WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Jakiego GS-a kupic , przed liftem czy po ?
Autor Wiadomość
Zaur
[Usunięty]

Wysłany: Sro 02 Paź, 2013   Jakiego GS-a kupić , przed liftem czy po ?

Jak w temacie . Byłem kiedyś posiadaczem GS-a z '95 roku i wówczas byłem z niego bardzo zadowolony , nigdy nie strzelił najmniejszego focha , a przejechałem nim ok. 25k km w 3 sezony . Teraz planuję znowu zakup tego moto i moje pytanie brzmi ; czy Gs-y po lifcie to te same dobre motocykle czy coś się może zmieniło ? Bo z tego co wiem nie są już produkowane w Japonii .
Ostatnio zmieniony przez Zaur Sro 02 Paź, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Machu 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 104
Dołączył: 10 Kwi 2011
Pochwał: 31
Posty: 1749
Skąd: ten pomysł?
Wysłany: Sro 02 Paź, 2013   

Są robione w Hiszpanii, czyli u południowych papudraków. Bierz japońskiego, nie ma to jak GS'y składane przez starożytnych samurajów :D
 
 
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 53
Posty: 2016
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro 02 Paź, 2013   

Machu napisał/a:
nie ma to jak GS'y składane przez starożytnych samurajów :D
i potem przez pana Mietka w stodole :P
 
 
 
studi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50
Dołączył: 08 Lis 2009
Pochwał: 236
Posty: 3561
Skąd: Słoneczna Italja
Wysłany: Sro 02 Paź, 2013   

Biorąc poliftowego trzeba pamiętać, że jak wspomniał Machu roczniki 2001-2003 jeszcze były robione w Japonii, ale od 2004 już w Hiszpanii w związku z czym są dużo bardziej podatne na korozję, ale to tylko względy estetyczne. Silnik zasadniczo jest ten sam, tyle, że zmieniono gaźniki oraz elektronikę zapłonu aby dostosować moto do normy EURO3 co przekłada się, a teoretycznie powinno, na większą kulturę pracy, ale tu dużo zależy od poprzednich użytkowników. Masz większy o 3litry zbiornik paliwa, więc teoretycznie jakieś 70km zasięgu więcej, no i coś co ma wpływ na wygodę w poliftowych zmieniono kształt i materiał na kanapie oraz kształt zbiornika paliwa, zmienione jest też kierownica na turystyczną jednoczęściową w miejsce clip-on'ów co zmienia trochę pozycję za sterami, no i oczywiście fabrycznie wychodziła wersja w owiewkach czyli GS500F.

Osobiście mimo tych opinii o tym jak spawają i malują hiszpania ja bym brał poliftowego z racji pozycji za sterami i kanapy, ale to moja osobista opinia, nie poparta badaniami naukowymi ;) .
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
 
 
 
Zaur
[Usunięty]

Wysłany: Sro 02 Paź, 2013   

No siodło i lejce na pierwszy rzut oka widać że zmienili i to mi się nawet lepiej podoba . Ale czy silniki dalej są bezproblemowe ? Bo mi tu znajomy jakieś herezje prawi że słyszał o jakichś problemach z dokładnością ich wykonania a co za tym idzie większą awaryjnością . Ale to tylko jakieś zasłyszane wieści . Więc pytam u źródła czy to prawda czy tylko może ktoś narzekał na zajechane egzemplarze . Gaźniki i elektronikę już w 2001 zmienili czy od 2004 ?
 
 
Machu 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 104
Dołączył: 10 Kwi 2011
Pochwał: 31
Posty: 1749
Skąd: ten pomysł?
Wysłany: Sro 02 Paź, 2013   

Nie świruj ;) Kup sprawne i zadbane moto to nie będziesz miał problemów bez względu na rocznik.
 
 
Zaur
[Usunięty]

Wysłany: Sro 02 Paź, 2013   

Machu napisał/a:
Nie świruj ;) Kup sprawne i zadbane moto to nie będziesz miał problemów bez względu na rocznik.

No i tego będę się trzymał , do tej pory nieźle trafiałem z motocyklami to może i teraz "jakoś " będzie . Nie miałem większych wątpliwości co do niezawodności GS-ów do puki znajomy nie zamącił mi w głowie . Teraz ufam w fachowość użytkowników tego forum ;)
 
 
studi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50
Dołączył: 08 Lis 2009
Pochwał: 236
Posty: 3561
Skąd: Słoneczna Italja
Wysłany: Sro 02 Paź, 2013   

To już tylko dla formalności podam, że gaźniki zmienili w 2001 (trzy fazowy zamiast dwu fazowego oraz dodano drugą, powrotną linkę gazu), a wraz ze zmianą elektroniki zapłonu w 2004 pojawił się elektroniczny a nie mechaniczny obrotomierz, czujnik otwarcia przepustnicy domontowany na gaźnikach i czujnik "luzu", który poza luzem do modułu zapłonowego daje też sygnał załączenia 1 i 2 w celu zmiany czasów zapłonu.
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2

Autor postu otrzymał pochwałę.
 
 
 
marcinlbn18 


Wiek: 34
Dołączył: 06 Paź 2012
Pochwał: 2
Posty: 78
Skąd: Lublin
Wysłany: Czw 03 Paź, 2013   

Najlepsza opcja to poliftowy made in Japan a wiec 2001-2003:)
Ja mam 2002 i jest super. Póki co tylko żadnej awarii, odpukać...:)

Oczywiście nie jestem tu obiektywny ale uważam ,że lift bardzo poprawił wygląd moto:P
Chyba ,że five star - wygląda ładnie nawet w starszej wersji
_________________

 
 
 
Machu 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 104
Dołączył: 10 Kwi 2011
Pochwał: 31
Posty: 1749
Skąd: ten pomysł?
Wysłany: Czw 03 Paź, 2013   

marcinlbn18 napisał/a:

Oczywiście nie jestem tu obiektywny ale uważam ,że lift bardzo poprawił wygląd moto:P


A wg. mnie stary GS ma klimat a nowy to przód ma klasyczny z nowoczesnym tyłem co się gryzie. Wersja F to anemiczny GSX-R :D

Oczywiście kwestia gustu :hyhy:
 
 
Piter 

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 25 Paź 2009
Pochwał: 3
Posty: 306
Skąd: Konstancin
Wysłany: Czw 03 Paź, 2013   

Machu, tak mówi bo ma wersję E :P , a tak serio to kto co lubi jeden woli naked inny owiewki dlatego producent o to zadbał produkując różne wersje. Kupujesz co uważasz lub ile masz kasy w portfelu.
_________________
Gs 500 F ------> Bandit 600S
 
 
 
studi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50
Dołączył: 08 Lis 2009
Pochwał: 236
Posty: 3561
Skąd: Słoneczna Italja
Wysłany: Czw 03 Paź, 2013   

Machu napisał/a:
Wersja F to anemiczny GSX-R

Bo z takim założeniem powstał, zobacz na wygląd F'ki i GSX-R 1000 z 2004 roku, na którym była wzorowana czacha.
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
 
 
 
Piotras_5 


Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 10 Sie 2010
Pochwał: 13
Posty: 2355
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: Czw 03 Paź, 2013   

Ja proponuje kupić sprawnego, bez silnika do remontu itp. A nie martwić się jaki jest, czy po- czy przed-liftowy. :)
_________________
Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
 
 
Piter 

Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37
Dołączył: 25 Paź 2009
Pochwał: 3
Posty: 306
Skąd: Konstancin
Wysłany: Czw 03 Paź, 2013   

Wolał bym kupić moto rok starsze a dobrze utrzymane niż najnowszy polift ,a wszędzie rdza i wszystko do wymiany.
_________________
Gs 500 F ------> Bandit 600S
 
 
 
simin 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2011
Pochwał: 53
Posty: 2016
Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 03 Paź, 2013   

Piter napisał/a:
Wolał bym kupić moto rok starsze a dobrze utrzymane niż najnowszy polift ,a wszędzie rdza i wszystko do wymiany.
A ja bym wolał dobrze utrzymanego polifta niż składanego przedliftowego :P

Ale nie wpadajmy ze skrajności w skrajność...

Porównywać jest sens dobrze utrzymane moto, a nie szrota z zadbaną maszyną.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.