Przesunięty przez: leon Sro 11 Mar, 2009 |
Podwyzszenie kierownicy do turystyki |
Autor |
Wiadomość |
Spajdi [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 18 Lip, 2008
|
|
|
"Tylko te śrubki dokręć porządnie na kierownicy (na imbusy nałóż jakąś rurke i wtedy dokręcaj)... " brrrrrr aż mi się włosy na głowie jeżą... Kolega chyba w życiu żadnej śruby nie ukręcił i nie wie jaki to problem W życiu nie stosujcie takich średniowiecznych metod ! Troszkę siły w rękach i porządnie dokręcić z WYCZUCIEM bo śrubę ukręcić to jest moment, a wcale nie trzeba jakichś ogromnych sił, żeby wszystko się trzymało i nie luzowało, ew. stosować zabezpieczenie przed odkręceniem np. preparat Loctite, ale nigdy jakiegoś dokręcania z przedłużką typu rurka jeszcze takich śrubek bo to naprawdę może się nieprzyjemnie skończyć...
Fajna kiera, ja planuje wycieczkę ok. 200 kilosów i ciekawi mnie jak na fabrycznej będę się później czuł, też myślę o turystycznej , ale póki co pośmigam na oryginalnej i zobaczę co z wygodą, albo jej brakiem w dalszej trasie
Pozdrawiam |
|
|
|
|
aloOoha [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 18 Lip, 2008
|
|
|
Spajdi napisał/a: | "
Fajna kiera, ja planuje wycieczkę ok. 200 kilosów i ciekawi mnie jak na fabrycznej będę się później czuł, też myślę o turystycznej , ale póki co pośmigam na oryginalnej i zobaczę co z wygodą, albo jej brakiem w dalszej trasie
|
ja jechalam 800km w trasie na oryginalnej, i byla tragedia dla mnie, najgorsze ze musialam po 400km spac w namiocie przez 3 noce, i zadnej z nich nie przespalam spokojnie, plecy i biodra tak mnie bolaly ze na Openerowskich koncertach musialam siadac na ziemii bo juz nie dawalam rady, a jak mialam przejsc sie do miasta to plakalam z bolu. Wiec wymiana na turystyczna w moim przypadku byla obowiazkowa. Sa tez tego minusy, gdyz majac normalna kierownice chowalam sie ladnie za owiewke podczas szybszej jazdy i smigalam, praktycznie z minimalnym oporem wiatru, teraz przy wyzszej kierownicy jest to raczej nie do osiagniecia, i przy mocniejszych wiatrach urywa mi glowe..no ale coz, wazne ze plecy juz sie nadaja do uzytku |
|
|
|
|
cosinus [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 01 Lis, 2008
|
|
|
Powiedzcie, jak juz się podniesie kierownicę, podnóżki, jak macałem (przesiadając się z XJ600) i jak je odbieram, są chyba troszeczke cofnięte po sportowemu, nie przeszkadza to? Jak się kształtuje pozycja? |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 01 Lis, 2008
|
|
|
nie przeszkadza. Ja mam 183 cm wzrostu, fakt że nogi są podkurczone i cofnięte, ale nie jest to typowe leżenie na baku. pozycja jest wyprostowana. Jak dla mnie przydało by sie wiecej miejsca w pionie (pomiędzy kanapą a podnóżkami)
ale ja juz zaczynam czuć ze lubie turystyczne jeżdzenie |
|
|
|
|
cosinus [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 03 Lis, 2008
|
|
|
metalbeast napisał/a: | nie przeszkadza. Ja mam 183 cm wzrostu, fakt że nogi są podkurczone i cofnięte, ale nie jest to typowe leżenie na baku. pozycja jest wyprostowana. Jak dla mnie przydało by sie wiecej miejsca w pionie (pomiędzy kanapą a podnóżkami)
ale ja juz zaczynam czuć ze lubie turystyczne jeżdzenie |
Zapytam Cię, jak taka pozycja się sprawdza w sytuacjach miejsko-korkowych ? Nie sprawdzę, ale sobie wyobrażam, że noga by mi bardzo długo szukała podnóżka...
Czy nie jest aż tak źle ?
Sorry że nudzę, swoje lata już mam, jestem przed wyborem pierwszego moto szukam opcji które dadzą mi frajdę z jazdy (również, taka prawda, nauki i doskonalenia jazdy) ale i jakąś uniwersalność maszynki.
Jak pozycję na GS odbierają panowie w wieku tatusiowym? |
|
|
|
|
metalbeast [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 05 Lis, 2008
|
|
|
cosinus napisał/a: | Zapytam Cię, jak taka pozycja się sprawdza w sytuacjach miejsko-korkowych ? Nie sprawdzę, ale sobie wyobrażam, że noga by mi bardzo długo szukała podnóżka...
Czy nie jest aż tak źle ? |
nie ma szans nie trafić w podnóżek. Ja teoretycznie podczas zakupu powinienem mieć taki problem, jeśli by miał wystąpić. Ale wsiadłem i wszystko odbyło się bez problemów. Nie wyobrażam sobie jak w jakimkolwiek moto można nie znajdowac podnóżków
spokojnie dasz radę. Idź pooglądaj jakiegoś GSa i się do niego przymierz.
Ja z mojego GSa juz zrbiłem sobie maszynę do turystycznej krótkodystansowej jazdy na początku było mi średnio wygodnie, ale się przyzwyczaiłem. W końcu pierwsze moto, wiec spinanie mięśni miałem w gratisie, jaki kolwiek motong to by nie był. |
|
|
|
|
Plaster [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 01 Lut, 2009
|
|
|
aloOoha napisał/a: | no wiec kierownica wymieniona, troche to trwalo ale sie udalo
kupilam w moto-akcesoria mocowanie do GS500 i kierownice (280zl+150zl)
cale montowanie szlo sprawnie, niestety zabraklo kabelkow i trzeba bylo wszytskie poprzekladac pod bakiem, co zajelo mi z kolega ciut czasu no ale sie udalo, bede musiala kupic dluzsze kable, ale poki co pojezdze na takich lekko wystajacych
[url=http://images34.foto...2cm.jpg]Obrazek[/URL]
|
No wlasnie mam pytanie, czy kazda wymiana kiery na akcesoryjna wiaze sie z wymiana kabli na dluzsze?? Moze ktos z Was zrobil podobne zmiany, jesli tak to napiszcie, dajcie zdjecie. |
|
|
|
|
yogi136 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 02 Lut, 2009
|
|
|
@Plaster no niestety ja musiałem wymienić przewód hamulcowy, reszta spasowała na styk a no i musiałem przedłużyć o jakieś 10 cm instalacje ale to nie problem.
pzdr |
|
|
|
|
Plaster [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 02 Lut, 2009
|
|
|
aha takie buty, dzieki za odpowiedz |
|
|
|
|
snovi [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 03 Lut, 2009
|
|
|
hmm, ja jak wymieniałem no nic nie musiałem zmieniać, jedynie linkę od gazu inaczej poprowadzić. wiec to dopiero sprawdzisz jak założysz kiere.
Mnie to tanio wyszło bo risery 50zł + kiera 40zł na Motobazarze.
Teraz z ta kierownica pozycja jak na bandicie tylko ze do gleby bliżej nogami |
|
|
|
|
pwpsrspl [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 17 Maj, 2009
|
|
|
Słuchajcie, mam szeroką kierę ale na masa wkurza mnie że nie mogę przewodu i linek pochowac tak jak w oryginale. Powiedzcie, jaki macie na to sposób czy po prostu jakiś dłuższy przewód hamulcowy dobieracie? Linkę od gazu od innego suzuki można? Bo sprzęgło i kable OK. |
|
|
|
|
snovi [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 18 Maj, 2009
|
|
|
ja musiałem tylko linke od gazu przełożyć za teleskop, teraz wychodzi z ramy i idzie prosto do manetki. Reszty nie musiałem zmieniać, przewód hamulcowy tez starczył. |
|
|
|
|
salsafreak [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 22 Maj, 2009
|
|
|
właśnie dostałem kiere z firmy LSL niebieską do mojej "Fki"
jak zamontuje to wrzuce foty
[ Dodano: Sob 30 Maj, 2009 ]
kiera firmy LSL, troche niższa i szersza
szczerze mówiąc mam wrażenie że mi sięlepiej wchodzi w zakręty
http://img25.imageshack.u...ge=dscf1064.jpg |
|
|
|
|
kruszyna86 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 24 Wrz, 2009
|
|
|
salsafreak napisał/a: | właśnie dostałem kiere z firmy LSL niebieską do mojej "Fki"
jak zamontuje to wrzuce foty
[ Dodano: Sob 30 Maj, 2009 ]
kiera firmy LSL, troche niższa i szersza
szczerze mówiąc mam wrażenie że mi sięlepiej wchodzi w zakręty
http://img25.imageshack.u...ge=dscf1064.jpg |
mam pytanie co do tej kierownicy ktorej zdjecie tu zamiesciles,
mozesz podac cene i ogolnie co to ,jakis link moze??
ładnie to wygląda |
|
|
|
|
slima [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 17 Sie, 2010
|
|
|
Witam, odgrzebuję temat, ponieważ też chcę zmienić kierownicę w GSie na bardziej turystyczną.
Mam GS500E z 1998 roku, który ma tą kierownicę dwu-częściową,
i mam pytanie bo risery kosztują 294zł czy zamiast nich można kupić używaną półkę od nowszego GSa, czy ta półka będzie pasować? I wtedy tylko dokupić kierownicę.
PS, czy możecie polecić jakąś kierownicę do mojego wzrostu tj. 175cm.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|