Dwa kolka dla Nozownika
Odpowiedz do tematu

Nozownik
[Usunięty]
:
dymny napisał/a:
Ja się zastanawiam po co sprzedawać GSa, jesli się nie wie co potem kupić

Niestety problemy finansowe - nikogo do pożyczki, i już jeden kredyt na głowie :(
Ale już wychodze z dołka więc ogarniam co by tu :)

dymny napisał/a:
W temacie z niewymienionych to może jeszcze Kawasaki Z750S

Jak tak przeglądałem propozycje - Kawasaki wygląda dobrze - ciekawe jak przy tak zwężającej się kanapie siedzi się plecaczkowi :)

:
Faktograf napisał/a:
Hornet pali więcej niż jego bliźniacy (fazer, bandzior)


dziwi mnie dlaczego hornet 600, fazer 600, dzior 600 i czasem sv'ka 650 są zestawiane razem w porównaniach...
najbliżej do siebie ma hornet i fazer, dzior i sv to zupełnie inne moto...

a w temacie to: Hornet pewnie pali tyle ile wlejesz jak każde moto. Np. mi Fazer potrafi spalić i ponad 10l/100km :wstyd: chyba czas na litra...


dymny napisał/a:
W temacie z niewymienionych to może jeszcze Kawasaki Z750S


nie wiem jak Z750S, ale co do poprzednika ZR-7S spotkałem się z opiniami, że moto w praktyce słabsze i mniej wygodne od Dziora... chociaż teraz jak patrzę na suche dane to Z750S wypada całkiem nieźle jak na tego typu moto - 199kg na sucho i 110KM no i 750cc zawsze będzie mieć lepszy moment obrotowy od 600cc - i tak jest w tym przypadku


Ja polecam Fazera, bo jestem jego użytkownikiem... Z drugim moto po GS'ie jest mega problem... Nozownik - zapamiętaj jedną ważną rzecz - nie ma czegoś takiego jak motocykle uniwersalne ;) wiem po sobie usiłując Fazerem różnych rzeczy, miasta, turystyki i toru

Nozownik
[Usunięty]
:
yaszczi napisał/a:
nie ma czegoś takiego jak motocykle uniwersalne ;) wiem po sobie usiłując Fazerem różnych rzeczy, miasta, turystyki i toru


To jak najbardziej rozumiem ;)
Tor mnie nie interesuje - jedynie sprzęcik do pomknięcia do pracy i raz na jakiś czas za miasto z lubą :) I szukam czegoś co będzie temu bliskie :)

:
no to jeśli to nie ma być naked to bierz fazera. I pasażer ma wygodniej niż na sv i na co dzien się da ogarnąć bardzo fajnie. :)

Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
:
yaszczi napisał/a:
dziwi mnie dlaczego hornet 600, fazer 600, dzior 600 i czasem sv'ka 650 są zestawiane razem w porównaniach...
najbliżej do siebie ma hornet i fazer, dzior i sv to zupełnie inne moto...


To oczywiste, porównywane są ze względu na przeznaczenie. Wszystkie przeznaczone są do miejskich przelotów. Wszystkie wyszły także w wersji z owiewkami. Pod względem technicznym, tak jak napisałeś, to są różne jednostki i najwięcej wspólnego mają ze sobą Hornet i Fazer.

:
To moze cos z mojego podworka? :)

Kardan, fabryczne kufry, wygoda dla pasazera, niskie spalanie, wszystko to znajdziesz w BMW
Do 10k mozesz trafic cos z koncowki lat 90tych (bez obaw, gwarantuje ze sprzet nierzadko bedzie w lepszym stanie niz 5 lat mlodsza japonia - z prostej przyczyny, rzadko kupuja je mlodzi gniewni ;-)

Do Twoich celow najlepszy bedzie naked R850R lub R1100R, naprawde swietny sprzet. Zaprojektowany na poczatku lat 90tych, czyli jeszcze nieprzeladowany wadliwa elektronika.
Wyglad wiadomo, rzecz gustu. Od siebie dodam ze na zywo jest duzo lepiej niz na fotkach



Da sie tym tez troche powyglupiac :hyhy:
http://youtu.be/XIjxQzwwe4A

Honda VFR750 '94
Honda VT600 obrzyn '95
:
A R850R sprzedaje zresztą kolega z forum - bonk.

:
Nozownik być może się mylę ale odnoszę wrażenie że masz trochę tak jak ja.
Gs do jazdy w trybie jednoosobowym jest git, jasne że mógłby mieć ze 30 KM więcej tylko po co? Tak samo jednak zastanawiam się nad dalszymi wypadami z pasażerką i tu trochę Suza jest mało komfortowa. Nie wiem czy to tylne zawieszenie czy motocykl jest poprostu mały ale we 2 jest trochę mało komfortowo.

Rozwiązań jest pewnie sporo, NTV 650 to z pewnością dobry wybór ale jakbyś się wahał możesz rozejrzeć się też za Seven fifty.

Klasyczny golas w stylu Gsa tylko większy. Silnik może dupy nie urywa, 73 KM to żadne cuda ale jak nie zależy ci na tym żeby spod każdych świateł iść jak strzała wystarczy do wszystkiego, masa trochę większa ale z tego co się przysiadałem do ogarnięcia.
Poza tym legendarna niezawodność. Pytanie tylko czy czegoś takiego szukasz.

Nozownik
[Usunięty]
:
Znalazłem trochę czasu jeszcze na poszperanie.

Ktoś mi coś powie o Yamaha TDM 850?
Może ktoś miał możliwość przesiąść się z GS500 na TDMkę i powie wrażenia?

:
Jeśli chodzi o TDM 850 to spotkałem się z samymi pozytywnymi opiniami. Chwalona jest przez mechaników i użytkowników.

Ciekawy artykuł o dziorze sv i fazerze:
http://motormania.com.pl/...uzywane-nakedy/

:
Nozownik napisał/a:
Ktoś mi coś powie o Yamaha TDM 850?
Może ktoś miał możliwość przesiąść się z GS500 na TDMkę i powie wrażenia?


napisz do uzytkownika k2. on to ujezdza od dluzszego czasu

http://na2oo.blogspot.com/
sózócki kocurrr
Nozownik
[Usunięty]
:
panbodzio napisał/a:
napisz do uzytkownika k2


Dzięki za podpowiedź - tak zrobiłem :)

:
yaszczi napisał/a:
Ciekawy artykuł o dziorze sv i fazerze:

Bardzo :D
Dowiedzieć się można, że Fazer to naked i że liniowo oddaje moc jednak 6000 to jakaś magiczna granica, która trochę temu przeczy co sami autorzy zauważają. ROTFL.

Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
:
Piotras_5 napisał/a:
fazer 600 / bandit 600 / vfr 800 w tej kolejności. :)

Codzienne dojazdy i czasami trasa - fazer
Wiecej tras, malo dojazdow - dzior.

VFR jak nie boisz się całkiem sporego spalania i kopu. :P

Pozdro

Piotras poniosła cie fantazja :D Vfr pali troche wiecej niz dzior a jazda o niebo lepsza :P

WSZYSTKIE DROGI PROWADZĄ DO OSTROWA!!!
:
Ile Ci paliła VFR?

Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.