Lusterka |
Autor |
Wiadomość |
Leon84 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 16 Kwi, 2009
|
|
|
metalbeast napisał/a: | Jednak motocykle z owiewką jak np gs500F czy półowiewką maja tą przewagę, że lusterka są wysunięte bardziej do przodu, przez co widać w nich elegancko to co chcemy. |
Nie wiem jak jest w Fce ale wiele obudowanych motocykli z lusterkami mocowanymi na owiewce także nie zapewnia dobrej widoczności w lusterkach |
|
|
|
|
pigmej1971 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 16 Kwi, 2009
|
|
|
Jako właściciel F-ki powiem Ci metalbeast, że jesteś w błędzie-do tyłu nic nie widać. |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 16 Kwi, 2009
|
|
|
hmm, to może się przeliczyłem. Bo na R1 widać elegancko - lustra jak w moim aucie wydawało by się, że w eFce też tak będzie. Z czego to wynika? za wąsko rozstawione?? |
|
|
|
|
Liver Sausage [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 16 Kwi, 2009
|
|
|
Dokładnie tak jak pigmej1971 pisze, nic nie widzę co się za mną dzieje choćbym nie wiem jak te lusterka ustawił. No ale widzę dobrze co po bokach, do wyprzedzania wystarczy |
|
|
|
|
zachary [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 17 Kwi, 2009
|
|
|
Ja się za cholerę nie moge przyzwyczaić do lusterek w mojej.
Wg mnie gó... nie widoczność do tyłu, jakkolwiek ustawie lipa.
Ramiona i na boki ale do tyłu nic.
Ale widać motocykle tak mają a ja za bardzo przyzwyczaiłem się do moich w puszce o powierzchni luster boiska do rugby.
Widziałem ostatnio Honde z lusterkami zamontowanymi na miejscu gdzie powinny być balansery.
Ładne i zgrabne ale coś takiego zdaje egzamin?
U mnie ramionami zasłaniam sobie końce kierownicy więc chyba średnio.
Ma ktoś do czynienia z takim patentem? |
|
|
|
|
leon
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 43 Dołączył: 01 Wrz 2007 Pochwał: 5 Posty: 1819 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 17 Kwi, 2009
|
|
|
pigmej1971 napisał/a: | Jako właściciel F-ki powiem Ci metalbeast, że jesteś w błędzie-do tyłu nic nie widać. |
A ja również jako właściciel F-ki powiem, że wszystko widzę tak jak trzeba. I z tyłu i po bokach (oczywiście poza martwym polem). Może to kwestia wzrostu ridera i regulacji lusterek? |
_________________ http://picasaweb.google.com/leon.1981.krk
http://www.grupa-poludnie.info |
|
|
|
|
st3fan [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 17 Kwi, 2009
|
|
|
A może ustawcie sobie lusterka (dot. E) bardziej na zewnątrz - tak, żeby nie widzieć ramion, tylko więcej na boki. W momencie kiedy trzeba zajrzeć do tyłu wystarczy lekko wychylić głowę w lewo albo w prawo. Takie ustawienie powoduje, że standardowo więcej widać czy coś nas z boku nie mija.
Dodam, że również jestem dosyć szeroki, więc jakbym chciał ustawić lusterka tak, żeby bezpośrednio widzieć co jest za mną bez przechylania, to widziałbym jedynie swoje ręce/ramiona.
Ja stosuję taką zasadę i jak do tej pory dobrze sprawdza się na moto jak i w samochodzie. |
|
|
|
|
Lemon
Wiek: 39 Dołączył: 06 Lis 2007 Pochwał: 1 Posty: 1214 Skąd: 0-61
|
Wysłany: Pią 17 Kwi, 2009
|
|
|
nie wiem co macie z lusterkami.. ustawcie całe a nie tylko same szkiełka.. przy kierownicy odkręcić i ustawic bardziej do zewnątrz..
mam okragłe, chromowane i widze wszystko jak trzeba. |
_________________ pozdrawiam- Juli(an) |
|
|
|
|
str6
Model GSa: GS 500E
Wiek: 40 Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 144 Skąd: Radziwiłłów Maz.
|
Wysłany: Pią 17 Kwi, 2009
|
|
|
Lemon napisał/a: | nie wiem co macie z lusterkami.. ustawcie całe a nie tylko same szkiełka.. przy kierownicy odkręcić i ustawic bardziej do zewnątrz..
mam okragłe, chromowane i widze wszystko jak trzeba. | masz okrągłe chromowane a ja miałem kwadratowe czarne orginalne jak z suzi 93 roku i widoczność w nich była tragiczna nie mówiąc o tym że powyżej 120 schodziły się do środka i od nowa regulacja.Teraz problem znikł kupiłem od bandita okrągłe w chromie i jest w porządku. |
|
|
|
|
YaCek [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 20 Kwi, 2009
|
|
|
ja właśnie dziś zamówiłem oryginały od Bandita. Myślę, że zdadzą egzamin, bo mają dużo gumowych elementów i nie powinno trząść obrazem. |
|
|
|
|
st3fan [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 27 Kwi, 2009
|
|
|
No i znów napiszę w temacie. Nie orientujecie się może, czy w lusterkach można zmienić samo szkło? Czy ktoś już robił taką operację? Z tego co się przyglądałem jest lekki luz pomiędzy plastikiem a lustrem, więc może uda się upchnąć? |
|
|
|
|
Leon84 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 27 Kwi, 2009
|
|
|
Nie spotkałem się się z wkładami lusterek do motocykli
Lusterko kosztuje ok. 30 zł więc nie ma co rzeźbić |
|
|
|
|
st3fan [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 27 Kwi, 2009
|
|
|
No właśnie szukam i jak na razie najtańsze w InterMotors - 54zeta zamiennik oryginału. Pytałem o wkład bo plastik nie ruszony... pęknięte tylko samo szkło. |
|
|
|
|
str6
Model GSa: GS 500E
Wiek: 40 Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 144 Skąd: Radziwiłłów Maz.
|
Wysłany: Pon 27 Kwi, 2009
|
|
|
YaCek napisał/a: | ja właśnie dziś zamówiłem oryginały od Bandita. Myślę, że zdadzą egzamin, bo mają dużo gumowych elementów i nie powinno trząść obrazem. | te gumowe elementy spełniają tylko role osłon na śruby które pod nimi się znajdują a te śruby służą do regulacji lusterek.Ale polecam sprawdzone osobiście |
|
|
|
|
YaCek [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 27 Kwi, 2009
|
|
|
no właśnie juz się przekonałem ale i tak jestem bardzo z nich zadowolony ...
wyglądają solidnie i są stabilne (made in japan ) Polecam. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|