Jakiego GS-a kupic , przed liftem czy po ? |
Autor |
Wiadomość |
Zaur [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 02 Paź, 2013 Jakiego GS-a kupić , przed liftem czy po ?
|
|
|
Jak w temacie . Byłem kiedyś posiadaczem GS-a z '95 roku i wówczas byłem z niego bardzo zadowolony , nigdy nie strzelił najmniejszego focha , a przejechałem nim ok. 25k km w 3 sezony . Teraz planuję znowu zakup tego moto i moje pytanie brzmi ; czy Gs-y po lifcie to te same dobre motocykle czy coś się może zmieniło ? Bo z tego co wiem nie są już produkowane w Japonii . |
Ostatnio zmieniony przez Zaur Sro 02 Paź, 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Machu
Model GSa: GS 500E
Wiek: 104 Dołączył: 10 Kwi 2011 Pochwał: 31 Posty: 1749 Skąd: ten pomysł?
|
Wysłany: Sro 02 Paź, 2013
|
|
|
Są robione w Hiszpanii, czyli u południowych papudraków. Bierz japońskiego, nie ma to jak GS'y składane przez starożytnych samurajów |
|
|
|
|
simin
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2011 Pochwał: 53 Posty: 2016 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro 02 Paź, 2013
|
|
|
Machu napisał/a: | nie ma to jak GS'y składane przez starożytnych samurajów | i potem przez pana Mietka w stodole |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Sro 02 Paź, 2013
|
|
|
Biorąc poliftowego trzeba pamiętać, że jak wspomniał Machu roczniki 2001-2003 jeszcze były robione w Japonii, ale od 2004 już w Hiszpanii w związku z czym są dużo bardziej podatne na korozję, ale to tylko względy estetyczne. Silnik zasadniczo jest ten sam, tyle, że zmieniono gaźniki oraz elektronikę zapłonu aby dostosować moto do normy EURO3 co przekłada się, a teoretycznie powinno, na większą kulturę pracy, ale tu dużo zależy od poprzednich użytkowników. Masz większy o 3litry zbiornik paliwa, więc teoretycznie jakieś 70km zasięgu więcej, no i coś co ma wpływ na wygodę w poliftowych zmieniono kształt i materiał na kanapie oraz kształt zbiornika paliwa, zmienione jest też kierownica na turystyczną jednoczęściową w miejsce clip-on'ów co zmienia trochę pozycję za sterami, no i oczywiście fabrycznie wychodziła wersja w owiewkach czyli GS500F.
Osobiście mimo tych opinii o tym jak spawają i malują hiszpania ja bym brał poliftowego z racji pozycji za sterami i kanapy, ale to moja osobista opinia, nie poparta badaniami naukowymi . |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
Zaur [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 02 Paź, 2013
|
|
|
No siodło i lejce na pierwszy rzut oka widać że zmienili i to mi się nawet lepiej podoba . Ale czy silniki dalej są bezproblemowe ? Bo mi tu znajomy jakieś herezje prawi że słyszał o jakichś problemach z dokładnością ich wykonania a co za tym idzie większą awaryjnością . Ale to tylko jakieś zasłyszane wieści . Więc pytam u źródła czy to prawda czy tylko może ktoś narzekał na zajechane egzemplarze . Gaźniki i elektronikę już w 2001 zmienili czy od 2004 ? |
|
|
|
|
Machu
Model GSa: GS 500E
Wiek: 104 Dołączył: 10 Kwi 2011 Pochwał: 31 Posty: 1749 Skąd: ten pomysł?
|
Wysłany: Sro 02 Paź, 2013
|
|
|
Nie świruj Kup sprawne i zadbane moto to nie będziesz miał problemów bez względu na rocznik. |
|
|
|
|
Zaur [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 02 Paź, 2013
|
|
|
Machu napisał/a: | Nie świruj Kup sprawne i zadbane moto to nie będziesz miał problemów bez względu na rocznik. |
No i tego będę się trzymał , do tej pory nieźle trafiałem z motocyklami to może i teraz "jakoś " będzie . Nie miałem większych wątpliwości co do niezawodności GS-ów do puki znajomy nie zamącił mi w głowie . Teraz ufam w fachowość użytkowników tego forum |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
|
|
|
|
marcinlbn18
Wiek: 34 Dołączył: 06 Paź 2012 Pochwał: 2 Posty: 78 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 03 Paź, 2013
|
|
|
Najlepsza opcja to poliftowy made in Japan a wiec 2001-2003:)
Ja mam 2002 i jest super. Póki co tylko żadnej awarii, odpukać...:)
Oczywiście nie jestem tu obiektywny ale uważam ,że lift bardzo poprawił wygląd moto:P
Chyba ,że five star - wygląda ładnie nawet w starszej wersji |
_________________
|
|
|
|
|
Machu
Model GSa: GS 500E
Wiek: 104 Dołączył: 10 Kwi 2011 Pochwał: 31 Posty: 1749 Skąd: ten pomysł?
|
Wysłany: Czw 03 Paź, 2013
|
|
|
marcinlbn18 napisał/a: |
Oczywiście nie jestem tu obiektywny ale uważam ,że lift bardzo poprawił wygląd moto:P
|
A wg. mnie stary GS ma klimat a nowy to przód ma klasyczny z nowoczesnym tyłem co się gryzie. Wersja F to anemiczny GSX-R
Oczywiście kwestia gustu |
|
|
|
|
Piter
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 25 Paź 2009 Pochwał: 3 Posty: 306 Skąd: Konstancin
|
Wysłany: Czw 03 Paź, 2013
|
|
|
Machu, tak mówi bo ma wersję E , a tak serio to kto co lubi jeden woli naked inny owiewki dlatego producent o to zadbał produkując różne wersje. Kupujesz co uważasz lub ile masz kasy w portfelu. |
_________________ Gs 500 F ------> Bandit 600S |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Czw 03 Paź, 2013
|
|
|
Machu napisał/a: | Wersja F to anemiczny GSX-R |
Bo z takim założeniem powstał, zobacz na wygląd F'ki i GSX-R 1000 z 2004 roku, na którym była wzorowana czacha. |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
Piotras_5
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 10 Sie 2010 Pochwał: 13 Posty: 2355 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Czw 03 Paź, 2013
|
|
|
Ja proponuje kupić sprawnego, bez silnika do remontu itp. A nie martwić się jaki jest, czy po- czy przed-liftowy. |
_________________ Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01' |
|
|
|
|
Piter
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 25 Paź 2009 Pochwał: 3 Posty: 306 Skąd: Konstancin
|
Wysłany: Czw 03 Paź, 2013
|
|
|
Wolał bym kupić moto rok starsze a dobrze utrzymane niż najnowszy polift ,a wszędzie rdza i wszystko do wymiany. |
_________________ Gs 500 F ------> Bandit 600S |
|
|
|
|
simin
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2011 Pochwał: 53 Posty: 2016 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 03 Paź, 2013
|
|
|
Piter napisał/a: | Wolał bym kupić moto rok starsze a dobrze utrzymane niż najnowszy polift ,a wszędzie rdza i wszystko do wymiany. | A ja bym wolał dobrze utrzymanego polifta niż składanego przedliftowego
Ale nie wpadajmy ze skrajności w skrajność...
Porównywać jest sens dobrze utrzymane moto, a nie szrota z zadbaną maszyną. |
|
|
|
|
|