Nowy motUr dla Piotrasa
Odpowiedz do tematu

:
VFR. Bo Honda.

Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
:
...Honda VFR :ok:

WSK 175->GS 500E->GSX 650F
:
Piotras taki żart :D nie sprzedałbym Ci bo potem za dużo byś mi wymyślał i suszył głowe :rotfl: :rotfl:

wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd

virtutii spawarotti Kuraś :troll2:
:
No przecież chill, wiadomo, kumplom tylko dobre moto się sprzedaje, a nie jakieś złomy z foliówkami... :P :rotfl:

Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
:
140 we dwójkę, z kompletem kufrów i bagażem na kufrach bocznych daje rade bez problemu :) Co prawda przy 150 traci już na dynamice, ale w pełnym obładowaniu rzadko jest potrzeba latać takimi i wyższymi prędkościami.

Na plus małego jest to, że pali 1-2l mniej niż duży (który w trasie wciąga ponoć koło 7-miu), a IMO dynamika jest wystarczająca póki nie chcesz cisnąć nie wiadomo ile.

Minusem jest to, że 13k to jest dość blisko dolnej granicy cenowej dla tego moto w rozsądnym stanie i wyposażeniu :)

XR&XR&FE
:
VFR-ka styknie. Jest to moto turystyczne z niewątpliwą domieszką sportu. Wystarczająca charakterystyka silnika w dolnym/średnim zakresie obrotów- zaleta układu V, wystarczająca dynamika w zakresie wysokich obrotów- zaleta systemu VTEC. Będziesz mógł doznać wrażeń jakie funduje system VTEC, kiedy po przekroczeniu magicznych obrotów silnika 7 tyś. poczujesz "kopa" uruchamiającego się układu VTEC. Układ ten to nic innego jak układ zaworów, których działanie/praca jest uzależniona od obrotów silnika. Kiedy silnik kręci się do 7 tyś. obrotów, pracuje tylko na ośmiu zaworach, a powyżej tej prędkości zostają włączone pozostałe zawory dla zapewnienia lepszej wymiany ładunku mieszanki paliwa/spalin... taka swego rodzaju ekonomika z dynamiką. VFR sięga daleko wstecz, kiedy silniki w tym układzie występowały w motocyklach z zacięciem sportowym jak np. honda vfr 750 r, z pewnymi modyfikacjami tj. rozrząd napędzany kołami zębatymi. W dzisiejszej wersji są to dwa łańcuchy rozrządu (płytkowe). Widlak to zupełnie inny silnik niż standardowa rzędówka.

mocar
[Usunięty]
:
Przy każdym rozważaniu nad VFR zastanawiam się jedynie jak jeździ się nią po mieście i to np z plecakiem właśnie, w korkach. Sporo osób uważa VFR za krążownika autostradowego i to chyba jedyny minus tego motocykla(jeśli rzeczywiście tak jest).

:
Wrócę na chwilę do dużego Viadra. Honda Varadero jest typowym turystykiem enduro (przez suzuki często tą klasę nazywa się funduro i właśnie w niej jest DL) - krążownikiem, w której silnik pochodzi z VTR1000F i ma te same zalety co silnik VFR'ki. A VFR'ka jest motocyklem sportowo-turystycznym a nie turystycznym, tak jak CBR jest sportem a nie sportowo-turystyczny, choć w naszym pięknym kraju, gdzie ludzi nie stać na kilka moto motocykle te są powszechnie lokowane w innych segmentach.

nav napisał/a:
Minusem jest to, że 13k to jest dość blisko dolnej granicy cenowej dla tego moto w rozsądnym stanie i wyposażeniu

- tu aukacja prywatna -> http://allegro.pl/show_item.php?item=3504958039 - praktycznie golas
- tu doposażony, ale i cena większa -> http://otomoto.pl/suzuki-...0-M3738092.html

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
VFRa ma tez kilka wad

1. chleje dużo a moc dupy nie urywa
2. silnik jest nietypowy wiec tani w serwisie nie będzie
3. poza tym to honda, jak coś ułamiesz to taniej będzie kupić nową

dlatego osobiscie wolałbym jednak thunderrace'a albo blackbirda

:
midd napisał/a:
3. poza tym to honda, jak coś ułamiesz to taniej będzie kupić nową

:rotfl: :rotfl: :rotfl:

:
http://www.youtube.com/watch?v=t6FUR_nhGX8

Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
:
http://otomoto.pl/suzuki-...m-M3782840.html


:?:

Edit; A co sądzicie o TDMce 900? :) Lżejsze, niż DL, spalanie podobne, a kucy ciut więcej :P

Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
:
Piotras_5 napisał/a:
TDMce 900?

Wyglada ładnie, aczkolwiek zawsze przerazaly mnie opinie ze sie zdecydowanie gorzej prowadzi pod obciazeniem (pasazer + kufry)

Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
:
KATANA napisał/a:
VFR-ka styknie.


Tylko VFR go może zjeść spalaniem. VTEC fajna sprawa ale jak się załącza to chleje jakby była w Skoju a myślę że w przypadku Piotrasa czynnik ekonomiczny będzie odgrywał rolę przy zakupie. Nie wiem jak to się ma do aut ale u mnie VTEC w Hondze jak się jeździ spokojnie tak do 2,5 tys to w mieście łyknie 7l/100km ale jak mi puszczają nerwy to przekraczam 10l/100km więc różnica jest spora.

:
Machu napisał/a:
KATANA napisał/a:
VFR-ka styknie.


Tylko VFR go może zjeść spalaniem. VTEC fajna sprawa ale jak się załącza to chleje jakby była w Skoju a myślę że w przypadku Piotrasa czynnik ekonomiczny będzie odgrywał rolę przy zakupie. Nie wiem jak to się ma do aut ale u mnie VTEC w Hondze jak się jeździ spokojnie tak do 2,5 tys to w mieście łyknie 7l/100km ale jak mi puszczają nerwy to przekraczam 10l/100km więc różnica jest spora.


No właśnie co do tych VFR to są różne opinie. Jedni piszą, że pije jak smok, inni że spokojnie da się zejść poniżej 6 itp.

Ale słusznie Machu napisałeś, spalanie jest jednym z głównych moich wyznaczników. ;)

@ Danny: I widzisz, tu by się przydał ktoś kto TDM'a ma lub miał, ale też ma porównanie z innym moto.

Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.