WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: leon
Sro 11 Mar, 2009
Podwyzszenie kierownicy do turystyki
Autor Wiadomość
ziomek4000 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 09 Maj 2011
Pochwał: 12
Posty: 859
Skąd: Szczecin
Wysłany: Czw 16 Cze, 2011   

ja puki co to jeżdżę bez ale w planach mam dorobienie. mam wujka tokarza więc nie będę miał dużych problemów
_________________
Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie.
 
 
 
emkags 

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34
Dołączyła: 18 Cze 2011
Pochwał: 13
Posty: 868
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 19 Cze, 2011   

Ja mam również wymienioną kierownicę i uważam, że na trasy, które robię ( min 350km w weekendy) jest o wiele lepiej z podwyższoną. Co prawda jestem wysoka 176 i mam długie ręce, ale odczuwam różnicę w kierowaniu :) .
Ja osobiście pojechałam do znajomego do warsztatu, aby mi to wymienił :P . Pozdrawiam
_________________
Krasnal DRZ400E
------------------------------
SÓZÓCKI ll GS500F || Chądzina 600f4i '03 || Brzydal GS650F Dakar|| Jamaszka XT600 '00
 
 
RedShadow 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33
Dołączył: 10 Sty 2009
Pochwał: 10
Posty: 1383
Skąd: Wrocław/Opoczno
Wysłany: Wto 21 Cze, 2011   

Masz kierownicę jeszcze wyższą niż standardowa w efce? Zastanawiam się jak się na tym siedzi.
_________________
"– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! "
 
 
huh
[Usunięty]

Wysłany: Wto 21 Cze, 2011   

ja tez mam bardzo wysoka kiere, jezdzi sie wygonie, jesli ktos jest wysoki:) pozycja bardziej wyprostowana, a jak tzreba to da sie tez lekko pochylic i nie meczyc sie
 
 
Bellator
[Usunięty]

Wysłany: Sob 17 Gru, 2011   

Mam parę pytań.
1. Czy wyższa kierownica może w jakiś sposób kolidować z regulacją napięcia sprężyn w korkach? chodzi głównie o maksymalne odkręcenie, kiedy najbardziej wystają.

2. Można zastosować risery z innych marek/motocykli?? Ciężko jest dostać oryginalne z GS lub jemu dedykowane.
 
 
ziomek4000 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 09 Maj 2011
Pochwał: 12
Posty: 859
Skąd: Szczecin
Wysłany: Sob 17 Gru, 2011   

1. zależy jak wysokie risery będziesz miał. ja mam dosyć niskie i śruby od regulacji muszę mieć wkręcone. wystają chyba ze 2 kreski

2. jeśli będą mocowane na 1 śrubę to powinny pasować. ja u siebie mam od jakiejś Yamahy. jedynie co to musiałem kupić dłuższe śruby żeby przykręcić.
_________________
Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie.
 
 
 
keise91
[Usunięty]

Wysłany: Czw 18 Paź, 2012   

może ktoś mi doradzić jaką kierownice wybrać do swojego GSa? Wersja poliftingowa, zostaje kupić samą kierownice, chciałbym, żeby była troche wyżej niż oryginał, ale nawał towaru na allegro sprawia, że ciężko sie na coś zdecydować. Może ktoś ma doświadczenie w podobnej sytuacji i może coś doradzić ?
 
 
Machu 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 104
Dołączył: 10 Kwi 2011
Pochwał: 31
Posty: 1749
Skąd: ten pomysł?
Wysłany: Czw 18 Paź, 2012   

keise91 napisał/a:
może ktoś mi doradzić jaką kierownice wybrać do swojego GSa? Wersja poliftingowa, zostaje kupić samą kierownice, chciałbym, żeby była troche wyżej niż oryginał, ale nawał towaru na allegro sprawia, że ciężko sie na coś zdecydować. Może ktoś ma doświadczenie w podobnej sytuacji i może coś doradzić ?


Może takie coś?
http://www.moto-akcesoria...e-25-mm,p,48184
http://www.moto-akcesoria...e-35-mm,p,48186
 
 
wymiatacz
[Usunięty]

Wysłany: Nie 25 Lis, 2012   

Jestem właśnie po zmianie kierownicy na szerszą turystyczną... zakupiona od naszego ziomka forumowego lukasz86 wraz z mocowaniami za bardzo przystępną cene :)
wrażenia bajka... nie bolą nadgarstki i ramiona przy dłuższych trasach.
Jeśli chodzi o kable to u mnie wystarczyło spokojnie do jazdy ale będę musiał wymienić linke sprzęgła i ssania żeby nie były tak napięte

Miałem klasyczna łamaną kiere jak w gs z 93 r
a teraz takie coś mi wyszło : ( sory za jakośc zdjęć, robione w garażu dopiero po złożeniu )



 
 
Bellator
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Gru, 2012   

Jaką długość powinna mieć śruba tego elementu mocującego przechodząca przez półkę?

Czy takie risery mogły by podejść?
http://allegro.pl/yamaha-...2861376430.html
 
 
Set3 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 60
Dołączył: 14 Paź 2010
Pochwał: 28
Posty: 682
Skąd: Wałcz
Wysłany: Sob 29 Gru, 2012   

mogą być aczkolwiek wydają mi się liche. Tzn mogą nie być stabilne. Przy półce za mała styczność z półką. Trzeba by naprawdę mocno dokręcić.
http://allegro.pl/mocowan...2848352408.html
już ja bym takie wybrał. jest tam możliwość dobrania wysokości mocowania, koloru czarny lub srebrny oraz grubość szpili 10 lub 12 mm.
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
 
 
 
Piter30
[Usunięty]

Wysłany: Wto 15 Sty, 2013   

Witam ,
chciałbym pochwalić się nową kierownicą, którą dzisiaj zamontowałem w sowim GS-ie.
Risery i kierownicę kupiłem u kolegi Set3, którego mogę szczerze polecić( a co mi tam małą reklamę mogę zrobić :P )
Sam montaż zajął dosłownie chwilkę, więcej zabawy było z linkami i przewodami, bo trzeba było lampę z mocowań spuścić , aby linki po przekładać.
Rada dla innych ,po zamontowaniu kierownicy w mocowaniach niestety nie da się pozakładać np ssania, czyli lepiej uzbroić kierę zanim zostanie zamontowana na swoim miejscu.
Na szczęście po montażu wszystko "gra i buczy", jedynie problem pojawił się z linką gazu, ponieważ pomimo tego że, puściłem ją tu przy manetce luźno ,to przy skręcie kierownicy na max w prawo , zwiększają się obroty.
Może pancerz w lince jest już twardy ze starości, albo po prostu przy tych temperaturach zesztywniał :( , zobaczymy na wiosnę.
Na koniec mogę stwierdzić że , pozycja za kierownicą "na sucho" o wiele wygodniejsza(w Szczecinie ze 20 cm śniegu , więc jazda nie wchodziła w grę)
Jak ktoś duma nad przekładką to zima sprzyja takim zabawom :hyhy:

20130115122 pomniejszony.jpg
Plik ściągnięto 345 raz(y) 32,96 KB

20130115126 pomniejszony.jpg
Plik ściągnięto 198 raz(y) 35,08 KB

 
 
Set3 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 60
Dołączył: 14 Paź 2010
Pochwał: 28
Posty: 682
Skąd: Wałcz
Wysłany: Sro 16 Sty, 2013   

Dzięki ale przyznam się że ja też się uczę. Miałem problem ze srebrnym mocowaniem na srubę 10mm gdyż taka tam wchodzi a nie są takie dostępne w kolorze srebrnym. Ale problemem jest tylko osłonka górnej półki. A że mam trochę tych osłon poświęciłem jedną i rozwierciłem ją na 12mm tak jak miała ta śruba od mocowania. W sumie w efekcie wszystko pasuje a nawet lepiej bo zamiast 10mm jest mocniejsza i stabilniejsza 12.
W tym momencie koszt takiego przerobienia kierownicy z krótkich na długie z nowymi mocowaniami i nową kierownicą można zamknąć w kwocie 250zł. Myślę, że niejedna osoba jeszcze będzie chciała dokonać takich zmian. Latałem na takiej i na takiej kierownicy. Wydaje mi się że długa zmienia GS z niby scigacza na klasyczny turystyk. Fakt że do ścigacza mu jeszcze daleko ale są tacy co będą tego wariantu bronić. :)
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
 
 
 
ziomek4000 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 09 Maj 2011
Pochwał: 12
Posty: 859
Skąd: Szczecin
Wysłany: Sro 16 Sty, 2013   

Piter30 napisał/a:
w Szczecinie ze 20 cm śniegu , więc jazda nie wchodziła w grę


sorry na OT .
co ty dajesz że nie da się jeździć? nie dalej jak w niedzielę na orkiestrę kilku chłopaków przyjechało na koniach. sam bym przyjechał ale nie mam chwilowo silnika.


a wracając do tematu to jeśli chodzi o linkę gazu to najlepiej jest kupić nową dłuższą. u siebie też zmieniałem kierownicę i występował ten sam problem z obrotami. albo kup dłuższą od innego modelu albo odezwij się na PW to daj mi namiar na firmę która dorabia linki.
_________________
Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie.
 
 
 
kempes 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34
Dołączył: 23 Wrz 2008
Pochwał: 30
Posty: 1746
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Sro 16 Sty, 2013   

Piter30 napisał/a:
W jedynie problem pojawił się z linką gazu, ponieważ pomimo tego że, puściłem ją tu przy manetce luźno ,to przy skręcie kierownicy na max w prawo , zwiększają się obroty.


Nakrętka regulacyjna przy gaźnikach jest wykręcona na max, czy jeszcze tego nie sprawdzałeś?
_________________
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.