WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: leon
Sro 11 Mar, 2009
Podwyzszenie kierownicy do turystyki
Autor Wiadomość
Spajdi
[Usunięty]

Wysłany: Pią 18 Lip, 2008   

"Tylko te śrubki dokręć porządnie na kierownicy (na imbusy nałóż jakąś rurke i wtedy dokręcaj)... " brrrrrr aż mi się włosy na głowie jeżą... Kolega chyba w życiu żadnej śruby nie ukręcił i nie wie jaki to problem :hyhy: W życiu nie stosujcie takich średniowiecznych metod ! Troszkę siły w rękach i porządnie dokręcić z WYCZUCIEM bo śrubę ukręcić to jest moment, a wcale nie trzeba jakichś ogromnych sił, żeby wszystko się trzymało i nie luzowało, ew. stosować zabezpieczenie przed odkręceniem np. preparat Loctite, ale nigdy jakiegoś dokręcania z przedłużką typu rurka jeszcze takich śrubek bo to naprawdę może się nieprzyjemnie skończyć... :kwasny:

Fajna kiera, ja planuje wycieczkę ok. 200 kilosów i ciekawi mnie jak na fabrycznej będę się później czuł, też myślę o turystycznej , ale póki co pośmigam na oryginalnej i zobaczę co z wygodą, albo jej brakiem w dalszej trasie :D

Pozdrawiam :super:
 
 
aloOoha
[Usunięty]

Wysłany: Pią 18 Lip, 2008   

Spajdi napisał/a:
"
Fajna kiera, ja planuje wycieczkę ok. 200 kilosów i ciekawi mnie jak na fabrycznej będę się później czuł, też myślę o turystycznej , ale póki co pośmigam na oryginalnej i zobaczę co z wygodą, albo jej brakiem w dalszej trasie :D


ja jechalam 800km w trasie na oryginalnej, i byla tragedia dla mnie, najgorsze ze musialam po 400km spac w namiocie przez 3 noce, i zadnej z nich nie przespalam spokojnie, plecy i biodra tak mnie bolaly ze na Openerowskich koncertach musialam siadac na ziemii bo juz nie dawalam rady, a jak mialam przejsc sie do miasta to plakalam z bolu. Wiec wymiana na turystyczna w moim przypadku byla obowiazkowa. Sa tez tego minusy, gdyz majac normalna kierownice chowalam sie ladnie za owiewke podczas szybszej jazdy i smigalam, praktycznie z minimalnym oporem wiatru, teraz przy wyzszej kierownicy jest to raczej nie do osiagniecia, i przy mocniejszych wiatrach urywa mi glowe..no ale coz, wazne ze plecy juz sie nadaja do uzytku :)
 
 
cosinus
[Usunięty]

Wysłany: Sob 01 Lis, 2008   

Powiedzcie, jak juz się podniesie kierownicę, podnóżki, jak macałem (przesiadając się z XJ600) i jak je odbieram, są chyba troszeczke cofnięte po sportowemu, nie przeszkadza to? Jak się kształtuje pozycja?
 
 
metalbeast
[Usunięty]

Wysłany: Sob 01 Lis, 2008   

nie przeszkadza. Ja mam 183 cm wzrostu, fakt że nogi są podkurczone i cofnięte, ale nie jest to typowe leżenie na baku. pozycja jest wyprostowana. Jak dla mnie przydało by sie wiecej miejsca w pionie (pomiędzy kanapą a podnóżkami)
ale ja juz zaczynam czuć ze lubie turystyczne jeżdzenie :]
 
 
cosinus
[Usunięty]

Wysłany: Pon 03 Lis, 2008   

metalbeast napisał/a:
nie przeszkadza. Ja mam 183 cm wzrostu, fakt że nogi są podkurczone i cofnięte, ale nie jest to typowe leżenie na baku. pozycja jest wyprostowana. Jak dla mnie przydało by sie wiecej miejsca w pionie (pomiędzy kanapą a podnóżkami)
ale ja juz zaczynam czuć ze lubie turystyczne jeżdzenie :]


Zapytam Cię, jak taka pozycja się sprawdza w sytuacjach miejsko-korkowych ? Nie sprawdzę, ale sobie wyobrażam, że noga by mi bardzo długo szukała podnóżka...
Czy nie jest aż tak źle ?

Sorry że nudzę, swoje lata już mam, jestem przed wyborem pierwszego moto szukam opcji które dadzą mi frajdę z jazdy (również, taka prawda, nauki i doskonalenia jazdy) ale i jakąś uniwersalność maszynki.
Jak pozycję na GS odbierają panowie w wieku tatusiowym?
 
 
metalbeast
[Usunięty]

Wysłany: Sro 05 Lis, 2008   

cosinus napisał/a:
Zapytam Cię, jak taka pozycja się sprawdza w sytuacjach miejsko-korkowych ? Nie sprawdzę, ale sobie wyobrażam, że noga by mi bardzo długo szukała podnóżka...
Czy nie jest aż tak źle ?


nie ma szans nie trafić w podnóżek. Ja teoretycznie podczas zakupu powinienem mieć taki problem, jeśli by miał wystąpić. Ale wsiadłem i wszystko odbyło się bez problemów. Nie wyobrażam sobie jak w jakimkolwiek moto można nie znajdowac podnóżków :]
spokojnie dasz radę. Idź pooglądaj jakiegoś GSa i się do niego przymierz.


Ja z mojego GSa juz zrbiłem sobie maszynę do turystycznej krótkodystansowej jazdy :) na początku było mi średnio wygodnie, ale się przyzwyczaiłem. W końcu pierwsze moto, wiec spinanie mięśni miałem w gratisie, jaki kolwiek motong to by nie był.
 
 
Plaster
[Usunięty]

Wysłany: Nie 01 Lut, 2009   

aloOoha napisał/a:
no wiec kierownica wymieniona, troche to trwalo ale sie udalo :)

kupilam w moto-akcesoria mocowanie do GS500 i kierownice (280zl+150zl)
cale montowanie szlo sprawnie, niestety zabraklo kabelkow i trzeba bylo wszytskie poprzekladac pod bakiem, co zajelo mi z kolega ciut czasu :/ no ale sie udalo, bede musiala kupic dluzsze kable, ale poki co pojezdze na takich lekko wystajacych ;)

[url=http://images34.foto...2cm.jpg]Obrazek[/URL]

No wlasnie mam pytanie, czy kazda wymiana kiery na akcesoryjna wiaze sie z wymiana kabli na dluzsze?? Moze ktos z Was zrobil podobne zmiany, jesli tak to napiszcie, dajcie zdjecie.
 
 
yogi136
[Usunięty]

Wysłany: Pon 02 Lut, 2009   

@Plaster no niestety ja musiałem wymienić przewód hamulcowy, reszta spasowała na styk a no i musiałem przedłużyć o jakieś 10 cm instalacje ale to nie problem.
pzdr
 
 
Plaster
[Usunięty]

Wysłany: Pon 02 Lut, 2009   

aha takie buty, dzieki za odpowiedz :)
 
 
snovi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 03 Lut, 2009   

hmm, ja jak wymieniałem no nic nie musiałem zmieniać, jedynie linkę od gazu inaczej poprowadzić. wiec to dopiero sprawdzisz jak założysz kiere.
Mnie to tanio wyszło bo risery 50zł + kiera 40zł na Motobazarze.
Teraz z ta kierownica pozycja jak na bandicie tylko ze do gleby bliżej nogami :)
 
 
pwpsrspl
[Usunięty]

Wysłany: Nie 17 Maj, 2009   

Słuchajcie, mam szeroką kierę ale na masa wkurza mnie że nie mogę przewodu i linek pochowac tak jak w oryginale. Powiedzcie, jaki macie na to sposób czy po prostu jakiś dłuższy przewód hamulcowy dobieracie? Linkę od gazu od innego suzuki można? Bo sprzęgło i kable OK.
 
 
snovi
[Usunięty]

Wysłany: Pon 18 Maj, 2009   

ja musiałem tylko linke od gazu przełożyć za teleskop, teraz wychodzi z ramy i idzie prosto do manetki. Reszty nie musiałem zmieniać, przewód hamulcowy tez starczył.
 
 
salsafreak
[Usunięty]

Wysłany: Pią 22 Maj, 2009   

właśnie dostałem kiere z firmy LSL niebieską do mojej "Fki"
jak zamontuje to wrzuce foty :P

[ Dodano: Sob 30 Maj, 2009 ]
kiera firmy LSL, troche niższa i szersza
szczerze mówiąc mam wrażenie że mi sięlepiej wchodzi w zakręty :P

http://img25.imageshack.u...ge=dscf1064.jpg
 
 
kruszyna86
[Usunięty]

Wysłany: Czw 24 Wrz, 2009   

salsafreak napisał/a:
właśnie dostałem kiere z firmy LSL niebieską do mojej "Fki"
jak zamontuje to wrzuce foty :P

[ Dodano: Sob 30 Maj, 2009 ]
kiera firmy LSL, troche niższa i szersza
szczerze mówiąc mam wrażenie że mi sięlepiej wchodzi w zakręty :P

http://img25.imageshack.u...ge=dscf1064.jpg



mam pytanie co do tej kierownicy ktorej zdjecie tu zamiesciles,
mozesz podac cene i ogolnie co to ,jakis link moze??
ładnie to wygląda
 
 
slima
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Sie, 2010   

Witam, odgrzebuję temat, ponieważ też chcę zmienić kierownicę w GSie na bardziej turystyczną.

Mam GS500E z 1998 roku, który ma tą kierownicę dwu-częściową,
i mam pytanie bo risery kosztują 294zł czy zamiast nich można kupić używaną półkę od nowszego GSa, czy ta półka będzie pasować? I wtedy tylko dokupić kierownicę.

PS, czy możecie polecić jakąś kierownicę do mojego wzrostu tj. 175cm.



Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.