Podwyzszenie kierownicy do turystyki
Odpowiedz do tematu

Spajdi
[Usunięty]
:
"Tylko te śrubki dokręć porządnie na kierownicy (na imbusy nałóż jakąś rurke i wtedy dokręcaj)... " brrrrrr aż mi się włosy na głowie jeżą... Kolega chyba w życiu żadnej śruby nie ukręcił i nie wie jaki to problem :hyhy: W życiu nie stosujcie takich średniowiecznych metod ! Troszkę siły w rękach i porządnie dokręcić z WYCZUCIEM bo śrubę ukręcić to jest moment, a wcale nie trzeba jakichś ogromnych sił, żeby wszystko się trzymało i nie luzowało, ew. stosować zabezpieczenie przed odkręceniem np. preparat Loctite, ale nigdy jakiegoś dokręcania z przedłużką typu rurka jeszcze takich śrubek bo to naprawdę może się nieprzyjemnie skończyć... :kwasny:

Fajna kiera, ja planuje wycieczkę ok. 200 kilosów i ciekawi mnie jak na fabrycznej będę się później czuł, też myślę o turystycznej , ale póki co pośmigam na oryginalnej i zobaczę co z wygodą, albo jej brakiem w dalszej trasie :D

Pozdrawiam :super:

aloOoha
[Usunięty]
:
Spajdi napisał/a:
"
Fajna kiera, ja planuje wycieczkę ok. 200 kilosów i ciekawi mnie jak na fabrycznej będę się później czuł, też myślę o turystycznej , ale póki co pośmigam na oryginalnej i zobaczę co z wygodą, albo jej brakiem w dalszej trasie :D


ja jechalam 800km w trasie na oryginalnej, i byla tragedia dla mnie, najgorsze ze musialam po 400km spac w namiocie przez 3 noce, i zadnej z nich nie przespalam spokojnie, plecy i biodra tak mnie bolaly ze na Openerowskich koncertach musialam siadac na ziemii bo juz nie dawalam rady, a jak mialam przejsc sie do miasta to plakalam z bolu. Wiec wymiana na turystyczna w moim przypadku byla obowiazkowa. Sa tez tego minusy, gdyz majac normalna kierownice chowalam sie ladnie za owiewke podczas szybszej jazdy i smigalam, praktycznie z minimalnym oporem wiatru, teraz przy wyzszej kierownicy jest to raczej nie do osiagniecia, i przy mocniejszych wiatrach urywa mi glowe..no ale coz, wazne ze plecy juz sie nadaja do uzytku :)

cosinus
[Usunięty]
:
Powiedzcie, jak juz się podniesie kierownicę, podnóżki, jak macałem (przesiadając się z XJ600) i jak je odbieram, są chyba troszeczke cofnięte po sportowemu, nie przeszkadza to? Jak się kształtuje pozycja?

metalbeast
[Usunięty]
:
nie przeszkadza. Ja mam 183 cm wzrostu, fakt że nogi są podkurczone i cofnięte, ale nie jest to typowe leżenie na baku. pozycja jest wyprostowana. Jak dla mnie przydało by sie wiecej miejsca w pionie (pomiędzy kanapą a podnóżkami)
ale ja juz zaczynam czuć ze lubie turystyczne jeżdzenie :]

cosinus
[Usunięty]
:
metalbeast napisał/a:
nie przeszkadza. Ja mam 183 cm wzrostu, fakt że nogi są podkurczone i cofnięte, ale nie jest to typowe leżenie na baku. pozycja jest wyprostowana. Jak dla mnie przydało by sie wiecej miejsca w pionie (pomiędzy kanapą a podnóżkami)
ale ja juz zaczynam czuć ze lubie turystyczne jeżdzenie :]


Zapytam Cię, jak taka pozycja się sprawdza w sytuacjach miejsko-korkowych ? Nie sprawdzę, ale sobie wyobrażam, że noga by mi bardzo długo szukała podnóżka...
Czy nie jest aż tak źle ?

Sorry że nudzę, swoje lata już mam, jestem przed wyborem pierwszego moto szukam opcji które dadzą mi frajdę z jazdy (również, taka prawda, nauki i doskonalenia jazdy) ale i jakąś uniwersalność maszynki.
Jak pozycję na GS odbierają panowie w wieku tatusiowym?

metalbeast
[Usunięty]
:
cosinus napisał/a:
Zapytam Cię, jak taka pozycja się sprawdza w sytuacjach miejsko-korkowych ? Nie sprawdzę, ale sobie wyobrażam, że noga by mi bardzo długo szukała podnóżka...
Czy nie jest aż tak źle ?


nie ma szans nie trafić w podnóżek. Ja teoretycznie podczas zakupu powinienem mieć taki problem, jeśli by miał wystąpić. Ale wsiadłem i wszystko odbyło się bez problemów. Nie wyobrażam sobie jak w jakimkolwiek moto można nie znajdowac podnóżków :]
spokojnie dasz radę. Idź pooglądaj jakiegoś GSa i się do niego przymierz.


Ja z mojego GSa juz zrbiłem sobie maszynę do turystycznej krótkodystansowej jazdy :) na początku było mi średnio wygodnie, ale się przyzwyczaiłem. W końcu pierwsze moto, wiec spinanie mięśni miałem w gratisie, jaki kolwiek motong to by nie był.

Plaster
[Usunięty]
:
aloOoha napisał/a:
no wiec kierownica wymieniona, troche to trwalo ale sie udalo :)

kupilam w moto-akcesoria mocowanie do GS500 i kierownice (280zl+150zl)
cale montowanie szlo sprawnie, niestety zabraklo kabelkow i trzeba bylo wszytskie poprzekladac pod bakiem, co zajelo mi z kolega ciut czasu :/ no ale sie udalo, bede musiala kupic dluzsze kable, ale poki co pojezdze na takich lekko wystajacych ;)

[url=http://images34.foto...2cm.jpg]Obrazek[/URL]

No wlasnie mam pytanie, czy kazda wymiana kiery na akcesoryjna wiaze sie z wymiana kabli na dluzsze?? Moze ktos z Was zrobil podobne zmiany, jesli tak to napiszcie, dajcie zdjecie.

yogi136
[Usunięty]
:
@Plaster no niestety ja musiałem wymienić przewód hamulcowy, reszta spasowała na styk a no i musiałem przedłużyć o jakieś 10 cm instalacje ale to nie problem.
pzdr

Plaster
[Usunięty]
:
aha takie buty, dzieki za odpowiedz :)

snovi
[Usunięty]
:
hmm, ja jak wymieniałem no nic nie musiałem zmieniać, jedynie linkę od gazu inaczej poprowadzić. wiec to dopiero sprawdzisz jak założysz kiere.
Mnie to tanio wyszło bo risery 50zł + kiera 40zł na Motobazarze.
Teraz z ta kierownica pozycja jak na bandicie tylko ze do gleby bliżej nogami :)

pwpsrspl
[Usunięty]
:
Słuchajcie, mam szeroką kierę ale na masa wkurza mnie że nie mogę przewodu i linek pochowac tak jak w oryginale. Powiedzcie, jaki macie na to sposób czy po prostu jakiś dłuższy przewód hamulcowy dobieracie? Linkę od gazu od innego suzuki można? Bo sprzęgło i kable OK.

snovi
[Usunięty]
:
ja musiałem tylko linke od gazu przełożyć za teleskop, teraz wychodzi z ramy i idzie prosto do manetki. Reszty nie musiałem zmieniać, przewód hamulcowy tez starczył.

salsafreak
[Usunięty]
:
właśnie dostałem kiere z firmy LSL niebieską do mojej "Fki"
jak zamontuje to wrzuce foty :P

[ Dodano: Sob 30 Maj, 2009 ]
kiera firmy LSL, troche niższa i szersza
szczerze mówiąc mam wrażenie że mi sięlepiej wchodzi w zakręty :P

http://img25.imageshack.u...ge=dscf1064.jpg

kruszyna86
[Usunięty]
:
salsafreak napisał/a:
właśnie dostałem kiere z firmy LSL niebieską do mojej "Fki"
jak zamontuje to wrzuce foty :P

[ Dodano: Sob 30 Maj, 2009 ]
kiera firmy LSL, troche niższa i szersza
szczerze mówiąc mam wrażenie że mi sięlepiej wchodzi w zakręty :P

http://img25.imageshack.u...ge=dscf1064.jpg



mam pytanie co do tej kierownicy ktorej zdjecie tu zamiesciles,
mozesz podac cene i ogolnie co to ,jakis link moze??
ładnie to wygląda

slima
[Usunięty]
:
Witam, odgrzebuję temat, ponieważ też chcę zmienić kierownicę w GSie na bardziej turystyczną.

Mam GS500E z 1998 roku, który ma tą kierownicę dwu-częściową,
i mam pytanie bo risery kosztują 294zł czy zamiast nich można kupić używaną półkę od nowszego GSa, czy ta półka będzie pasować? I wtedy tylko dokupić kierownicę.

PS, czy możecie polecić jakąś kierownicę do mojego wzrostu tj. 175cm.



Pozdrawiam.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.