Po wszystkich zabiegach nie pali |
Autor |
Wiadomość |
kozuch88 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 13 Lut, 2009 Po wszystkich zabiegach nie pali
|
|
|
wyczyszczony cały układ paliwowy. Śruby mieszanki wkręcone 2,5 obrotu iglica w środkowym położeniu. Iskra też jest niby wszystko ok a nie odpala. Bardzo proszę o pomoc |
|
|
|
|
majkelmu [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 13 Lut, 2009
|
|
|
odkręciłeś kranik pod bakiem? |
|
|
|
|
Zechowany
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 01 Lut 2009 Pochwał: 4 Posty: 447 Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Pią 13 Lut, 2009
|
|
|
a podcisnienei sie zrobilo na kraniku inaczej nie pojedziesz bo paliwko nie leci tez tak mialem jak jakims cudem sie wysunal wezyk od podcisnienia z kranika |
_________________ WSZYSTKIE DROGI PROWADZĄ DO OSTROWA!!!
|
|
|
|
|
kozuch88 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 13 Lut, 2009
|
|
|
chłopy proszę was ja potrzebuje jakiejś racjonalnej odpowiedzi jak nie znacie odpowiedzi to proszę nie psam'ujcię. Więc paliwo jest komory pływakówe: poziom w nich odpowiedni podciśnienie też jest podłączone |
|
|
|
|
onufry [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 13 Lut, 2009
|
|
|
+prawdź czy masz paliwo czasem się wydaje że jest na "rezerwie" te 3-4cm paliwa a jednak dla suzi to mało.
+wykręć świece i zobacz czy pluje paliwem do cylindrów
+sprawdź kranik POD BAKIEM bo przy samym baku masz drugi kranik kranik
jak to wszystko SPRAWDZIŁEŚ a nie że jesteś pewien to przeciąg go trochę na pełnym ssaniu za pierwszym razem po długim czasie ciężko jest się mu odpalić |
|
|
|
|
kozuch88 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 14 Lut, 2009
|
|
|
prosiłem o nie spamowanie. Kraniki odkręcone. Cały bak to nie 4 cm. Świece wkręcone |
|
|
|
|
Podkopnik
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 35 Dołączył: 12 Lip 2008 Pochwał: 5 Posty: 1023 Skąd: Warszawa/Opoczno
|
Wysłany: Sob 14 Lut, 2009
|
|
|
kozuch88 napisał/a: | wyczyszczony cały układ paliwowy. Śruby mieszanki wkręcone 2,5 obrotu iglica w środkowym położeniu. Iskra też jest niby wszystko ok a nie odpala. Bardzo proszę o pomoc |
Kolego jak chcesz zeby ktoś Ci pomogł to jasno napisz o reszcie co sprawdzales a czego nie. Napisales tylko to co w cytacie wyżej. Forumowicze pytaja o kranik itd bo nic o tym nie wspomniales wiec nie miej pretensji. |
_________________ Człowiek to jedyna istota na ziemi która zetnie drzewo zrobi z niego papier i napisze na nim "Ratujcie drzewa" |
Ostatnio zmieniony przez Podkopnik Sob 14 Lut, 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
k2
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 51 Dołączył: 04 Maj 2008 Pochwał: 1 Posty: 698 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: Sob 14 Lut, 2009
|
|
|
to kolejne głupie pytania - nie powinny Cię dziwić, wszyscy próbują pomóc na odległość ....
Czy przed czyszczeniem odpalał
czy kopałeś coś przy zapłonie - rozrządzie
Nie ma cudów - to prosta konstrukcja -
1 - musi być prąd (tzn. iskra a co najważniejsze zapłon w odpowiednim momencie - do sprawdzenia)
2 - musi być paliwo (dlatego chłopaki zwrócili na to uwagę - przecież "kopałeś" przy gaźnikach). Może jakiś paproch , albo nie wkręciłeś dyszy i zalewa świece
- nie wiem to tylko domysły. |
_________________ TDM as unique as you
|
|
|
|
|
kozuch88 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 14 Lut, 2009
|
|
|
Cytat: | Czy przed czyszczeniem odpalał | załozony nowy gaznik i przed czyszczeniem odpalał
Cytat: | czy kopałeś coś przy zapłonie - rozrządzie | nic przy tym nie rozbiłem ani przy zapłonie
Cytat: | - musi być paliwo (dlatego chłopaki zwrócili na to uwagę - przecież "kopałeś" przy gaźnikach). Może jakiś paproch , albo nie wkręciłeś dyszy i zalewa świece . | zadnych czesci mi nie zostało. paliwo jest i dolatuje do gazników.
Cytat: | +sprawdź kranik POD BAKIEM bo przy samym baku masz drugi kranik kranik
| i tam czysciłoem i tam tez otwarte |
|
|
|
|
pootietang [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 14 Lut, 2009
|
|
|
wykręć świece i wygrzej je (np nad kuchenką). ja miałem kiedyś problem po czyszczeniu gaźników że nie chciał odpalać bo od razu się zalewał i porządne wygrzanie świec mi pomogło. ciężko powiedzieć na odległość co dolega twojemu więc ciesz sie że ktokolwiek próbuje ci pomóc a nie jeszcze narzekasz |
|
|
|
|
onufry [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 14 Lut, 2009
|
|
|
Cytat: | - musi być paliwo (dlatego chłopaki zwrócili na to uwagę - przecież "kopałeś" przy gaźnikach). Może jakiś paproch , albo nie wkręciłeś dyszy i zalewa świece . | zadnych czesci mi nie zostało. paliwo jest i dolatuje do gazników.[/quote]
ale nie pytam czy świece są wkręcone tylko byś je wykręcił obie i np położył palec na dziurce od jednej i sprawdził czy przy rozruchu popluło ci palec mgiełką paliwową
jedynie pozostaje ustawienie gaźników i podpięcie wężyków od paliwa, ja np przez niby dobre podpięcie wężyków przy kraniku nie miałem rezerwy |
|
|
|
|
kozuch88 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 15 Lut, 2009
|
|
|
Cytat: | jedynie pozostaje ustawienie gaźników i podpięcie wężyków od paliwa, ja np przez niby dobre podpięcie wężyków przy kraniku nie miałem rezerwy |
No regulacja gaźników na bank tak jak pisałem śrubki składu mieszanki mam wkręcone o 2,5 obrotu. Podłączenie wężyków no raczej jest ok ponieważ miedzy kranikami połączenia węzy są opisane a resztę to na logikę podciśnienie do kranika od tyłu i zostaje jeden wężyk do zasilenia gaźnika. A co do tej mgiełki to nie zostaje nic na palcu.
Tak mam podłączone wężyki
rezerwa; 1 z 5
ON główny wąż od2 do 5
zasilający waz, gaźnik dolna rurka7 łączy się z kranikiem wlot 3
podciśnienie z lewego gardzielą do wlotu z tyłu kranika
ostatni waz 6 poprowadzony jest nad airbox'em
GRU_HoseRouting2.jpg
|
|
Plik ściągnięto 1011 raz(y) 73,04 KB |
GRU_HoseRouting1.jpg
|
|
Plik ściągnięto 1039 raz(y) 119,01 KB |
|
|
|
|
|
Breżniew
Wiek: 51 Dołączył: 30 Lip 2007 Pochwał: 1 Posty: 1268 Skąd: Olecko
|
Wysłany: Nie 15 Lut, 2009
|
|
|
Kolego , zacznij od sprawdzenia czy założyłeś małe oringi uszczelniające króćce do synchro w bakelitowych pokrywkach przepustnic. jeśli ich nie będzie to podciśnienie bardzo mocno spadnie i będą problemy z rozruchem.
Połączenia węży: 1-4 , 2-5 , 3-7 , 6 nad airbox. Kranik w zbiorniku jest otwarty jeśli wycięcie na wkrętak jest pionowo. |
_________________ Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
|
|
|
|
|
kozuch88 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 15 Lut, 2009
|
|
|
słuchajcie nikt z nas nie miał racji moto odpaliło jak nie wiem. Ale pali tylko na jeden gar. Dajcie pomysła. I do tego wolno schodzi z obrotów a oringi są całe . Pomocy
[ Dodano: Nie 15 Lut, 2009 ]
Tak Breżniew tak mam zrobione jak ty napisałeś a tam przy fotach popełniłem bład przy podpisywaniu |
|
|
|
|
barteq [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 15 Lut, 2009
|
|
|
Kozuch88, napisałeś, że śrubki składu mieszanki masz wkręcone o 2,5 obrotu.
Czy te śrubki nie mają być wykręcone o 2,5 obrotu? |
|
|
|
|
|