Podwojny tlumik leo Vincie do GS500
Odpowiedz do tematu

:
Zauważyłem że ostatnio na forum robi się błazenada w niektórych działach. A później admin komuś napisze "temat już jest, zamykam" a klient wchodzi i zamiast coś przeczytać o przeróbce wydechu 2w1 na 2w2 czyta te durne utarczki nie na temat.
Rozumiem że ShoutBox już nie może służyć niczemu sensownemu i tam już pozostaje tylko miejsca na żarty a za zadanie konkretnego pytania jest zjeba ale czy trzeba z całego forum robić jeden wielki off top?

dymny napisał/a:

Offtopując: niestety z każdym dniem coraz bardziej na naszym forum widać skutki wprowadzenia kat. A2 :troll:

A mnie się wydaje że z każdym dniem widać skutki tego że ludzie zamiast jeździć siedzą przed kompem i bawią się jakichś pieprzonych motocyklowych "celebrytów".

Leo Vincie do GS500 to jest może przesadą ale chociażby wydech z gsxfa wygląda bardzo ciekawie tylko że w tym temacie żeby cokolwiek się dowiedzieć trzeba się przekopać przez tonę śmieci. Sam bym chętnie zrobił taką przeróbkę bo zwyczajnie mi się podoba a nie mam aż takiego ciśnienia żeby zmieniać GSa.

Czekam tylko aż się ten bajzel przeniesie do działu mechanika i w każdym temacie będzie między normalnymi postami 10 nie na temat :wstyd:

RMalina
[Usunięty]
:
Szukałem i nie moge znaleśc o co chodzi z tym 2w2 i 2w1.

I kupiłem te tłumiki 2 podwójne go GS500 i jakos to mam przerobić czy poprostu dopasować i zamontować mozna ?

Kupiłem od GSX600

RMalina
[Usunięty]
:
ten od GSX wygląda tak : http://allegro.pl/show_item.php?item=3860704379 :D

Co wy na to ?

:
Z tego co rozumiem to jest taka rozpiska jak wygląda układ wydechowy.

x-y-z oznacza że jest x cylindrów, potem kolektory łączą się w y rur, i jest z wydechów.

Czyli masz teraz układ 4-2-2

Żeby podłączyć to do gs'a możesz zrobić 2-2-2 albo 2-1-2...

2-2-2 będzie chyba prościej, bo układ z gsx nie będzie wymagał tylu zmian...

2-1-2 wydaje mi się że będzie działał sensowniej ale to już więcej zabawy jest przy tym...

:
Zadanie może być dość karkołomne bo trzeba to jakoś na motocyklu umiejscowić.
2-2-2 byłoby pewnie najlepiej tylko pytanie czy to możliwe.
To trzeba na żywo przypasować. Pewnie trzeba będzie trochę rozpruć oryginalne kolektory i rzeźbić ale ciekawe czy jest taka możliwość żeby dwa wewnętrzne z tego zestawu siadły do Gsa, Wtedy pozostało by uciąć zewnętrzne, ładnie czymś zaślepić i cycuś. Tylko coś mi się wydaje że by to było za łatwe.
RMalina jak coś zaczniesz działać zrób jakieś fotki żeby inni na przyszłość mieli wskazówki.

PS. Zajebista forma sprzedaży :hyhy:

RMalina
[Usunięty]
:
simin :) dziekuje zrobie 2-2-2

Oczywiscie wrzuce fotki i zrobie odkop poniewaz szybko to nie nastąpi bo jeszcze nie kupiłem Suzuki GS500 :)


A tak sie z sprzedającym dogadałem :P po co płacić prowizje allegro :D

Pozdrawiam :)

:
RMalina napisał/a:

A tak sie z sprzedającym dogadałem :P po co płacić prowizje allegro :D


A niech coś będzie nie tak i będziesz chciał zwrot kasy za tłumik...

SÓZÓCKI GS500 ---> KAWAŁSRAKI ER6F ---> SÓZÓCKI FX650 FREEWIND ---> MOTÓRYNKA YBR250


:
squarek przelatałem kolego na orginalnym tłumiku 50 tyś. km i zapewniam cię że da sie jeździć , ty twierdzisz że nie zapewniam że japońscy konstruktorzy maja głowy na karku a w nich mózgi :) ;)

pawulo40
:
pawulon40, a propos wypowiedzi squarka to powiem Ci, że ...

<piwo>

Teoretyzując... jeśli już mówimy o tym co projektują inżynierowie, to się nie do końca się zgodzę. ;)
Pamiętajmy, że obok inżynierów są jeszcze księgowi - ekonomiści, którzy skutecznie tną koszty.
Tak więc teza, że "to co założyli w fabryce jest najlepsze", w przypadku GS 500 (który z definicji być i jest tanim motocyklem "niższej klasy") nie do końca jest prawdziwa. Jest dużo rzeczy które w standardzie mogły być lepsze, dajmy na to dobijające zawieszenie, hamulce.

:
Wiadomo że tak jest. Jakby wszędzie montowali "Joszirury" i inne takie to nikt by nie kupował akcesoryjnych tłumików, firmy by nie zarabiały itd. Fabryka wyposaża pojazd w sprzęt bezpieczny, spełniający normy i jak najlepszy przy jak najniższym koszcie. W przypadku tłumika będzie to "rura" najlepiej współgrająca z resztą układu. "Rura" ta ma także mieścić się w ustalonych normach hałasu. A z czego to będzie wykonane, jaki będzie miało kształt to już mniej ważne. Klientowi jak się nie spodoba to... sobie wymieni.
W tym temacie, a raczej w dalszej jego części ciągle poruszany jest temat wymiany tłumika ponieważ: brzydko wygląda, nie fajnie brzmi. I jak to zrobić za jak najmniejsze pieniądze... Jak to się mówi na zlotach "Nie da się". Jak za małe pieniądze to nie warto. Można kupić jakąś używkę o której tak naprawdę nie wiemy w jakim jest stanie. Także albo świadomy wybór dedykowanego tłumika, albo ryzyko jakiejś używki. Może się udać, a może i nie.
I jeszcze na koniec powtórzę to co pisałem powyżej. Tłumik w pierwszej kolejności trzeba traktować jako część układu wydechowego, i ma do spełnienia pewną rolę. :)

SÓZÓCKI GS500 ---> KAWAŁSRAKI ER6F ---> SÓZÓCKI FX650 FREEWIND ---> MOTÓRYNKA YBR250


:
To ja zadam takie proste (chyba?) pytanie - ile trzeba szykować minimalnie kasy aby kupić tłumik który przetrwa rozsądny czas. To czy ładny czy ładnie brzmi odkładamy na drugi plan w tym przypadku.

Pytam bo standardowy mi się podoba, ale jak się znudzi to ile takie odnudzenie może kosztować

:
Pytanie używka czy nowy. Używkę taką sensowną za 300 zł się dostanie, a jakbyś się zdecydował na dominatora to nówkę chyba za 450 zł można zgarnąć. Coś porządniejszego ala yoshi czy skorpion to wydatek ponad 700 z minimum.

YoŁ

Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
:
Montii + kobinowanei z dolotem chyba taniej niz Dominator wyjdzie.

Gdybym mial Gske, to bralbym monti, nie ma bata.

Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
:
danny napisał/a:

Gdybym mial Gske, to bralbym monti, nie ma bata.


Ja podobnie. Tylko, że ja gdybym miał kasę bo GS-kę mam :hyhy:

Ostatnio zmieniony przez Machu Nie 26 Sty, 2014, w całości zmieniany 1 raz
:
Machu kup aby rurke perforowana fi 50 albo kawał blachy perforowanej do tego stalową włoknine plus załącznik o.7 i wpadaj do mnie... zrobie Ci takie monti że suty nie opadna :D

wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd

virtutii spawarotti Kuraś :troll2:
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.