słychać o tym, żeby jakoś pękały. Ile jest takich tematów na forum? nie znam żadnego.
Ad. 5.
Jestem uczulony na właśnie taki serwis hamulców i tutaj się zgadzam, że to bardzo ważne aby potem uniknąć problemów "zapiekł się tłoczek, co robić?!"
Ad. 8.
W starych, używanych motocyklach kupowanych z drugiej ręki wymiana płynu hamulcowego metodą przepuszczamy przez układ nowy wg mnie jest niewłaściwe, w zaciskach za tłoczkami zostanie stary płyn lub coś co płynem było 10 lat temu i nie da się tego pozbyć bez rozbierania zacisku, a jak wiadomo w tym miejscu jest najwyższa temperatura.
Reszta ok.