Przesunięty przez: leon Sro 11 Mar, 2009 |
Podwyzszenie kierownicy do turystyki |
Autor |
Wiadomość |
Piter30 [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 16 Sty, 2013
|
|
|
kempes napisał/a: | Piter30 napisał/a: | W jedynie problem pojawił się z linką gazu, ponieważ pomimo tego że, puściłem ją tu przy manetce luźno ,to przy skręcie kierownicy na max w prawo , zwiększają się obroty. |
Nakrętka regulacyjna przy gaźnikach jest wykręcona na max, czy jeszcze tego nie sprawdzałeś? |
faktycznie nie sprawdzałem, dzięki za podpowiedź
[ Dodano: Sro 16 Sty, 2013 ]
ziomek4000 napisał/a: | Piter30 napisał/a: | w Szczecinie ze 20 cm śniegu , więc jazda nie wchodziła w grę |
sorry na .
co ty dajesz że nie da się jeździć? nie dalej jak w niedzielę na orkiestrę kilku chłopaków przyjechało na koniach. sam bym przyjechał ale nie mam chwilowo silnika.
a wracając do tematu to jeśli chodzi o linkę gazu to najlepiej jest kupić nową dłuższą. u siebie też zmieniałem kierownicę i występował ten sam problem z obrotami. albo kup dłuższą od innego modelu albo odezwij się na PW to daj mi namiar na firmę która dorabia linki. |
Ja moto trzymam na wiosce pod Goleniowem, wiec uwierz mi samochodem jest tam ciężko jechać, a Suzi na glebę na lodzie nie zasłużyła
A co do linki to jak nic nie da regulacja, to pewnie się do ciebie odezwę. |
|
|
|
|
uuki89 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 11 Mar, 2013
|
|
|
Witam, małe pytanie mam. Do GS bedą pasować mocowania i kiera od Bandita ? |
|
|
|
|
Set3
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 60 Dołączył: 14 Paź 2010 Pochwał: 28 Posty: 682 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: Pon 11 Mar, 2013
|
|
|
oryginalna półka nie bo tam sa wylewki. Ja beda podwyzki to tak. Kierownica pasuje.
Kupujesz? Bo jak tak to sie zastanow bo mozesz miec nowe na 250zł podwyzka i kierownice/ |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
|
|
|
|
|
uuki89 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 12 Mar, 2013
|
|
|
Szukałem używanego zestawu do GS czyli mocowania+kierownica ale jest lipa więc pomyślałem że może od bandita przypasować. Gdzie można kupić taki komplet za 250zł ? |
|
|
|
|
Set3
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 60 Dołączył: 14 Paź 2010 Pochwał: 28 Posty: 682 Skąd: Wałcz
|
|
|
|
|
uuki89 [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 12 Mar, 2013
|
|
|
oferta mi się podoba ale...
Mocowanie kierownicy ACCEL BM-16 Wysokość 58,5 mm. 24,5 mm wyższe niż BM-02
No i teraz nie wiem jakiej wysokości podwyższenie wybrać.
Wypowie się może ktoś jakiej wysokości mocowania zastosował u siebie ? |
|
|
|
|
Set3
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 60 Dołączył: 14 Paź 2010 Pochwał: 28 Posty: 682 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: Wto 12 Mar, 2013
|
|
|
jest kilka wysokosci od 2 cm do 6cm ale na dzien dzisiejszy zeszly wszystkoe mocowania srebrne accela. Przyznam sie ze zamowione i maja byc w marcu wieksza ilosc. czekam. Ale jak beda napewno bedzie wiksza ilosc.
Sa bardzo ladne i fajnie to wyglada |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
|
|
|
|
|
Thomson
Model GSa: GS 500F
Dołączył: 24 Cze 2011 Pochwał: 1 Posty: 119 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 09 Maj, 2013
|
|
|
Podepnę się pod temat bo ostatnio mam fazę na tuning (w znaczeniu pozytywnym) swojego moto. Ponieważ lubię jeździć na długich dystansach to pomyślalem o podwyższeniu kierownicy jak najprostszym (i nie ukrywam: jak najtańszym) sposobem. Mam 180 cm wzrostu i obecnie już po 100 km odczuwam zmęczenie ramion i pleców. Mój GS to wersja F z 2007 roku. Teraz pojawiają się pytania:
- czy jak zastosuję risery powiedzmy ok 4-5 cm w połączeniu z oryginalną kierownicą to znacząco poprawi się komfort jazdy?
- czy osprzęt typu przewód hamulcowy, linki, elektryka pozostaną oryginalne czy może się okazać że będą za krótkie?
- czy da się taką operację przeprowadzić na zasadzie: odkręcam kierę, montuję risery, przykręcam kierę nie ruszając osprzętu (przy założeniu, że długości będą wystarczające)?
- czy podwyższona kierownica nie będzie kolidować z owiewką?
Nie mam w tej chwili możliwości zerknąć sobie na moto, bo pewnie na część z tych pytań bym sobie odpowiedział, ale może ktoś z Was robił już coś takiego w Fce i mógłby się podzielić doświadczeniami? |
|
|
|
|
Set3
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 60 Dołączył: 14 Paź 2010 Pochwał: 28 Posty: 682 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: Czw 09 Maj, 2013
|
|
|
wiesz kilka kompletów juz sprzedałem . tylko jest taka dziwna sprawa. Jak ktos chce kupic pisze i sie zastanawia. Jak kupi - Cisza
Ja zakładałem takie podwyższenia to przyznam sie to było tylko przełożenie przewodów manetek i przełączników. Musiałem rozwiercić otworki w półce górnej z 10 na 12 gdyz chciałem takie sruby zamocować. Są bardziej stabilne. Przełożenie w kliponów na kier długą nie wymagało zmiany linek. Ale sa tez i wyższe podwyżki i szersze kiery.
Ps. Miałem mały problem z linką gazu ale wystaczyło zmienić jej ułożenie. |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
|
|
|
|
|
Thomson
Model GSa: GS 500F
Dołączył: 24 Cze 2011 Pochwał: 1 Posty: 119 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 09 Maj, 2013
|
|
|
Set3 napisał/a: | Ja zakładałem takie podwyższenia to przyznam sie to było tylko przełożenie przewodów manetek i przełączników |
Właśnie ja bym chciał uniknąć rozmontowywania kierownicy (chyba, że nie da sie tego uniknąć)
Set3 napisał/a: | Musiałem rozwiercić otworki w półce górnej z 10 na 12 gdyz chciałem takie sruby zamocować. Są bardziej stabilne. |
Ale rozumiem, że na śrubach o standardowej średnicy (tyle, że dłuższych) też się da? Chciałbym to zrobić w sposób jak najmniej inwazyjny żeby w razie niesatysfakcjonującego rezultatu powrócić do oryginalnego położenia kierownicy (chociaż rozwiercone otwory by tylko na mnie wymusiły zmianę śrub więc nie jest tak źle). Chociaż jak piszesz, że większej średnicy śruby zwiększyły stabilność to muszę to rozważyć. Rozwiercone otwory gwintowałeś, czy tam od spodu są nakrętki?
EDIT: wczoraj zerknąłem sobie na moto i zastanowiła mnie konstrukcja mocowania. Tzn od góry mam 4 śruby z płaskimi łebkami (bez możliwości odkręcenia), a od dołu tylko 2. Czy jak odkręcę te 2 dolne to odsłonią mi się nakrętki od tych czterech, które widać z góry? |
|
|
|
|
uuki89 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 05 Lip, 2013
|
|
|
Tak to u Ciebie wygląda?
Nigdy nie widziałem Gs z tego rocznika ale wygląda na to że podwyższenia kierownicy są odlane razem z półką. Mogę się mylić, sugeruje się tylko fotką z neta.
PS. kurde troche odgrzałem kwestie, w ogóle nie zerkłem na datę |
|
|
|
|
danny
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2011 Pochwał: 6 Posty: 798 Skąd: Poznań / Choszczno
|
Wysłany: Pią 05 Lip, 2013
|
|
|
uuki89 napisał/a: | Nigdy nie widziałem Gs z tego rocznika ale wygląda na to że podwyższenia kierownicy są odlane razem z półką. Mogę się mylić, sugeruje się tylko fotką z neta. |
Chlopie, nei odpowiadaj na temat na ktory najwyrazniej nie masz pojecia.
Pisze to tylko do Ciebie, bo ten temat jest martwy, ale moze przyda CI sie ta wiedza.
Kierownica turystyczna - cyzli normalna rura, umieszczona jest na riserach - mozna je sobie zamontowac w rocznikach GSow ktore mialy clipony bez problemu - jest na to miejsce. Wystarczy kupic risery i rurke i tyle |
_________________ Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal) |
|
|
|
|
uuki89 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 05 Lip, 2013
|
|
|
Mam kiere turystyczną zamontowana na riserach to mi tu oczu nie mydlij ziomek:)
koleżka coś pisał że ma jakieś 4 śrubki co ich odkręcić się nie da, więc pewnie ma to co na zdjęciu. |
|
|
|
|
danny
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2011 Pochwał: 6 Posty: 798 Skąd: Poznań / Choszczno
|
Wysłany: Pią 05 Lip, 2013
|
|
|
No tak, ale Ty wkleiles zdjecie z zaslepkami.
Po zdjeciu zaslepek zobaczymy: http://img02.allegroimg.p...01/3360070124_4
- w kazdym moto mozna bowiem wykrecic i zdjac rure kierownicy |
_________________ Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal) |
|
|
|
|
Thomson
Model GSa: GS 500F
Dołączył: 24 Cze 2011 Pochwał: 1 Posty: 119 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 06 Lip, 2013
|
|
|
uuki89 napisał/a: | Tak to u Ciebie wygląda? |
Dokładnie tak.
uuki89 napisał/a: | wygląda na to że podwyższenia kierownicy są odlane razem z półką |
Tak, elementy na których opiera się kierownica są odlane razem z półką. Risery muszą wejść pomiędzy te elementy a kierownicę.
uuki89 napisał/a: | PS. kurde troche odgrzałem kwestie, w ogóle nie zerkłem na datę |
Ale dzięki temu uzyskałem odpowiedź na pytanie
danny napisał/a: | No tak, ale Ty wkleiles zdjecie z zaslepkami |
Nie pomyślałem nawet, że to mogą być zaślepki. Myślałem, że to są łebki śrub i że od spodu są nakrętki gdzieś schowane. Oszczędziłeś mi niepotrzebnego kombinowania i odkręcania śrub od spodu
Teraz sprawa wydaje się jasna |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|